one wise person
- 🍁🍁 -
- Naprawdę Chenle, uważaj na siebie - powiedział, przytulając przyjaciela.
- Wiem, będę codziennie dzwonić - odpowiedział, przewracając oczami. - Nie martw się, szybko wrócę - dodał, odsuwając się od przyjaciela. Renjun jedynie skinął głową i machał młodszemu, kiedy ten odchodził z walizką do samolotu. Nawet jeśli wiedział, że mama Jisunga będzie cały czas w pobliżu niego, to nie potrafił odgonić od siebie wszystkich myśli. W końcu kobieta nie wiedziała jak wygląda stan psychiczny Chenle, który wciąż wahał się pomiędzy byciem a nie byciem.
Nagle dotarło do niego, że własna matka młodszego Chińczyka nie zdawała sobie sprawy z całego obrotu sytuacji. Odwrócił się przodem do kobiety, która stała kilka kroków dalej i tak jak on, trzymała dłoń w górze.
Zaczął się zastanawiać, czy nie powinien powiedzieć jej wszystkiego. Może zareagowałaby w odpowiedni sposób i pomogła swojemu synowi? Renjun był przekonany, że postąpiłaby rozsądnie, bo taka właśnie była. Od dziecka była dla niego jak druga matka i wiedział, jak bardzo kocha swoich synów.
Jak zareagowałby na to Chenle? Rzuciłby się na niego z pięściami, mówiąc, że jest najgorszym przyjacielem jakiego posiada? Możliwe, jednak aktualnie był jego jedynym przyjacielem i Huang zdawał się być zdecydowanym swoich czynów.
- Słońce, zamyśliłeś się - zaśmiała się Chinka, pstrykając mu przed twarzą. - Pytałam, czy odwieźć cię do domu.
- Moglibyśmy pojechać do was? - spytał dość niepewnie. - Chciałbym o czymś porozmawiać - dodał, a chwilę później znajdowali się w samochodzie.
Renjun potrafił przyznać przed samym sobą, że bał się tej rozmowy jak cholera. Może nie tyle bał, co po prostu nie był pewny w stu procentach jak powinien opowiedzieć o wszystkim. Od którego momentu powinien zacząć, skoro kobieta siedząca obok niego nawet nie wiedziała o związku swojego syna.
- 🍁🍁 -
a/n: hej wbijajcie do Oleczkov bo zaczęła nową książeczkę z dreamkami.
a do następnej niedzieli będą tutaj codziennie dwa rozdziały hehe.
19/12/21
CZYTASZ
˚habromania˚ ᶻᶜˡ⁺ᵖʲˢ
Fanfic▹ zakończone ◃ » jak powiedzieć komuś, kogo zniszczyłeś, że wciąż go kochasz, nie niszcząc go przy tym jeszcze bardziej? school!au [chensung] ;nct nie istnieje; wiek bohaterów zmieniony; angst; slash:boyxboy; songfic; ((plot bunny)) 🍁 akt I - 1...