068 × scena XIV

119 13 22
                                    

sorry, mother

- 🍁🍁 -

Jisung od samego ranka był cichy. Zbyt cichy. Żegnając się z innymi wymuszał z siebie uśmiech i prawie niesłyszalne "cześć". Przez całą drogę na lotnisko nie odzywał się prawie wcale i w samolocie było podobnie.

Patrząc na chłopaka Yiren poczuła jak poczucie winy wypala dziurę w jej żołądku. Bała się odezwać na jakikolwiek temat, a co dopiero pogadać na temat poprzedniego wieczoru i pocałunku.

Kiedy samolot wszedł w turbulencje przeszły przez jej umysł ciemne scenariusze i była przekonana, że jeśli cokolwiek się stanie to będzie jej winą, bo karma przecież zawsze musiała wrócić.

Na szczęście wylądowali w Sznghaju w jednym kawałku i dziewczyna podziękowała za to w myślach Bogu.

Jisung pożegnał się krótko i podszedł w stronę czekającej matki, która była widocznie zmęczona. Na jej twarzy malował się uśmiech, w końcu przez trzy tygodnie nie widziała swojego jedynego synka.

Nastolatek starał się namalować uśmiech ze swoich ust, jednak okazało się to zbyt ciężke i tak samo trudne okazało się przytulnie własnej rodzicielki. Nie chciał, żeby kobieta poczuła się odtrącona, jednak wizja nawet najdrobniejszego dotyku wywoływała u niego dreszcze, a sceny poprzedniej nocy ciągle malowały się w jego umyśle.

Jadąc samochodem wpatrywał się w mijanych ludzi i zdobywał się jedynie na najkrótsze odpowiedzi, kiedy mama zadawała kolejne pytanie. Czuł się źle, stawiając ją w takiej sytuacji, ale chyba nie było nic złego w tym, że chciał pozbyć po prostu sam, prawda?

Kiedy udało się dotrzeć do mieszkania, wprowadził swój bagaż przez próg pokoju i zamykając drzwi rzucił się na łóżko. Tutaj był bezpieczny, chociaż i do tego nie był przekonany. Wpatrując się w puste miejsce na ścianie, gdzie niegdyś wisiała ramka ze zdjęciami jego i Chenle, łzy same napłynęły do jego oczu. Nie widział sensu powstrzymywania ich i chwilę później na jego policzkach pojawiały się nowe ścieżki słonej cieczy.

- 🍁🍁 -

a/n: hej gej strem moonwalk.

19/10/29

˚habromania˚ ᶻᶜˡ⁺ᵖʲˢOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz