-Как е Леа?!Добре ли е?! - опитах се да надниква в стаята,но отново ме спряха.
-Слушайте...Относно нея...
-Да... - останалите дойдоха.
-Добре е...Момичето е преживяло доста стрес напоследък...Каквото и да правите,го прекратете...Когато лекаря каза,че Леа е добре най-накрая можех да си отдъхна...Но усетих и как сърцето ми падна в краката след последните си думи...Явно трябваше да го направя...Трябваше да се разделим...
-Разбирам...А бременна ли е?! - продължавах да питам.
-Не,не е.Съжалявам... - каза той с тъга в гласа си.
-Слава богу... - казах и той ме изгледа странно -В съзнание ли е?
-Да.Може да отиде само един при нея...Но не я притеснявайте...Не й казвайте лоши новини от които да се притесни...
-Ясно...Благодаря ви от цялото си сърце... - подадох ръката си и стиснах ръката му.
-Това ми е работата синко... - каза и се оттегли заедно с други лекари от стаята...
-Алекс,отивай ти.Ти си й най-близък. - каза Чад и ме побутна.
-Наистина? - попитах учудено и те ми кимнаха -Благодаря ви адски много... - прегърнах ги и със зачервени очи отидох при нея.
-Алекс... - Леа ме видя и веднага ми се усмихна...
-Любов моя... - веднага целунах ръката й и една сълза падна на нея,защото скоро едва ли ще я наричам така отново...
-Мило...Не плачи,добре съм... - наричайки ме така ми стана още по-зле и сълзите ставаха повече."...Но аз не съм..."
-Леа...Как се притесних за теб... - казах и не спирах да държа ръката й.
-Алекс...Ще ставаме ли родители? - попита ме тя и не спря да бърши сълзите ми и да гали бузата ми.
-Не Леа...Няма да сме... - казах и глупава усмивка появи по лицата и на двама ни.
-Не знам дали да се радвам... - Леа сведе поглед надолу.
-Защо го казваш?
-Помниш ли когато се карахте с Крис,че казах че съм готова да те направя баща?... - тя стисна ръката ми по-силно.
-Да Леа...Помня...Беше най-хубавото нещо което са ми казвали...
-Наистина го мислех...Бях готова да го оставя,ако бях бременна от теб...
-Леа... - исках да я прегърна толкова силно и да я целуна,но всичко това правеше нещата много по-сложни..."...Изобщо не ми помагаш...Как се очаква да й разбия сърцето?!...А и брат й ще ме убие..."
-А ти мислеше ли наистина това,че си готов да се ожениш за мен,любов моя? - каза тя и сложи ръката ми на бузата й.
"...Роден съм готов...но това ще ни довърши..."
KAMU SEDANG MEMBACA
A & L :The Beginning Of The End
RomansaПротиводействие.Това е единствената дума с която може да се опише любовния живот на 21 годишната Леа Смит.Намирайки нови или не чак толкова нови приятели тя не си представя живота си по-хубав.Приятелството обаче върви ръка за ръка с любовта.Тя се вл...