-К-к...какво...
Алекс просто спря да функционира.Замръзна намясто и гръдния му кош изобщо не се движеше.Не си поемаше въздух докато аз се чудех от къде да си набавя нов.Алекс май умря докато аз бях на път да родя Малчо.
-А-лекс... - упрях се на него щом щях да падна - Моля те,свържи последните си пет мозъчни клетки и извикай шибана линейка,защото шибано раждам!...по дяволите,не трябваше да псувам... - Алека все още бе по-нестабилен и от мен.Започнах да го удрям по бузата както мен контракциите ме удряха.Явно болките са били контракции..
-Л-Леа...
-Алекс,моля те...Алекс се измъкна от транса,в който бе изпаднал.Помогна ми да седна на стол докато викаше линейка.О-о,това май беше грешка.Мама и Али се събраха около мен заедно с Дерек и Бек.Зяпнаха ме като музеен експонат.
-Алекс Картър е,любовта на живота ми ражда,и не знам къде съм вече... - започна нервен Алекс
-Мила,добре ли си? - мама колиничи до мен.
-Ами...Не,но явно на Малчо е на кеф да излиза...
-Господи... - почти заплака и Али връчи Нео на мама.
-Леа,е сега вече ще минеш пред деветте кръга на Ада. - тя хвана ръцете ми и започна да ми прави вятър - Така,стой спокойна,дишай,но не прекалено дълбоко да не вземеш да родиш тук,и пак зе успокой,всичко ще е наред.
-Добре... - започвах да изпълнявам нарежданията й мама пусна Нео да ходи.Поне той можеше,докато Алекс стоеше на едно място.Нео започна да го дърпа за панталона и посочи раждащата си леля.
-Спокойно,Леа,всичко ще е наред. - Алекс надигна панталона си и клекна до мен.
-О,да,напълно.Нещо като диня трябва да излезе пред отвор като за мандарина,нямаме име за динята и започнах да сарказнича! - вдишах пак дълбоко и издишах.
-Няма страшно,няма... - целуна главата ми няколко пъти и леко се успокоих.Погледнах го.Очаквах да замръзне на място щом това се случи.Усмихна ми се на целия Ад щом започнах да му галя бузата.Той хвана ръката ми и я целуна няколко пъти.Стисна я силно и започна да се моли на нея.Преминах единия кръг на Ада явно.-Моля те,моля те,нека е... - не чух последното,защото лекарите пристигнаха тогава.
-Тук сме.Опишете болката от едно до десет.
-За сега...седем...Грешка,осем... - замалко щях да викам.Някак се нагласих в подвижното легло и ме задвижиха към изходите -Чакайте,чакайте! - спряха на едната маса и си взех кексче - Към родилното!
-Раждаща,но все пак бременна,и Леа. - Алекс ми се засмя и му извъртях очи.
-Преядох... - оставих кексчето в нейчии ръце и хванах тези на Алекс.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A & L :The Beginning Of The End
RomantizmПротиводействие.Това е единствената дума с която може да се опише любовния живот на 21 годишната Леа Смит.Намирайки нови или не чак толкова нови приятели тя не си представя живота си по-хубав.Приятелството обаче върви ръка за ръка с любовта.Тя се вл...