Prolog

2K 133 37
                                    

Hubert Wydra oraz Karol Kuter to youtuberzy o nazwach Doknes i Dealereq. Chłopcy są szczęśliwą parą już od kilku dobrych miesięcy, ale od pewnego czasu z Karolem jest coś nie tak - miewa wahania nastroju. Raz jest miłym, świetnym chłopakiem - a innym razem jest chamski, czasem nawet agresywny. Hubert wie, że jeśli to się nie zmieni, ich związek nie przetrwa długo.

Hubert

On znowu to zrobił. Siedzieliśmy wtedy na kanapie i po prostu oglądaliśmy film, a on znikąd zaczął na mnie krzyczeć. Wyzywał mnie.. To bolało. Próbowałem go uspokoić, ale nic na niego nie działało. Koniec końców ze łzami w oczach uciekłem do sypialni i zamknąłem się w niej. Usiadłem na łóżku i płakałem. Dlaczego on mi to robi? Kiedyś taki nie był! Boję się o niego.. Na początku nie zdarzało się często, od czasu do czasu - potrafiłem to zaakceptować. Ale z upływem czasu to powtarzało się coraz częściej i częściej. Wiem że Karol ma problem i muszę mu pomóc. Ale jak? Lekarz? Psycholog? Sam już nie wiem.. Siedziałem tak - zapłakany i bezradny.

Karol

Hubert znowu uciekł z płaczem. Nie mam pojęcia dlaczego. Zawsze kiedy próbuję z nim o tym porozmawiać, on mówi że go wyzywałem. Tylko że.. Ja nic z tego nie pamiętam! Ostatnimi czasy miewam jakieś dziwne zaniki pamięci, po których o dziwo Hubert zawsze płacze. Nie chcę mu tego robić. Kocham go! Ale nie mam tego pod kontrolą. Teraz znowu go skrzywdziłem. I znowu nie wiem w jaki sposób. Poszedłem do drzwi naszej sypialni i spróbowałem je otworzyć, ale były zamknięte.
- Hubi, otwórz, proszę! Przepraszam! - krzyknąłem do niego
- Nie! Chcę teraz pobyć sam! - odkrzyknął. Zrezygnowany wróciłem spowrotem do salonu. Dla odstresowania wziąłem sobię na kolana Nalę, kotkę Huberta. Zacząłem ją głaskać, a ona mruczała.
- Nie chcę go krzywdzić - mówiłem do niej - Ale jak, skoro nie mam nad tym kontroli?

Hejka! A więc tak wygląda prolog ;D Mam nadzieję że książka się wam spodoba.

Z memami na koniec rozdziałów wracamy już w pierwszym rozdziale.

Słowa - 326
~Kicialka

Dwa Oblicza Karola//DxDOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz