The night that I'll never forgive

1.1K 43 0
                                    

   Не след дълго усетих,че бяхме в спалнята му...

    -Отвори очи,Леа.Знам,че не спиш!
    -Какво ме издаде? - казах след като окончателно отворих очи...
    -Познавам те.А и помръдна още щом ти казах името.... - извъртях очи - Този път аз печеля...А знаеш какво искам като награда... - той ме постави на леглото и започна да целува врата ми - Искам си остатъка...
   -Вземи си го тогава... - започнах да го целувам бавно и продължително докато махах вратовръзката му...

    Той започна да идва към мен в леглото и пръстите му се бореха с роклята.Скоро тя беше на пода,заедно с ризата му.Плочките му се открояваха още повече на светлината от уличните лампи навън.Помогнах за махането на панталона му...Целувките от негова страна не спираха и дори продължаваха към корема ми.Те се върнаха на врата ми,който извих,за да му дам повече достъп...
    
    -Ето,хубаво е...защо толкова време отказваше? - прошепна Алекс в ухото ми.
    -Защото може да е прекалено хубаво,за да е истина...

    Започнах да го целувах още по-свирепо и ни преобърнах,но след време той пак ни размени.Не усетих кога бях без сутиен...Не след дълго махнах боксерките му,а той бикините ми...Бяхме чисто голи един пред друг...
   
    -Още ли е рано? - попита ме между целувките докато си слагаше презерватив...
    -Какво значение има вече...все някога трябва...
    -Така те искам... - каза преди да го усетя в мен...тласък след тласък...ставаше все по-бърз...а самите тласаци ставаха повече...и така няколко минути...

    -Не беше зле... - каза той след като излезе от мен и се тръшна на леглото...
    -Изобщо даже... - едва-едва казах заради учестеното си дишане...
    -Видя ли,хубаво е да избързваш понякога... - той ме погледна и го целунах в знак на съгласие...   -Да го повторим?

   Предложи той и веднага ми се нахвърли...и всичко се повтори...до най-малкия детайл с изключение на това,че стоновете ни бяха повече и по-големи,а молитвите ми да не пречим на съседите ставаха повече...

    -Най-добрата първа среща... - каза той когато отново легна до мен.
   -Определено... - преплетохме пръти и гледахме тавана.
   -Може ли да те попитам нещо...
   -Винаги...
   -Защо реагира така като видя пръстена?Ами ако пръстена беше за теб и наистина ти бях предложил...
   -Алекс,много те харесвам,но буквално излизаме от няколко часа...
   -Ами,ако излизахме от примерно година,би ли приела?
   -Не знам...не съм те виждала в такава страна до сега и не съм много сигурна дали няма да направим някоя глупост отново...Докато се оженим ще се разведем... - казах и се засмяхме...
    -Добре.Лека нощ Леа...
    -Лека Алекс... - опрях глава на гърдите му и очевидно така бях и заспала...

A & L :The Beginning Of The EndOnde histórias criam vida. Descubra agora