I don't even wanna add myself in that devision

312 17 11
                                    

   -Момче,ти изобщо разбираш ли нещо от това което ти казвам или просто ще ми кимаш виновно и ще се чешеш по врата?! - хванах го за яката,погледнах с целия яд и ярост който имах,пуснах го и го бутнах назад,черен ми беше.

   Взех си моите лекарства по най-бързия начин,а той само ме гледаше.В очите му сякаш нямаше нищо.Нито вина,тъга,радост или каквато и да е емоция.Празен поглед.Поглед,които не исках да гледам до края на деня.Искам и повече,но след малко пак ще дотича при мен да ми се извинява.А аз пак ще го погледна в очите и ще му простя...Отчайвам се от себе си,сериозно...

   Насипно излях термометъра,сиропа за кашлица и капките за нос на една масичка.Нагласих се на малкия диван в стаята на Макс.Напълно забравих за него покрай Алекс,но вече ми писна сама да си взимам отговорите от всички,ще го гледам как се гърчи казвайки,че ми е изневерил.Изобщо,що за живот водя?!Гаджето ми е алкохолик,който се самозалъгвам,че обичам.Той се чука се с най-добрата ми приятелка и тя се среща с бившия ми годеник.А с него изневерих на гаджето си алкохолик.Дори не искам да се вкарвам е цялото това уравнение.

   -Леа?Леа,може ли да вляза? - Алекс потропа на врата.

   "...Десет минути ли не може без мен?!..."

   -Не!Гола съм... - излъгах го,надявайки се и той да клъвне на това,а й не исках да говоря с него сега.
   -Гола,а? - той влезе въпреки всичко и ме погледна,докато аз избягвах очния му контакт.
   -Не искам да говоря с теб сега.А й какво ако наистина бях гола?
   -Щях да вляза още по-бързо. - скъсти ръце и дойде на два метра от мен.
   -Поредното доказателсво,че не ти пука за мен... - усетих как го затапих че му стана тъпо.
   -...идиот!... - той си разтърка очите и плясна с ръце - Е,любов моя...
   -И за Ема ли ме ти пука вече?Разбери,аз не съм вече твоята 'любов'!
   -Не можеш да ми се сърдиш вечно,сама го каза.
   -Какво правиш?! - изнервих се щом ме взе на ръце от дивана.
   -Карам те да ми простиш. - той ме сложи на леглото и си махна тениската.
   -Като ме изнасилиш ли?! - отдръпнах се от него щом ме целуна.
   -Няма да е точно изнасилване,а най-големия ти оргазъм.Запиши си датата,значима е. - насила ми махна блузата и ме приклещи към леглото.
   -Изобщо взимаш ли си поука след като ти прощавам или ми се извиняваш механично?!

    Не му позволявах да ме целува,за пръв път да не го искам толкова много.Нямах какка желание да спя с него.Нямах капка желание дори да си говоря.Щом не разбираше от намек,дойде силата.Ритнах го в корема и след това там долу.Той изруга леко и пак се вкопчи в мен.Вече ме плашеше.Беше като някакъв изнасилвач,докато виках за да спре.

A & L :The Beginning Of The EndDove le storie prendono vita. Scoprilo ora