Hej kochani! A więc przegłosowane - specjal na 500 gwiazdek to poboczny ship! Ale.. Zaraz dobijemy 600.. Kosiam was mooocnooo ;3 więc..
Jeśli macie jakieś pytania do bohaterów to możecie śmiało je zadawać!
A teraz lecimy z shipem.. TxZ! To jedyny ship oprócz DxD który umiem jakkolwiek ogarnąć.. XD
Ernest
- Jesteś gotowy?.. - spytałem z lennym na twarzy. W sumie nie wiem czemu z lennym, skoro będziemy tylko oglądać filmy.
- Daj mi kocyk! - krzyknął Piotrek. Wziąłem koc z kanapy i rzuciłem nim w głowę chłopaka - Dzięki! - powiedział pokazując kciuka w górę. Wyglądało to komicznie. Ale dobra, koniec żartów! Czas na..
- NOC HORRORÓW UWAŻAM ZA ROZPOCZĘTĄ!! - wydarłem się na cały dom. Dominik i tak był u Kuby więc byliśmy tu tylko my. Dlatego też właśnie zaproponowałem noc horrorów. Wiem, że Piotrek cholernie boi się takiego typu filmów i zgodził się na to tylko po to, by nie wyjść na ciotę. W sumie to sam za bardzo nie lubię horrorów, ale się ich nie boję. Postanowiłem je oglądać bo.. Wiecie.. Może mój mały wystraszony Piotruś będzie się chciał przytulić.. Czy coś.. Nie będę ukrywał że chłopak podoba mi się już od dłuższego czasu. No dobra, ale do nocy horrorów wracając. (to było takie profeszjonalne zdanie..)Piotrek usiadł na kanapie, a ja zgasiłem światło i zacząłem wybierać film. Padło na "Kostnica". Włączyłem go więc i usiadłem obok chłopaka. Na początku nie działo się nic ciekawego.. Jakieś dzieci umarły i jako "zombie" biegają po jakimś szpitalu. Po pół godzinie ziewałem, ale Piotrek miał chyba nieco inne odczucia. Siedział skulony pod kocykiem i sparaliżowany z wielkimi oczami patrzył się w ekran. Postanowiłem wykorzystać tę sytuację do swoich niecnych czynów..
- Bu! - krzyknąłem lekko popychając chłopaka. Ten pisnął prawie spadając z kanapy.
- Ernest!! - wydarł się na mnie, a ja złowrogo się zaśmiałem. Nagle na ekranie pojawił się "jumpscare", a Piotrek przyległ do mnie przestraszony.
- Ojojoj.. Czyżby ktoś się bał?.. - spytałem ironicznie. Zipek natychmiast się ode mnie odsunął przy okazji się rumieniąc. Ups.. Chyba zepsułem romantyczną sytuację! Nigdy nie byłem w tym za dobry..
- Ja..Ja.. Nie.. Nie boję się! Mi.. Tylko.. Było zimno! Tak!.. Nie!!! W sensie.. - jąkał się Piotrek. To było urocze..
- Było ci zimno?.. - spytałem
- Nie.. Nie to miałem na myśli!.. Bo.. Yyy.. Ten.. No.. - jąkał się dalej. Postanowiłem ukrócić jego męczarnie i po prostu go przytuliłem.
- C..Co ty robisz?.. - spytał zdziwiony
- Może w ten sposób dasz mi dooglądać w spokoju film - odpowiedziałem tuląc chłopaka. Ten po chwili również się we mnie wtulił i kontynuowaliśmy oglądanie. Oczywiście przez cały czas Piotrek trząs się ze strachu.. Strachajła..~~~~~~~~~~~~~~
Była jakaś trzecia w nocy, a ja przewracałem się z boku na bok nie mogąc zasnąć. Co robiłem o tej porze w łóżku? Przecież miałem całą noc oglądać horrory! A więc postanowiłem jednak odpuścić, bo widziałem że Piotrek już nerwowo nie wyrabiał. Oprócz tamtego filmu obejżeliśmy jeszcze "To" i "Straszny Film", a potem dałem mu spokój. Nagle drzwi do mojego pokoju się otworzyły, a do środka wszedł nie kto inny jak właśnie Piotrek.
- Śpisz?.. - spytał cicho
- Nie, a co? - odpowiedziałem
- Bo.. Ja.. - znowu się jąkał - Ehh.. Może to zabrzmi dziwnie, ale..
- Nie możesz zasnąć przez te horrory, prawda? - zgadywałem
- No.. Tak. I.. Nie miałbyś może nic przeciwko gdybym.. Gdybym spał z tobą?.. - spytał, a ja poczułem się jakbym wygrał na loterii. Podsunąłem się bliżej pod ścianę robiąc chłopakowi miejsce, po czym poklepałem je ręką na znak żeby się kładł. Zipek niepewnie podszedł i położył się obok mnie.
