И така започна и продължи приключението ни и започването на семейство ни.При изписването ми,Алекс беше объркал къде да стои,и ако не беше Лизи да се разплаче,никой нямаше да се обърне към мен.Щом се прибрах в апартамента,там вече стоеше кошарата в стаята ни с Алекс,на масата бяха наредени колко ли не бебешки пюрета и подаръци.
В началото ни бе трудно и често си недоспивахме.В началото дори няма да забравя как в едни от много пъти, в които я взимахме в леглото да спи с нас през ноща,Лизи не оставяше Алекс да спи.Той толкова внимателно я нагласяше,а Лизи в съня си,обръщайки се леко удряше Алекс в лицето с юмрук.Най-често се събуждаше с малка бебешка ръчичка на лицето си,която въпреки всичките удари целуваше с удоволствие.
След време се наложи аз и Елизабет да оставаме сами вкъщи,щом Алекс бе в студиото.Да,Алекс се бе решиш да се занимава с музика,благодарение на Макс,занемащ серенадата ми и показвайки я на чичо му.Той веднага го уреди с договор за звукозаписна компания,но Алекс отказа.Искаше да извърви пътя без помощ и с малко повече труд успя.Изкара две песни,които доста се харесаха.Даже го интервюираха по телевизията.Тогава казах на Лизи "Да,мила,това е тати".Няколко минути по-късно в интервюто в една игра се издъни тотално и й повторих "Да,мила,това също е баща ти,съжалявам...".Трудно успявах да приспя Малчо,ба която май трябвале да й казваме Малчка,знам ли,но Алекс беше спец.Едва я бях приспала.Стоях на пода,подпряла гръб на дивана между него и масата,но тя спеше.Щом той се върна едва сдържаше смеха си,но го бях предупредила,че събуди ли я ще го убия.Тогава,той отиде в стаята ни и се върна с одеало в ръце."Помниш ли когато на една Коледа ми беше казала "Без теб,празното легло е като пода"?",беше ми прошепнал.Той се нагласи до нас,упрях глава на рамото му и фактически спахме на пода.
И след още няколко месеца имахме най-хубавия меден месец на ски курорт,дори малко да искахме да изчакаме Лизи да навърши шест месеца.
Аз бавно и славно си връщах тялото в корсета и нормалния сън,макар Коледата да си знаеше работата.Елизабет сложи звездата на елахата,бъдейки най-прекрасното нещо,което ни се бе случило.Нямахме нужда от подаръци,но аз получих песен от Алекс,докато той от мен получи часовник,на дъното на който имаше стъпалата на лизи.Тя намаза с мечок,няколко пъти по-голям от нея,който отиде при останалата купчина с плюшени играчки.Тя буквално се губеше в тях.
YOU ARE READING
A & L :The Beginning Of The End
RomanceПротиводействие.Това е единствената дума с която може да се опише любовния живот на 21 годишната Леа Смит.Намирайки нови или не чак толкова нови приятели тя не си представя живота си по-хубав.Приятелството обаче върви ръка за ръка с любовта.Тя се вл...