Probudím se jako první, Taehyung je na mě stále nalepený, tváře má trochu nafouklé, a rozplácnuté na mém rameni. Usměju se a prsty mu odhrnu pramínek vlasů z čela. Naštěstí tohle nebyl sen a všechno, co si z oslavy pamatuju, je skutečné. Je to úžasný pocit. Neodolám a svůj obličej zavrtám do jeho jamky mezi ramenem a krkem a zhluboka se nadechnu, což ale způsobí, že se Taehyung zavrtí a se zamručením mi položí dlaň do vlasů.
„Mm, Kookie, ještě chci spát." Zachraptí a převalí se na druhý bok zády ke mně. Zasměju se nad tím, vyhrnu mu jeho tričko na spaní a začnu ho jemně škrabkat po zádech a sázet polibky po rameni a paži.
„Když já nemůžu odolat, vypadáš jako nějaký gumový medvídek, když spíš." Zašeptám mu šišlavě do ucha. Taehyung se ošije a se zasmáním mě odstrčí a zakryje se peřinou až po krk, abych na něj nemohl.
„Tak mě nejez, běž si dát radši snídani."
„A ty nemáš hlad?" optám se ho a pomalu se začnu škrábat z postele, abych se mohl dostat ke dveřím. Jen co ale stoupnu, Taehyung toho využije a rozvalí se po celém prostředku matrace. Pobaveně pokroutím očima a stáhnu z něj peřinu.
„Mm, ne, nech mi ji, já už jdu taky, jenom se ještě musím protáhnout a probrat...a tak. Takže mi dej pět minut." Chápavě, ale s úšklebkem přikývnu a peřinu na něj tady znovu hodím.
„Tsh, no, jak myslíš, já jdu prohledat ledničku, anebo jestli appa něco kuchtil, tak neslibuju, že něco zbyde." Mrknu a odejdu z pokoje do obýváku, který je spojen i s kuchyní a jídelnou. Je tady ale nějaké prázdno a na stole leží lístkem, nejspíš se vzkazem.
„Šli jsme do města na nákup na Nový rok, snídani jsem udělat nestihl, tak si něco najděte, jsou tam třeba ještě cereálie, vrátíme se v poledne, dovezeme oběd." Přečtu nahlas, co appa napsal a lístek odložím na kuchyňkou linku, ze skříňky vytáhnu cereálie a nasypu je do dvou misek, aby si mohl dát i Taehyung.
„Vaši tu nejsou?" zaslechnu hlas u dveří, než se mi před očima objeví rozcuchaný Taehyung s překrouceným dlouhým tričkem tak, že mu vyčuhuje jedno holé rameno.
„Nejsou, jeli do města, koupit něco na Nový rok, to mi připomíná...nechceš tady zůstat až do prvního? Nebo klidně déle, do školy se jde stejně až čtvrtého." Optám se a odnesu obě misky s cereáliemi a jogurtem na stůl v jídelně. Taehyung s poděkováním zasedne k jedné z misek a s povzdechnutím pozvedne rameny.
„Nevím, nejsem si jistý, jestli bych neměl být s mámou a tetičkami...i když to bude stát za nic."
„Mm, doufal jsem, že bychom tady byli spolu, pak se spolu podívali na ohňostroj...bylo by to takové krásné být u toho spolu." Taehyung mlčky přikývne a zadívá se na neurčitý bod někde mimo moje oči.
„Věřím, že by to bylo krásné, chtěl bych tu noc s tebou sdílet, ale...uh, je mi to blbé takhle říkat, ale je to můj poslední Nový rok s mámou...těžko říct, jak dlouho tady bude, ale...do další zimy jistě ne." Šeptne dost sklesle a já mám v tu chvíli chuť se vyliskat za to, že jsem to k tomuhle vůbec dostal, mohlo mi to dojít hned, proč bude raději doma.
„Tae, omlouvám se, neuvědomil jsem si to...mám tě pak doprovodit odpoledne domů?" Taehyung se usměje a zakroutí hlavou v nesouhlas.
„Nemusíš, zvládnu to, a neomlouvej se, můžeme pak spolu někam zajít, než zase začne škola." Povzbudí mě mrknutím a já tedy pokývnu hlavou. Natáhnu k němu ruku a položím svoji dlaň na jeho hřbet ruky, po kterém ho i palcem pohladím.
