Taehyung P. O. V.
Už je skoro půlnoc a my jsme docela rozdovádění, nebo alespoň ostatní jsou, dost toho i vypili, takže už tancují na písničky, které na přání pouští zdejší DJ a moc dobře se baví. Já si ale připadám stejně, jako na té Jiminově oslavě – jen sedím a sleduju ostatní, snažím se alespoň usmívat, ale raději bych se šel někam zahrabat, protože vypadám, jako idiot, neboť ani nepiju, ale po tom minulém opití prostě nemám chuť. Navíc mi ten alkohol připomíná mámu a tetičky, ještě tady chybí cigarety.
„Hmm, taky na ten alkohol nemáš vůbec chuť?" ozve se dívčí hlas a já pohlédnu na pravou stranu od sebe, kde sedí Jisoo se svým trochu otráveným výrazem a s mobilem v ruce.
„Uh, nemám, ale...hele, nemusíš tady sedět, když tě to tady nebere...vím, že jsi tady kvůli té mojí oslavě, ale nemusíš, vážně, pokud se ti třeba nechtělo-..."
„Co? Ale to ne, mě se chtělo, jen jsem neměla v plánu pít, takže si tady chvíli posedím jen s colou, poslechnu si ještě pár písní, pak asi půjdu, no ale, ten kluk ze školy, co tady dělá číšníka, je docela pěkný." Pronese s uchechtnutím a palcem nenápadně poukáže za sebe k baru, kde zrovna Jungkook nalévá další alkohol do sklenic.
„Mm, kdo, Jungkook? Uh, jo...celkem ujde, ale nemusíš se ním nějak zabývat, stejně někoho má." Řeknu s trochou protáhlého tónu, který mě samotného docela zaskočí. Pořád nevím, co mi na tom tak vadí, však je pěkné, že si někoho našel.
„Oh, vážně? Tak to je hezké," usměje se Jisoo a zvedne zrak od mobilu, „ale stejně bych se tím nezabývala, já taky už někoho mám, um, znáš Chaeyoung?"
„Rosé? Jo, to je Jiminova ségra." Pronesu s pozvednutým obočím a Jisoo se pousměje.
„No, tak to je moje holka." Překvapeně k ní zvednu zrak.
„Oh, nevěděl jsem, že jsi na holky."
„heh, jsem na obě pohlaví, ale aktuálně mám ji, ale Jimin o tom ještě neví, tak kdyžtak prosím předním nic neříkej, Chaeyoung mu to potom chce říct sama." S úsměvem zvednu dva prsty, aby bylo jasno, že nic nevyzradím a pohlédnu na Jungkooka, který konečně dokončil svoji práci u baru a přišel k našemu stolu.
„Tak co, jak se bavíte?" usměje se a Jisoo se na něj ušklíbne.
„Nic moc, pane barmane, chtělo by to lepší muziku, co myslíš, Tae?" pohlédne na mě s čtveráckým pohledem a já stydlivě pozvednu rameny.
„Heh, no...popravdě, asi ani já tyhle interprety nemusím, ale nestěžuju si." Pronesu tak, aby to nevyznělo nějak zle, ale Jungkook se ohlédne za DJem a mávne rukou.
„Oh, to se dá ale snadno zařídit, malý moment." Řekne ve spěchu a odběhne na druhou stranu, kde sedí mladík s počítačem a reproduktory, nachystaný spustit během pár vteřin písničku, kterou si kdokoliv požádá.
Jungkook P. O. V.
Trochu nervózní přijdu k mému známému, který tady dělá DJe, už jsem mu předem dal svoji flashku s připravenou písničkou pro mě a pro Taeho, už jen čeká na můj pokyn, kdy hudbu může pustit. Není tak těžké říct, ať to spustí, ale mám z toho docela sevřený žaludek, protože pak nebudu mít moc času na nějaké váhání, musím pak Taehyunga vyzvat k tanci už na začátku skladby, teď jen doufat, že to přijme a já se zbytečně neztrapním.
„Ehm, Sehune? Mohl...mohl bys to tam teda dát?" optám se dost nervózně a jen co tmavovlásek s pousmáním přikývne a chytne po flashce, sevře se mi nejen žaludek, ale i všechny ostatní orgány v mém těle, včetně plic a já mám na chvilku pocit, že se asi nenadechnu.
ČTEŠ
In the Nook (Taekook/Vkook) CZ
Fanfiction[dokončeno] „Jsem třeťák a šikanují mě prváci, není to úplně příjemné, ale jsou to holt ještě malé děti, které nechápou, že není nic špatného na tom mít dva otce, nebo pracovat v gay-baru." „Hmm, a ty jsi gay?" „Nejsem gay. Ty jo? Šikanují tě kvůli...