special kinda friendship
- 🍁🍁 -
Renjunowi szybko znudziło się czekanie, aż jego młodszy i głupszy przyjaciel otworzy mu w końcu drzwi, dlatego bez żadnego zawahania nacisnął na klamkę i wszedł do środka. Wcale nie zdziwiło go to, że nie były one zamknięte na klucz, ponieważ Chenle nigdy tego nie robił. Był strasznie nieodpowiedzialny i nie raz, gdy zostawał sam na noc, spał przy otwartych drzwiach.
- Mógłbyś ruszyć dupę deklu! - krzyknął, ściągając buty i zostawiając je w przedpokoju zaczął kierować się do pokoju młodszego, ponieważ sądził, że tam właśnie go znajdzie. Po drodze krzyknął jeszcze kilka słów, które mówiły o tym, jak bardzo Zhong jest leniwy i przy tym nieodpowoedzialny.
Jego twarz pobladła, kiedy tylko zobaczył w jakim stanie znajduje się jego przyjaciel. Jego zdrowy rozsądek zdawał się wyparować, jednak instynktownie podbiegł do niego, chowając go w swoich ramionach. Siedział tak na podłodze, przytulając Chenle do swojej klatki piersiowej i gładził go po włosach, kiedy ten zaczął zaciskać dłonie na jego bluzie. Nie przestawał szeptać uspokajających słów, dopóki nie przestał się trząść.
Kiedy poczuł, że serce młodszego przestaje tykać jak bomba, a jego oddech zaczął wracać do normy, sam nieco się uspokoił. Delikatnie odsunął od niego swoją głowę, aby na niego spojrzeć, a twarz Zhonga nie wyrażała nic więcej poza strachem i dezorientacją.
- To wróciło - wyszeptał niemal niesłyszalnie, powtarzając te słowa kilkukrotnie.
- Stój, Chenle. Poczekaj - powiedział starszy spokojnym głosem i umieszczając dłonie na jego ramionach, zmienił swoje miejsce, żeby być na wprost jego twarzy. - Spokojnie, Lele. Powiedz mi co się stało.
Chłopiec o pomarańczowych włosach zdawał się olać jego słowa i błądził wzrokiem po pomieszczeniu. Wyglądał niczym porzucone dziecko i jakby nie wiedział, gdzie się aktualnie znajduje.
- 🍁🍁 -
a/n: dlaczego_uwielbiam_wplatać_schorzenia_psychiczne_do_ficzków_exe.
ogólnie to nie mogę się doczekać troszkę końca tego ficzka, bo szykuję taką niespodziewajkę, że sama bym się nie spodziewała.
ale potem będę za nim płakać żal.
19/09/29
CZYTASZ
˚habromania˚ ᶻᶜˡ⁺ᵖʲˢ
Fanfiction▹ zakończone ◃ » jak powiedzieć komuś, kogo zniszczyłeś, że wciąż go kochasz, nie niszcząc go przy tym jeszcze bardziej? school!au [chensung] ;nct nie istnieje; wiek bohaterów zmieniony; angst; slash:boyxboy; songfic; ((plot bunny)) 🍁 akt I - 1...