„Dobře, můžeme dát třeba kino."
„heh, jo, to můžeme, dlouho jsem tam nebyl, naposledy tak...ani nevím, ve čtrnácti? S Jiminem a Hoseok, tam se taky dali dohromady, nebo přesněji poté, co přišli domů, Jimin mi říkal, že šli potom k Hoseokovi domů a tam se sami sobě vyznali." Uchechtne se Taehyung a já se nad tím zasměju.
„No, a teď si do vztahu přihodili Yoongiho, že by taky byli v kině?" Taehyung se zasměje a přikývne.
„Jo, je to možný, ale...nechci být vůči nim negativní, ale nemyslím si, že jim to ve třech bude fungovat, totiž...kdyby spolu jen spali, ale oni se rozhodli na vážný vztah, teď jen doufám, že pokud se někdy rozpadnou, tak to bude v dobrém a Jimin s Hoseokem zůstanou spolu ve dvou, oni se totiž nerozejdou, navzájem se doplňují a já si prostě nedokážu představit, že by spolu už nebyli."
„Mm, popravdě, taky mi ta trojka jako vážný vztah nejde do hlavy, navíc, Yoongi je ve vztahu poprvé, možná to pro něj bude jen taková zkouška." Řeknu s povzdechnutím a vezmu prázdné misky, abych je mohl odnést do dřezu.
„No...my dva jsme taky ve vztahu poprvé...myslíš, že nám to vydrží tak dlouho, jako Jiminovi s Hobim?" optá se trochu nervózně Taehyung a já k němu s povzdechnutím přijdu, vezmu do dlaní jeho tváře a dlouze ho políbím na rtech.
„Taehyungie, já tě nepřestanu milovat, kdyby sis ty uvědomil, že tě to ke mně netáhne...nenaštval bych se na tebe, ale pokud by měl někdy náš vztah skončit, nebudu to já, kdo to utne." Zašeptám a Taehyung si mě přitáhne do dalšího polibku.
„Já to taky nechci ukončit, vždyť...ty jsi mi dal úplně jiný pohled na život, do teď jsem byl jen v rohu, nikdo se se mnou nebavil, když nepočítám ty dva, nikam jsem nechodil, neměl jsem o to zájem, od doby, co moje máma přestala být jako máma, uzavřel jsem se, a to i skrz Daemina. Pak přijdeš ty a všechno to převrátíš jiným směrem. Takže já bych o tebe dobrovolně nepřišel." Tohle mě zahřeje u srdce, chytnu jeho dlaně do těch svých a přitulím se k němu, stejně, jako vzápětí on ke mně.
„V tom případě se nemáš čeho bát, vždycky tady s tebou budu, neopustím tě."
„Děkuju."
Dobrý večer všem :)
Tak v příběhu se jim blíží Nový rok, asi to proletím jen tak letem světem, nebudu si tím knížku natahovat, protože už se blíží další menší...no, možná trochu větší zádrhel, heh :D Takže se chci k němu dostat co nejdřív, abychom ho i co nejdřív měli za sebou :D
No, a jinak, jak už asi víte, že po tomhle příběhu bude následovat Yoonmin, tak mám hrozný problém se rozhodnout mezi dvěma nápady, už si předepisuju nějaké kapitoly dopředu, ale přijde mi zbytečné psát dopředu k oběma, když stejně pak budu vydávat jeden, pak zase taekook a k dalšímu se dostanu bůh ví kdy, takže už bych se měla rozhoupat, kterému se budu věnovat, a který si odložím.
No, buď to teda necháte na mě (což bude asi formou "ententýky"), nebo vám dám do příští kapitoly ukázky pro losování, jak chcete <3 ;)
ČTEŠ
In the Nook (Taekook/Vkook) CZ
Fanfiction[dokončeno] „Jsem třeťák a šikanují mě prváci, není to úplně příjemné, ale jsou to holt ještě malé děti, které nechápou, že není nic špatného na tom mít dva otce, nebo pracovat v gay-baru." „Hmm, a ty jsi gay?" „Nejsem gay. Ty jo? Šikanují tě kvůli...