Jungkook

3.1K 172 49
                                    

Upozornění: V příběhu se bude vyskytovat šikana, závislost na návykových látkách, vulgarismy, sexuální narážky, smut (popsaná sexuální scénka) a homofobní chování. Kdo tohle nemá rád, ať příběh nečte! Upozornění prosím berte s rezervou, stále se snažím dbát na pravidla, děkuji.


Černovlasý mladík zrovna probíhal školní potemnělou chodbou. Neustále se díval za sebe a kontroloval, zda je tady sám. Jeho kroky se rozléhaly po prázdném prostoru školy, kde už před dvěma hodinami všechno utichlo. Mohl být už dávno doma, to by se ale neměl stát součástí menší hádky v první A, kde největší vina sedla na něj, přitom on jen bránil svoji čest.

Seběhl schody a dostal se až do šatny. Až teď si oddechl a trochu klidnější přišel ke své skříňce. Šokem ale zůstal stát na místě, když viděl svou skříňku otevřenou dokořán a kolem ní poházené učebnice. Zamračil se a sepjal ruce v pěst.

„Oh, někdo tady byl po škole? To nás opravdu mrzí." Uchechtne se hlas za mladíkem, který se ani nenamáhá otočit. Moc dobře ví, kdo si tady na něj počkal. Každý den je to pořád dokola ta stejná písnička.

„Nemluvíš s námi? Hmm?" strčí do něj jeden ze skupinky šestnáctiletých chlapců a černovlásek se po něm ožene. Tyhle řečičky a posměšky od mladších kluků, než je on sám, naprosto nesnáší, ale moc toho nezmůže, už proto, že jich je pět a on je jen jeden.

„hele, hele, klídek, princezno, však jsme ti nic neudělali." Černovlásek se uchechtne a strčí do jednoho z kluků, kterého má nejblíž.

„Ne, jo? A co ta vyházená skříňka? Co ten můj trest? Nebo spíš bych měl říct...co ten celý zkurvený rok, co jste sem přišli? Jste ještě blbí prváčci, co si dovolují na třeťáka, jen proto, že jste vyšší a máte nade mnou šanci, ale jinak byste si netroufly, dětičky." Vyštěkne to všechno mladík a jeden z kluků ho přirazí ke skříňce.

„A právě proto bys měl držet zobák. Je jedno, že jsi starší, ale jsi slabší, co ale očekávat od buzeranta, jako jsi ty, Jungkooku." Mladík ho kopne mezi nohy a chce se rozeběhnout k východu, ale zbytek party se na něj vrhne a shodí ho k zemi, u které ho i přidrží.

„Dejte mi už kurva pokoj! Chci konečně domů a nezdržovat se tady s nějakými skrčky."

„heh, to říká ten pravý." Uchechtne se hlavní chlapec skupiny a praští Jungkooka do nosu. Černovlásek tiše zaskučí a chytne si zasažené místo, u kterého ucítí vlhko. Zase to končí krvácením.

„Dej si ty děvko." Zašeptá hoch a rozepne si punt, zatím, co členi party zvednou Jungkooka do sedu a přidrží ho nehybného. Už měl před očima nechutný penis svého šestnáctiletého rivala, když se naštěstí šatnou rozezněl školníkův hlas.

„Co je tady za bordel!" kluci se rychle seberou, odstrčí Jungkooka stranou a rozeběhnou se pryč z šatny rovnou ven. Jungkook si povzdechne a ztěžka se posadí a opře o jednu ze skříněk. Z kapsy si vytáhne kapesník a přiloží si ho k nosu. Dnešek opět neúspěšný.

***

Jungkook pomalu odemkne dveře od svého domu a vleze do chodby. Snaží se ze sebe sundat bundu a boty co nejtišeji, aby mohl proklouznout rovnou do koupelny bez jakéhokoliv vyptávání jeho rodičů. Zdá se, že se mu to i daří. Projde chodbou až do koupelny, ale leknutím nadskočí, když se mezi dveřmi srazí s vysokým mužem.

„Oh, tati!" vyjekne Jungkook a s výdechem se opře o futra. „vylekal jsi mě."

„Ou, to jsem nechtěl, omlouvám se, ale ty jsi mě taky docela vylekal, ani jsem si nevšiml, že už jsi přišel, ale-..." zarazí se a podezíravě se podívá na Jungkooka se sklopenou hlavou. „Ehm, děje se něco?"

„Co? Ne, vůbec nic, co by se mělo dít, jenom...chci si umýt ruce..." Muž přimhouří oči a složí ruce na prsou.

„Podívej se na mě." Černovlásek nic neudělá, a to muže dožene k potvrzení, že se muselo něco stát. Chytne mu bradu mezi prsty a sám mu hlavu pozvedne, aby svému synovi viděl do obličeje. Hned se ale zamračí, když uvidí jeho zakrvácený nos.

„Jungkooku, co se stalo, proboha." Řekne starostlivě a opatrně se jeho nosu dotkne, ale Jungkook ucukne a oddělá jeho ruku stranou.

„Nic se nestalo, praštil jsem se...o dveře od skříňky." Muž chvíli vypadá, že Jungkookovi moc nevěří, ale poté s povzdechnutím zakroutí hlavou a nahne se ke dveřím.

„Yiunsanie, podej prosím kousek vaty!" zvolá a Jungkook si pro sebe zaskučí, když do koupelny hned přiběhne druhý muž se světlými vlasy a zástěrou kolem pasu.

„na co vatu, Sunhanie?" optá se, ale jen co uvidí Jungkooka se zakrváceným nosem, nastaví starostlivý výraz a skloní se ke svému synovi. „Jungkookie, co se ti stalo?" Jungkook si povzdechne a máchne rukou.

„prostě se nic nestalo, nebudeme to dál rozebírat, appa. Jen nehoda." Muž si povzdechne a na vatu našplíchá trochu dezinfekce, poté z vaty udělá menší váleček, který dá Jungkookovi do nosu, aby se mu krev dál nehrnula ven.

„Opravdu si o tom nechceš promluvit? Není to poprvé, co přicházíš domů s nějakým úrazem." Řekne zamračeně Sunhan a Yiunsan jen přikývne na souhlas. Jungkook ale zakroutí hlavou a spraví si vatu u nosu, aby mu nevypadávala.

„Všechno...je dobrý, opravdu." Řekne a donutí se k menšímu úsměvu, aby oba přesvědčil. „Ale děkuju za ošetření." Yiunsan se uculí a mávne rukou.

„Jejda, za to snad ani neděkuj, však jsme tvoji tátové, je to naše práce." Jungkook se usměje a s přikývnutím odejde z koupelny. „za chvíli budou muffiny, tak pak přijď." Zvolá na něj ještě, což Jungkook jen odkývne a zavře se v pokoji. Oddechne si a plácne sebou na postel. Pro dnešek to má za sebou.


Tak jsem začala další příběh, už sedmý, a sedmička je moje šťastné číslo, takže by se mi ten příběh mohl i dařit :D

Budu ráda za vaše komentáře, hlasování a hlavně čtení, snad vás příběh bude bavit, ač se chvilkami bude zdát jako celkem klišé, ale nebojte, neměla by to být jen šikana, šikana a šikana, jak to zatím vypadá, chci ten příběh udělat i něčím speciálnější, než jiné takové příběhy, tak snad se mi to i podaří <3

Ještě jednou děkuju, pokud příběhu dáte šanci! :)

I purple U!

In the Nook (Taekook/Vkook) CZKde žijí příběhy. Začni objevovat