- Dzięki, i.. Dobranoc - powiedział, po czym odwrócił się tyłem do mnie.
- Dobranoc - odpowiedziałem. No.. To teraz albo nigdy. Podsunąłem się bliżej niego i przytuliłem go od tyłu.
- C..Co ty robisz?.. - spytał speszony chłopak. Sam nie wiedziałem co robię. Nie odezwałem się. Nastała niezręczna cisza, ale po chwili Piotrek lekko wtulił się we mnie.
- Już lepiej? - spytałem się go
- Tak.. O wiele lepiej - odpowiedział, po czym szybko zasnął. Ja również to zrobiłem.~~~~~~~~~~~~~~~~
Piotrek
Obudziłem się i poczułem, że nie mogę się ruszyć. Otworzyłem oczy i doznałem lekkiego szoku.. Znajdowałem się w pokoju Ernesta, a on sam przytulał mnie od tyłu. Nagle przypomniała mi się ta sytuacja w nocy.. Przyszedłem do niego tylko i wyłącznie dlatego, bo się bałem! Ale.. Kiedy mnie przytulił.. Ja.. Ja poczłem takie dziwnie przyjemne ciepło.. Chciałem tak zostać na zawsze.. Ernest chyba skapnął się że nie śpię.
- Jak się spało? - odsunął się ode mnie dając mi wreszcie możliwość poruszania się. Odwróciłem się w jego stronę i odpowiedziałem:
- A wiesz że całkiem dobrze?
- Fajnie to słyszeć - ucieszył się - Chciałbyś to może kiedyś powtórzyć?.. - spytał
- Jeśli masz na myśli noc horrorów, to..
- Nie, nie to mam na myśli - przerwał mi, a mnie zamurowało. Czyli że on ma na myśli.. - Chodzi mi o.. Wiesz.. Spanie u mnie w pokoju.. Razem... - Tak, dokładnie to ma na myśli.
- Ja.. - pięknie.. Znowu nie wiedziałem co powiedzieć. To się u mnie zdarza zdecydowanie za często.
- Tak, wiem co sobie teraz pewnie myślisz.. Pieprzony gej.. Ale dla twojej wiadomości.. - przerwał na chwilę - Tak. Jestem gejem, i.. Wiesz.. - Czy.. Czy on mi właśnie chce powiedzieć, że..
- Piotrek, ja.. - mówił dalej - Ja cię kocham - powiedział, a wszystko dookoła mnie zniknęło. Wskazówki zegara stanęły w miejscu. Ludzie na zewnątrz się zatrzymali. Chmury na niebie przestały płynąć. Byliśmy tylko ja i on - Nie wiem czy ty czujesz to samo do mnie, ale.. Rany boskie rób co chcesz! Pobij mnie! Zrań! Złam mi serce! Lub.. Pocałuj.. Przytul.. - powiedział Ernest, a ja.. Ja właśnie zrozumiałem że on jest najbliższą dla mnie osobą. Zawsze mogłem na niego liczyć, wspierał mnie w ciężkich chwilach, pomagał mi.. Nawet nie zauważyłem kiedy nasze twarze znalazły się tak blisko siebie. Musnąłem jego wargi, a on złączył nasze usta w delikatny pocałunek. Moje serce zabiło mocniej. Już wiedziałem, że.. Kocham go. I w życiu go nie odrzucę.Jak mi poszło? Wiem, nie potrafię pisać historii miłosnych innych shipów niż DxD, ale może tragedii nie ma..
Historię tego shipu jeszcze się pojawią, więc się nie martwcie ;)
Przypominam że możecie pisać pytaniando bohaterów w kom!
Jeszcze raz wielkie dzięki za 500 gwiazdek!! (teraz już prawie 600..) To dla mnie wielkie WOW, bo moje poprzednie książki mają po 2k wyświetleń i po 200 gwiazdek, a ta? 2k wyświetleń i prawie 600 gwiazdek! Kocham was ❤
Nawet wam mema wstawię tak was kocham XD
JA!!!!!!!!!!!!!
Wygyly miałam pomysł na otwarcie klubu nocnego "U Doknesa", gdzie takie Doknesy w samych bokserkach tańczyłyby na rurach.. Mrr...
Słowa - 1053
~Kicialka
CZYTASZ
Dwa Oblicza Karola//DxD
ФанфикHubert Wydra oraz Karol Kuter to youtuberzy o nazwach Doknes i Dealereq. Chłopcy są szczęśliwą parą już od kilku dobrych miesięcy, ale od pewnego czasu z Karolem jest coś nie tak - miewa wahania nastroju. Raz jest miłym, świetnym chłopakiem - a inny...