...
Концерта.Беше.Страхотен.Това беше най-хубавото нещо може би от целия ден,или седмица.Успях да си взема снимка с всички от групата и още не вярвах,че всичките ме докоснаха и ме прегърнаха.Нямаше да изпера никога тази блуза.Не исках нищо повече от никой за днес,освен да се приберем с Макс.Исках целия да го напрегръщам и нацелувам,но както казах,първо ще си махна на блузата.Веднага щом влязохме вътре я хвърлих на дивана.На къси панталони и сутиен съм пред него.Голяма работа,виждал ме е и по-съблечена,направо гола.А и си ми беше горещо.Макс отиде за нещо за пиене и се спре на вратата щом ме видя.
-Охо...Сякаш аз имам рожден ден.
-Но аз имам. - взех едната чаша с уиски като гледам - Благодаря.
-Пак заповядай...Голям съм идиот! - удари се по челото и му се изсмях - Ей сега идвам.
-Добре,чакам те.Попиках се от смях като започна да ми пее песничката за рожден ден.Този глас...Беше по-зле и от моя.Щеше да счупи дограмата само с "прекрасния" си глад.Не стигаше това,ами и в шепи държеше кексче с две свещички,2 и 3,и май бяха по-големи от самамото кексче.Спря да пее и ме погледна,посочвайки ми го.
-Намисли си желание и избирай мъдро.Честит рожден ден,Леа.
-Хм..."...Искам просто да съм щастлива...Една година по-късно,на тази дата,просто да съм щастлива,не искам друго..."
Затворих очи и духнах свещичките.След което целунах Макс от благодарност за всичко днес.Вече бях щастлива.
-Оправи ми деня. - целунах го за последно и огледах кексчето - Ето ти едната половина.Искам да го хапнем заедно. - откъснах го и му я подадох.
-Благодарско. - изядохме ги на една хапка и почти се задавих от смях.
-Супер торта!Честно!
-Наистина?Това е просто кексче.
-Вече е специално кексче.Предпочитам го пред която и да е торта.
-Супер,защото ти бяхме подготвили една,но си стои при тях.
-Да си стои,не им я искам.Тях не ги искам повече в живота си и без това. - легнах в скута му и му се усмихнах - Деня започна добре,прееба се,оправи се,пак се скапа и завършва повече от идеално.Ти си причината за това. - той ми се усмихна също и започна да маха коса от лицето ми -Може ли да спим тук.Изморена съм от всичките стълби днес.
-Разбира се.Ще ти донеса одеало.Станах от него,за да може той да стане и легнах по целия диван на едната облегалка отстрани и на няколко възглавници.Направих му малко масто ако иска да се присъедини.Затворих очи от цялата тази умора,но въпреки това усетих одеало върху мен и как Макс ляга до мен.Усетих и ръката му около корема ми,целувка в косата и как ми прошепна "И аз те обичам".
YOU ARE READING
A & L :The Beginning Of The End
RomanceПротиводействие.Това е единствената дума с която може да се опише любовния живот на 21 годишната Леа Смит.Намирайки нови или не чак толкова нови приятели тя не си представя живота си по-хубав.Приятелството обаче върви ръка за ръка с любовта.Тя се вл...