...
Най-хубавата ми Нова година.Имаше близо час до нея и нямах търпение вече да я посрещна с Леа.Не знам какво е това чувство което имам около нея,но е...Някой да ми каже дали е истина или сънувам.Или как се диша,прекалено съм щастлив около нея.Дори когато както сега просто стоим на дивана.Предположенията ми,че тя е за мен се потвърждават с всяка изминала минута,поглед,секунда,жест и всичко.Като надрусан съм,но нормално,тя е моя наркотик...
-Половин час всички! - провика се Макс и аз опулих очи.
-Не беше ли един час?!
-Не?Май прекали с пиенето,макар почти да не си близнал алкохол... - каза ми Леа и я прегърнах.
-Времето просто лети...Сякаш беше вчера,когато почти се целунахме и Макс дойде... -погледнах го и всички се разсмяхме.
-О да,или когато си говорих с Ема в кафенето дали съм влюбена в теб. - Леа ме целуна и се сгуши в мен.
-Или сякаш беше вчера когато си направи първия тест за бременност...
-Алекс,това беше вчера...
-А какъв е бил резултата!? - опули се Ема.
-Една чертичка... - Леа се облегна на рамото ми и ме погледна - Все някога ще са две...
-Ама вие...Опити за бебе ли правите? - попита ни Ема и се спогледахме с Леа.
-Може да се каже... - това беше последното нещо,което очаквах да каже.
-Обичам те... - не успях да я целуна,не спрях да се усмихвам.
-Алекс,аз исках да загубя баса нарочно. - призна и я погледнах отново.
-Аз също...И затова си говорих с Макс на терасата.Не ни ли е малко рано?
-В днешно време раждат на по 14,защо аз на 21 да не мога?Дори ще съм на 22...
-Неповторима си... - прегърнах я силно,за да не се натискаме пред тях.
-И в крайна сметка кой печели?Аз или ти?
-Нека се откажем от този бас.Магията ще стане когато й е времето.И аз нямам търпение,но не знаем какво ще стане утре...
-Ненавиждам те когато си прав... - опряхме чела и я целунах,след което се обърнахме да гледаме как Ема и Макс също си шушукат.
-Има ли нещо? - попитах Макс.
-Случайно да имаш още един тест? - веднага й се усмихнахме,защото тя преди малко повърна и може би тя е...
-В банята в долния шкаф има още няколко.Алекс явно си нямаше на идея от тези неща щом го купуваше...
-Хей,аз ти отидох до аптеката,а ти едно бебе не ми даде от благодарност... - удари ме леко,но ме и целуна след това.
-Отивам. - каза Ема и се изниза в банята.
-Един е достатъчен,любов.
-Ако имаше две чертички,щях да те накарам да направиш и останалите,за да го повярвам...
-Знаех си...Но поне видях "изкуството да направиш първия си тест".
-Да,сигурно е като "изкуството да си сложиш първия презерварив".
-Да,това съчетано с "Изкуството да скъсаш първия си презерватив" или "Да го забравиш за пръв път" води до "Изкуството да направиш първия си тест"...
-Моля ви спрете с това,напрегнат съм! - скара ни се Макс и вдигнахме ръце в защита - Спрете да ми обобщавате миналата седмица...
-Мамка му... - прошепнах й и тя се засмя.
-Искам да се направиш,че аз съм на мястото на Ема и ти нося пръчка с две чертички.
-Ами...Ще е странно да ми го носиш на мен,Ема. - засмях се и ср примирих - Добре де...Така да го кажа...Отиваме да правим братче или сестриче на мъника...
-Алекс,сериозна съм. - скръсти ми ръце и я имитирах.
-Хубаво...Не знам,не съм би толкова щастлив никога.Ще те вдигна и няма да те пусна...
-Ще видим,един ден...
-Боже... - Ема дойде държейки теста сякаш беше дар от бога.
-Какво има?!Какво показва!?Казвай,не ни дръж така! - тя дойде при Макс и щом му го показа се усмихнаха глупаво един на друг.
-Просто съм преяла и съм изпила много газирано.Многото кола ми идва така...
-И-и-и!?
-Не,не съм бременна... - Макс я прегърна в гръб и тя падна в скута му.
-Двадесет минути! - пак се провика той.
-Постоянно ли ще ни напомняш? -попита Леа отчаяно.
-Да.И когато останат пет минути ще го правя през 30 секунди.
-Не искам годината да свършва. - призна Леа - Може и да си имаше своите лоши моменти,но за да се случат си е имало причина.А и Алекс оправдава всичко... - потърка носа си в моя и ме целуна - Виж ни,от три месеца сме заедно,някои двойки те първа си казват "обичам те",а ние говорим за деца...
-Говори ми...
-Имаше още неща,които не съм правила,а си обещах да го направя,но няма нищо...
-Да ги направим ако искаш?...
Леа е имала много странни мечти.Първо искаше да се надпреварва с приятели кой ще си изяде първи пудинга.Добре че Ема беше тук и беше като машина на печката.След това искаше да я науча за 5 минути да засвири на китарата.И с това успя.Десет секундна мелодия от две струни се брои.Искаше и да направи замък от възгавници и успя да ме накара да й помогна.За капак и отидохме на терасата с бенгалски огън в ръка точно на време за Нова година.
-Десет!Девет!Осем... - отброяваха те докато се борех с шампанското с една ръка.
-Леа,ще се повторя,но ти си най-хубато нещо случвало ми се и искам да се оженя за теб час по-скоро!Обичам те!
-И аз теб,Алекс!
-...Три!Две!Едно...Честита Нова година! - целунах я точно на време и гръмнах шампанското...
KAMU SEDANG MEMBACA
A & L :The Beginning Of The End
RomansaПротиводействие.Това е единствената дума с която може да се опише любовния живот на 21 годишната Леа Смит.Намирайки нови или не чак толкова нови приятели тя не си представя живота си по-хубав.Приятелството обаче върви ръка за ръка с любовта.Тя се вл...