Отново се събудих на празното легло,и това ме уплаши за момент,защото последно бях на дивана с Алекс.Ами той...той спеше до леглото.Беше седнал на пода и си беше подрял главата на ръба на леглото.Седеше в такава позиция,че изглеждаше сякаш ме е гледал.Засмях се почти незабележимо и пак стигнах до извода,че е сладък докато спи.
Внимателно станах от леглото без да го събуждам и го завих с одеалото,защото Алекс сам се беше прегърнал от студ.На кой му пука за тъпото одеало,че сега е на пода,ще завия Алекс дори да лежи на улицата или до кофите.Затворих вратата на стаята тихо и отидох до кухнята.Ключовете още стояха на държача за ключове,обувките и якетата на Макс и Ема ги нямаше,което ще рече,че не са се и върнали.Второто нещо,за което се притеснявам тази сутрин.Третото - не си намирам телефона.
-Защо телефона ми е в пица?! - озадачих се след като го намерих върху парче от нея.
Избърсах го с мокра кърпа и веднага наспамих кутийте и на двама им от съобщения и пропуснати обаждания.Не отговаряха,а бяха на линия.Трябва да имат обхват и да са в града.Или,това да е поредния им опит да ме сватосат с Алекс.Колкото повече време минава,толкова повече се обеждавам в това.
Събудила съм се необичайно рано за без аларма.Направих кафе,оставих половината в кафеварката за Алекс и седнах на масата.Взех си и млякото с зърнена закуска,купа,лъжица и започнах да ям.Започнах да мисля и да мъдря какво да взема на Алекс за рождения му ден,който е след близо месец.Знам,знам,има време,и дори не се знае дали до тогава пак няма да се скараме,но предпочитам сега да му го купя и да е готов и скрит някъде в стаята ми.Говорейки за него,трябва са го събудя за университета,не съм го забравила напълно.
Тихо стигнах и отворих врата на стаята,той още си хъркаше.На пръсти отидох до него и полека седнах на пода по колене.Намерих му ръката под одеалото и започнах да я клатя леко,но малоумника ни преплете пръстите.Не ми пусна ръката,затова започнах да му разрошвам косата,за да покаже признак на живот.Преминах на леки шамари,а те в галене на бузата му.Не знам защо,но исках малко време да си остана така.За жалост,той се събуди.И дори взе ръката ми от лицето му и ми целуна кокълчетата...
-Добро утро,Леа... - обърна се към мен и си разтърка очите.
-Добро да е,Алекс.Как спа на пода? - засмях се и негова сънлива милост само се усмихна.
-Хубаво.Ти ли си ме завила или аз съм ти гепил одеалото.
-Аз те завих,а ти ставай.Не ми се закъснява за 'любимия ни университет'.
-Искам още да си стоя в леглото...Или поне до него. - каза с бебешки глас и му се засмях.
-Хайде ставай вече. - хванах го ръцете и започнах да го дърпам,за да стане - Хайде,мързел такъв!
-Вълшебната думичка?
-От къде да я знам!?
-Знаеш я.Кажи ми я и ще стана.Откажи се иначе,по-тежък съм от теб.
-Моля? - опитах се и той се засмя - Ами?
-Познай я...
-Няма,ставай ако искаш... - писмах му ръцете,но не и той моите.
-Няма пък... - издърпа ме рязко и се оказах в него.
-Туко-що ме накара да падна и преземя в скута ти... - засмях се и се загледах право в очите му само на няколко сантиметра от моите - Та,ам...
-А-ам...
VOUS LISEZ
A & L :The Beginning Of The End
Roman d'amourПротиводействие.Това е единствената дума с която може да се опише любовния живот на 21 годишната Леа Смит.Намирайки нови или не чак толкова нови приятели тя не си представя живота си по-хубав.Приятелството обаче върви ръка за ръка с любовта.Тя се вл...