Алекс беше точен като швейцарски часовник и тропна на врата ми точно в седем часа...
-Л-Л-Леа...и-изгледждаш страхотно... - явно му го бях оставила без думи.
-И ти не си за изпускане... - огледах го от глава до пети изумена от вида му...Алекс беше наистина изглеждаше като гръдски бог.Беше се облякъл в черен смокинг с червен елек,папийонка и вратовръска в същото червено и бяла риза.Беше зализал русата си коса назад с гел и носеше букет от червени рози...
-За теб са! - каза и ми подаде букета,който си пасваше почти идеално с роклята ми и костюма му...
-Мерси! - целунах го и взех розите - Любимите ми!Прекрасни са!Кога успя да ги вземеш за половин час?
-Ще се учудиш колко неща мога за половин час... - каза и ме целуна по бузата - Тръгваме ли? - той ми подаде ръка.
-Естествено. - обвих ръката си около неговата и се отправихме към колата му....
След не кой знае колко време бяхме вече в ресторанта,който за моя изненада изглеждаше точно като в съня ми преди време.С две думи казано - много изискан ресторант.Всичко започна да става странно в момента,в който Алекс дръпна стола ми,за да седна и ме целуна.Дори целувката беше същата...Устните му изгаряха моите,езикът му обходи устата ми,ноздрите ми се наслаждава на парфюма му...Всичко беше същото...
-Е,какво ще си вземем? - попита Алекс и ме погледна над менюто.
-За мен това зеленчуково ризото... - казах и не го погледнах.
-И предполагам червено вино?"Мамка му,не исках тъпото вино...Ако всичко се повтори?..."
-Ами аз... - исках да откажа виното,но сервитьора дойде...
-Е,избрахте ли си? - попита той.
-Да.Миди Сен Жак за мен и зеленчуково ризото за дамата.О,и две чаши от най-хубавото вино.Благодаря. - Алекс даде поръчката като почти не отмести поглед от мен.
-Петнадесет минути,сър. - каза сервитьора и си тръгна.
-Как успя да направиш резервация тук? - попитах още учудена от ресторанта.
-С връзки...Не ти ли харесва? - той хвана ръката ми.
-Мястото е страхотно!Но не е ли малко скъпичко за първа среща?
-Ти си ми по-скъпа от всичко тук събрано заедно... - той ми се усмихна и му отвърнах.
-Много мило,но имам чувството,че дори да си продам бъбрека не мога да си платя сметката... - засмяхме се.
-Не го мисли,просто недей...
-Имам и чувството,че в нишката на костюма ти има нещо което те превръща в някое богаташче? - вдигнах вежда.
-Добре тогава,следващия път ще отидем в някоя кръчма!
-Може и просто на пицария! - засмяхме се...След няколко минути храната и виното дойдоха.Храната изглеждаше сякаш бе специално приготвена за Кралицата...
-Е,за какво ще пием този път?Минали път пихме за приятелството и ни виж сега! - каза той и повдигна чашата си.
-За младата любов? - предложих.
-За младата любов! - ударихме чашите и отпихме -Виното е хубаво! - каза Алекс след като отпи - Почти винаги когато съм казвал да донесат най-хубавото вино са ми носели най-прехваленото и едва го преглъщах...
-Всъщност е супер! - казах и не погледнах към чашата.
-Нека видим и храната... - каза той преди да опитаме от ястията си.
-Господи...
-Не ти ли харесва?!Ще го сменим... -каза той и беше на косъм да викне сервитьора.
-Да ми харесва?Това е най-вкусното нещо което съм опитвала през целия си живот!
-Слава богу!Мислех,че не можеш да го понасяш...
-Всичко тук е перфектно.Не се притеснявай за нищо! - хванах ръката му.
-Е,наздраве пак тогава! - той посегна към чашата си.
-Наздраве,отново!Тогава отпих от чашата си до дъно и го видях...Нещото от което най-много се опасявах...годежен пръстен...
-Не!Не може да бъде...Не,не,не,не! - продължавах да повтарям ставайки от масата.
-Леа!Леа!Какво става? - погледна ме учудено.
-Как може да питаш? - посочих пръстена...
-Леа,аз...
-Алекс...Много те харесам,но...За бога излизаме от няколко часа и ми предлагаш брак?Съжалявам Алекс,не мога да приема... - сълзи започнаха да се стичат от очите ми...
-Леа!Нека ти обяс...
-Много съжалявам сър! - сервитьора дойде при нас и прекъсна Алекс - Станало е грешка.Пръстенът е за онази дама там - той посочи маса в края на ресторанта след нашата - Извинете за всичко.... - той взе чашата и си тръгна..
-Това щях да ти обясня!Нямах представа за шибания пръстен...
-Алекс,аз...съжалявам,просто...
-Какво има,кажи ми...
-Помниш ли как заспахме в една лекция по висша математика?
-Да?
-Не сънувах,че ме късат на изпитите...сънувах всичко това..ресторанта,как ми дръпна стола...и как виждам пръстена в чашата вино...И си помислих,че всичко се случва и че ми предлагаш брак...
-Леа,успокой се.Не ти предлагам нищо освен любовта си към теб!
-Благодаря,че ме разбираш... - стиснах ръката му.
-Винаги,Леа...Остатъка от вечерта мина перфектно.Дори бяхме свидетели на предложение...Бяха донесли пръстена на правилното момиче и половинката й й падна на коляно...Алекс беше настоял да плати сметката и понеже нямах право на глас той го направи.Бяхме в колата и държах ръката му,която беше на скоростния лост.Не знайно как бях заспала на седалката...
-Леа...Събуди се...Алекс беше отворил вратата и явно беше видях,че бях заспала.Реално ме събуди още в момента,в който ми каза името,но реших да се направя на заспала за да ме носи до апартамента.Така и стана.Усетих ръце под гърба и колената си и чух как вратата на апартамента му се отваря.Не след дълго усетих как бяхме в спалнята му...
YOU ARE READING
A & L :The Beginning Of The End
RomanceПротиводействие.Това е единствената дума с която може да се опише любовния живот на 21 годишната Леа Смит.Намирайки нови или не чак толкова нови приятели тя не си представя живота си по-хубав.Приятелството обаче върви ръка за ръка с любовта.Тя се вл...