-Алекс... - промълви Леа и се сгуши в мен - Алекс...
-Хм?
-Мирише ми на изгоряло...
-Няма нищо,ела насам... - прегърнах я по-хубаво и чипса падна на земята.
-Алекс... - тя се надигна и си разтърка очите - Алекс!Кухнята дими! - вече беше сериозна и станах.
-Моля?! - станах и тръгнах към кухнята сънен - Ти не изгаси ли лазанята?!
-Не!Изключих за нея... - хвана се за косата и я отдръпнах от вратата.
-Но успя ли да изключих печката...Викай пожарна и бягай,аз ще я изгася.
-Не!Пожарната ще си свърши работата!Не я послушах,а затичах към банята.Откъснах си от ръкава,намокрих го и я подминах след като пак дойде при мен.
-Алекс,не!Алекс! - изкрещя ми тя,поех си въздух и влязох вътре.
До колкото можех да видя,печката беше запалила дървените плотове,те бяха разпалили тапетите по стените,оттам паркета малко след плочките на плота водещи към масата,която също беше в пламъци.Взех пожарогасителя и между звука от пяната чувах викове.
-Алекс!
-Леа,бягай! - отидох до нея и я избутах след вратата.
-Това е работа на пожарната! - издърпа ме при нея и изпуснах пожарогасителя в пламъците.
-Вече... - вдигнах я и отпраших към входната врата.
-Алекс!
-Стоим отвън. - излязохме на алеята и се ослушвахме за сирени.
-Не ми е нужно да ми се правиш на мъж.Знам,че си такъв. - Леа изчисти бузата ми и ме целуна там - Целия си в сажди...
-Ще се изкъпя.Идваш у нас с Макс,няма как да спите на този дим и пушек и всичко...
-Предполагах го,но въпроса не е в това.Не се се събрали официално,а вече бедствията започнаха,Алекс.
-Виждам,нека го мислим по-после......
Пожарната дойде и за едни стабилни двадесет,може и повече минути и обезопасиха всичко.Нямаше повече огньове,а само пепел в цялата кухня.Цялата къща се беше умирисала на дим,а лошото беше,че огъня е прихванал някак и пода на горния етаж,точно под леглото им.Дори леглото им се било запалило,явно вселената мрази мен и Леа.Относно нас,бяхме в Ема.Тя още не беше разбрала за това,или поне това разбрах щом дори не ми показваше,че ми е видяла съобщенията след няколкото пропуснати обаждания.Макс поне разбра и се идваше насам.Леа все още преживяваше шока на дивана след като се изкъпа.Бях я направил цялата в сажди и пепел от прегръщането,за да я успокоя.Дадох й път в банята и влязох след нея.
Пак стана така.Петнадесет минути щастие и след това два часа ужас.Не знаех дали да се радвам,че с Леа пак може да потръгнем,или да тъжа,че всичко това става.Поне имахме своите минути щастие.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A & L :The Beginning Of The End
RomanceПротиводействие.Това е единствената дума с която може да се опише любовния живот на 21 годишната Леа Смит.Намирайки нови или не чак толкова нови приятели тя не си представя живота си по-хубав.Приятелството обаче върви ръка за ръка с любовта.Тя се вл...