I miss you even when u are here

318 15 16
                                    

   На сън,аз се бях обърнала на другата страна и Алекс беше обвил ръце по мен.Обърнах се към него и носовете ни се удариха.
Бяхме само на сантиметри разстояние.Алекс започна да търси устните ми и сънена и аз се приближавах към него.Осъзнах лошата идея и се отдръпнах възможно най-много от него.Искам да го целуна,но просто не си струват мъките след това.Ще мисля само за това на сватбата им.Когато държиш розата задълго се обождаш на нея,същото бе и с нас.

   Продължавах да се отдръпвам назад,а той след мен.Осъзнах и че ръката му бе на хълбока ми.Галеше ме.Вече опирах в стената на ъгловото легло.Алекс ме придърпа по-хубаво към себе си и устните му допираха моята горна.Той хвана брадичката ми и за няколко секунди и...целуна ме.Веднага изби усмивка по устните ми и се отдадох на целувката.Започна да гали бузата ми и намерих ръката му под завивките.С другата го прегърнах и напълно му се оставих за няколко секунди.

   -Къде...Леа... - измрънка Алекс щом вече не можеше да намери устните ми.
   -Спи,спи... - обърнах се на другата страна,но още държах ръката му.
   -Липсваш ми... - отново ме прегърна и отдръпна косата от тила ми с нос - Все още ми липсваш,дори щом си тук... - започна да ми оставя леки целувки по врата и се разтърсих, за да спре.
   -Моля те,престани...Или просто напусни леглото ми... - като отговор той ме издърпа към неговата страна и омекнах щом пак ме целуна.
   -Моля те,не ме гони и се обърни към мен...Моля... - продължи да ме целува докато напълно се обърнах към него.
   -Добре... - съгласих се и се сгуших в него.
   -Моля те за последно...имам нужда от теб...

   Докато се усетя,той пак сля устните ни в целувка.Кого заблуждавах,имах нужда от него повече риба вода.Поставих ръце  на врата му,а той ме придърпа към него за талията.Преметмах крака си върху едната му стана и се качин на него.Плъзнах ръце по него и той отвори очи.Изгледа ме объркано и веднага отдръпна ръцете си от бедрата ми.Естесвено,че сега не ме искаше,какво ли си и мислех.
 
   -Какво-... - попита ме объркан от всякъде след като слязох от него.
   -Да,естесвено че си спал и че дори не си отразил колко много-...все тая... - легнах обратно и се завъртях с гръб към него.Усетих как той се обърна към мен и ми идеше да му счупя ръката щом ме прегърна - Напусни леглото ми,ако може.
   -Какво стана... - той започна да целуна леко врата ми и си извих гърба - Аз си мислех,че си сън и щом те погледнах мислех,че ще се събудя.
   -Е,ти се събуди. - троснах се тихо и той започна са гали корема ми - Чакай какво... - обърнах се към него.
   -Мислех,че си сън,защото това реално бе всичко което исках - той ме прегърна силно - И което все още искам...
   -Затова падна на коляно пред Ема,нали? - той издиша тежко - Моля те,или ми остави една спокойна нощ,или заспивай сам в леглото.
   -Няма да се махна. - той наполовина отвори очи.
   -Аз ще го направя,идиот. - почти станах,но той сплете пръстите ни,сякаш крещейки ми да остана.
   -Но съм твоя идиот...А и искам да ти дам нещо за лека нощ...
   -Какво е...

A & L :The Beginning Of The EndOnde histórias criam vida. Descubra agora