021 × scena XIII część II

157 16 15
                                    

it isn't just alcohol

- 🍁 -

Shuhua poczuła się dziwnie, kiedy Yuqi podążała wzrokiem za ślicznym chłopcem w berecie. Zastanawiała się, co Jaemin ma takiego w sobie, że na wielu ludzi działał w ten sposób.

- Yah, delfin! - odezwała się po chwili, przenosząc wzrok na Chenle. - Gdzie zgubiłeś swojego mądrego przyjaciela?

- Mówisz o Renjunie? - spytał, upijając łyk niskoprocentowego alkoholu z czerwonego plastikowego kubeczka. - Chyba gorzej się czuje i powiedział, że musi się jeszcze chwilę przewietrzyć - odpowiedział bez żadnych emocji.

Chociaż tak naprawdę, gotowało się w nim niemiłosiernie. Wspomnienie o Yerim doszczętnie zgasiło w nim wszystkie poprzednie pozytywne emocje.

Renjun naprawdę myślał, że to samo mogło się stać z Jisungiem?

- Może powinien spróbować truskawek* na rozluźnienie - zaśmiał się Harvey, patrząc w stronę Chenle, który na te słowa również się zaśmiał.

- Zabawne - skomentowała Yiren, która jako jedyna wiedziała o czym mówią. - Naprawdę jesteś tak głupi? - powiedziała z pokerową twarzą do Zhonga.

Wszyscy popatrzyli na nią ze zdziwieniem, z Park Jisungiem na czele.

- Daj spokój - rozbawiony Chińczyk również na nią spojrzał.

- Nie, Zhong. To ty powinieneś dać sobie spokój.

- Kochani, proszę o uwagę! - w całym pomieszczeniu nastała cisza, a muzyka ściszyła się, kiedy gospodarz zaczął mówić. - Chciałbym wznieść pierwszy oficjalny toast dzisiaj, za naszą niezastąpioną drużynę, która jest wspaniała! - automatycznie wszyscy, którzy siedzieli, wstali, a wszystkie oczy skierowane były na Yutę, który w jednej ręce trzymał plastikowy kubeczek z alkoholem, a drugą oplatał Sichenga w pasie. To też było zaskoczeniem dla wszystkich.

Znaczy, widoczne było, że mimo wszystkich docinek mają się ku sobie, jednak nawet Dejun nie podejrzewał, że jego przyjaciele się w końcu zejdą.

- Uwielbiam was chłopaki, jesteście najlepsi! - w całym domu i ogrodzie można było słychać krzyki i oklaski. Jak na zawołanie każdy sięgnął po swój kubeczek, opróżniając go do dna.

Nikt nie wiedział, że zawartość kubków Chenle i Jisunga nie zawierała samego alkoholu. Nikt, poza osobą, która wrzuciła do nich pigułki gwałtu.

- 🍁 -

a/n: *narkotyk lsd, który biorą harvey i chenle jest z obrazkiem truskawki i to jego nazwa uliczna.

fun fact numero dos - w pierwszym rozdziale jisung i chenle oglądali serial the100, komentując jeden z odcinków szóstego sezonu.

19/08/01

˚habromania˚ ᶻᶜˡ⁺ᵖʲˢOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz