Mladý hnědovlásek pomalu otevře oči a zmateně se rozhlédne kolem sebe. Chvíli je zmatený, ale poté sebou škubne, když si uvědomí, že je stále na školních záchodech a nejspíš tady musel usnout. To, když se schovával před kluky z béčka, opět. Naštěstí jeho schovka zabrala a on dneska neschytal ani jednu ránu.
Opatrně otevře dveře od kabinky a když zjistí, že je všude kolem hrobové ticho, rozuteče se chodbou až k šatně. Chvíli přemýšlel, co řekne doma, ale hned na to si povzdechne, když si uvědomí, že se ho doma stejně nikdo ptát nebude. Jistě teď jeho eomma a tetičky sedí v zakouřené kuchyni a baví se o tom, co se stalo v kadeřnictví.
Konečně se dostane do šatny, ale zastaví se, když uslyší neznámé hlasy.
„Oh, někdo tady byl po škole? To nás opravdu mrzí." hoch se schová za skříňku a opatrně pohlédne na skupinku chlapců, nejspíš z prvního ročníku, jak pošťuchují černovlasého mladíka. Musí si pro sebe povzdechnout, když pozná hochův obličej. On je taky z béčka.
„Taehyungu, co tady ještě děláš." Zaburácí školník na hocha a ten sebou škubne. Nejistě se zadívá na skupinku, jestli je neslyšeli, ale ti jsou nespíš zaneprázdnění svým třeťákem.
„Omlouvám se, pane školníku, u-už mířím domů, jenom...myslím, že se tam někdo rve." Řekne a poukáže na skupinku někde za skříňkami. Školník si povzdechne a práskne do dveří dlaní.
„Co je to tady za bordel!" křikne a Taehyung se pro sebe pousměje, když prváci okamžitě dali nohy na ramena a utekli, dokud nedostali nějaký domácí úkol navíc. „A ty už taky upaluj." Taehyung se mírně ukloní a vyběhne ze školních dveří ven.
***
Taehyung vleze do svého bytu a nakrčí nos, když rozezná známý pach cigaretového kouře vycházejícího z kuchyně. Nejistě ke dveřím přijde a nakoukne dovnitř. Pomalu ani nejde vidět na metr před sebou, jak je to tady zakouřené, ani otevřené okno nestíhá vyhánět všechen dým.
„Ahoj, eomma, tetičko Siuny a tetičko Biumo."
„Á, Taehyungie, srdíčko, už jsi doma?" řekne vyšším tónem jedna z žen s hustými vlasy sepnuté do jednoduchého drdolu a s cigaretou v ruce, stejně, jako zbylé dvě ženy. Taehyung nejistě přikývne a opatrně dojde k ledničce, když ji ale otevře, všimne si jen pár zbytků v regálech.
„Nebyla jsi v obchodě, eomma?" optá se směrem k ženě s drdolem, ale ta jen zakroutí hlavou a vyfoukne obláček hustého cigaretového kouře.
„Štěňátko moje, neměla jsem čas, s tvými tetičkami jsme byli v salóně a potom jsme už šli rovnou domů, na obchod jsme ani nepomysleli, ale jistě tam ještě něco bude, třeba salám...jo, ten si dej, ten by mohl být ještě dobrý." Taehyung si pro sebe povzdechne a vytáhne z ledničky zbytek salámu a k tomu si vezme kousek už gumového rohlíku.
„Jdu si to sníst k sobě, jo?" oznámí letmo, ale žena se zasměje a potáhne si z cigarety.
„Broučku, dělej si, co chceš, víš, že mi to je jedno." Taehyung posmutněle přikývne a odejde z kuchyně, zavře se ve svém malém pokojíku a sedne si na postel. Dnešek má konečně za sebou, no, a zítra další várka tohohle kolotoče.
Co by dal za to, kdyby si se svou vlastní matkou mohl popovídat, i o osobnějších věcech, jako to jiní synové dělávají, ale to on nemohl, sice věděl, že ho má jeho matka ráda a nedala by na něj dopustit, ale nevěnuje mu tolik pozornosti, a kdyby se Taehyungovi něco stalo, možná by si toho ani nevšimla, každopádně by si to poté jistě vyčítala, v to nějak hnědovlásek věřil.
Stejně tak ale věří, že taková jeho matka nebyla. Jistě za to mohl odchod jejího muže, Taehyungova otce. To ještě ani nebyl na světe, poklidně si lebedil v mámině břichu, ale pro ni to jistě byly těžké chvíle, to, když ji její milovaný nechal a odešel někam do zahraničí za jinými. Byl to jistě debil, ale i tak by Taehyung ocenil nějakou mužskou společnost ve své rodině.
Taehyung dojedl kousek salámu a s povzdechnutím se svalil do peřin.
Asi jste pochopili, že tyhle dvě kapitoly byly něco jako prolog :) zítra už první kapitola <3
ČTEŠ
In the Nook (Taekook/Vkook) CZ
Fanfiction[dokončeno] „Jsem třeťák a šikanují mě prváci, není to úplně příjemné, ale jsou to holt ještě malé děti, které nechápou, že není nic špatného na tom mít dva otce, nebo pracovat v gay-baru." „Hmm, a ty jsi gay?" „Nejsem gay. Ty jo? Šikanují tě kvůli...