51.

1K 112 31
                                    

Taehyung P. O. V.

Sedím už asi deset minut venku na lavičce před barem a sleduju oblohu plnou hvězd. Pořád se musím usmívat, to, co se stalo, mě úplně omámilo a zarazilo zároveň. Nevím, jak se teď tvářit, cítím hrozné štěstí, ale i zmatení. Nenapadlo mě, že bych mohl Jungkooka mít takhle rád, ale po tom, co mi řekl a pak ten polibek, který jsem si ještě k tomu začal, protože můj mozek zpanikařil a udělal to první, co ho napadlo, líbilo se mi to a ucítil jsem přesně to, co se říká, že cítíš, když někoho miluješ – šimrání po celém těle, horko, trochu i strach, ale zároveň štěstí.

„Můžu si přisednout?" optá se známý hlas od dveří a já pohlédnu na usmívajícího se Jungkooka. S uculením přikývnu a poplácám místo vedle sebe.

„Samozřejmě, pojď." Jungkook se posadí, chytne mě za ruku a palcem mě pohladí po jejím hřbetě. Má tak příjemně horký dotek, usměju se a odhrnu si vlasy z čela, aby mi nezavazely při výhledu na toho černovlasého mladíka vedle mě.

„Jak se vlastně cítíš?" optá se mě skoro šeptem a já se stydlivým zasmáním pozvednu rameny.

„heh, já ani nevím, je to...je to zvláštní. Bože, nemůžu uvěřit, že jsme se vážně...no, políbili a...znamená to, že jsme spolu, že? Jako, že mám kluka, oh, tohle zní ještě víc šíleně, ale je to přitom úžasný pocit a...ehm, vždyť ty víš, jak to myslím." Jungkook se zasměje a přikývne v souhlas.

„Jo, já vím, ale nemáš ani ponětí, jak moc jsem teď šťastný."

„Mm, to já taky, jsem hodně šťastný, i když jsem na tímhle nikdy nepřemýšlel." Šeptnu s pousmáním a Jungkook se ke mně nahne, rovnou zavřu oči, protože čekám další sladký polibek, ale on se zastaví těsně před mými rty a spojí je, až oči opět otevřu. Nad tím se zasměju, ale oplatím mu to a až po chvilce se od sebe s mlasknutím oddálíme.

„Na to, že to byl náš první polibek, tak si myslím, že dobrý výkon." Pronese Jungkook a já musím jen souhlasit. Je pravda, že jsem se nikdy nelíbal, ale teď jsem nad tím ani nepřemýšlel, prostě jsem se na něj natiskl a dělal to tak, jak mě to samo vedlo, ten pocit byl ale k nezaplacení.

„No, vždycky jsem si říkal, jak je možné, že jsem se ještě nikdy nelíbal, ale teď jsem rád, že jsem se k tomu dostal až u tebe." Přiznám a začnu si hrát s jeho prsty, tak, že je začnu různě proplétat s těmi svými a usmívat se u toho jako ten nespokojenější člověk.

„Napadlo mě, jestli u nás dneska nechceš přespat, buď bychom se po cestě domů stavili pro věci, nebo by sis nějaké moje půjčil, jak chceš, ale chtěl bych být s tebou." Řekne mile Jungkook a čeká na moji odpověď. No, je pravda, že by mě nikdo nehledal, ale pro ty věci raději zajedeme, i když jsme spolu, stále nechci Jungkooka nějak obtěžovat, alespoň se i letmo přesvědčím, jestli je i máma s tetami doma a v pořádku.

„Um, tak dobře, pokud ti to nevadí...ale zastavíte mi u baráku? Pro ty věci bych si šel." Jungkook s úsměvem přikývne a letmo mě líbne na líčko, než vstane a máchne rukou směrem k baru.

„Dobře, tak já jdu říct tátům, abychom pomalu vyjeli, určitě jsi unavený, i já jsem, takže to tady nebudeme protahovat, co myslíš?"

„Jo, to je rozumný, já tady počkám." Mrknu na něj a Jungkook s úsměvem odběhne do baru, zatím, co já si s výdechem promnu dlaně a usměvavě se zadívám znovu na hvězdy. Aish, cítím se tak moc šťastný – konečně po dlouhé době.

***

Jungkook P. O. V.

Doma jsem poslal Taeho do sprchy jako první, když už je tady na návštěvě. Už se nemůžu dočkat, až se v noci zase budeme objímat, tentokrát s mnohem lepším pocitem, že ta láska, kterou u toho ucítím, je opětovná. Projdu kolem zavřených dveří od koupelny a s kartáčkem v puse zamířím do svého pokoje, u kterého mě ale ještě zastaví appa.

„Jungkooku, jsem hrozně rád, že to dneska takhle vyšlo." Pronese tiše a já s úsměvem přikývnu.

„Jo, hrozně jsem se toho bál, ale dopadlo to naprosto úžasně." Appa se usměje, ale poté se trochu nervózně uculí a z kapsy něco vytáhne, co mi hned dá do dlaní, aniž by mě nechal se vůbec podívat, co to je. Když to teď ale vidím, celý zrudnu a plácnu appu do hrudníku.

„Uh, appa! Tohle...vždyť je ještě brzo!" syknu, aby to nešlo moc slyšet, ale appa zakroutí hlavou a pohladí mě po vlasech.

„Jungkookie, na kondomy nikdy není pozdě, jsi ve vztahu a sex většinou nefunguje tak, že si to nějak naplánuješ, většinou se to prostě stane a já, jako správný rodič, chci, abys měl tohle u sebe, ať už ta chvíle nastane kdykoliv." Protočím očima a poníženě si promnu čelo, rychle zastrčím kondom do kapsy, abych tady s tím nemáchal a povzdechnu si.

„No, dobře, dobře, ale nebavme se o tomhle, proboha, však jsme se teprve dneska dali dohromady...nekaž mi to."

„Nic ti nekazím, je chci, abys na to nezapomínal, víš, jak se to používá? Pokud bys měl nějaké otázky, jakékoliv, jen se ptej, nemusíš se stydět, jasný?"

„Bože, appa, vím to a...ježíš, však já si nějak poradím, ale nad tímhle já ještě přemýšlet nechci, je prostě brzo!" světlovlasý muž si s pousmáním povzdechne a pohladí mě po rameni.

„Tak jo, už mlčím, běž se pak osprchovat, my jdeme taky spát, tak dobrou noc."

„Dobrou." Usměju se na něj naposledy, než zavřu dveře, aby mě ještě přeci jen nezasypal dalšími připomínkami ohledně něčeho, co teď v brzké době rozhodně v plánu nemám a myslím, že Taehyung taky ne, takže to je teď vážně zbytečné a hlavně trapné.

„Už tam můžeš jít, mm, kde budu vlastně spát? Nevytáhl jsi přistýlku..." ozve se Taehyung od dveří a já se na něj mile usměju, přijdu až k němu, obmotám kolem něj paže a přitáhnu si ho do rychlého polibku.

„Taehyungie, myslím, že jedna postel nám bohatě postačí, hmm?" Taehyung se zasměje a přikývne na souhlas.

„Oh...pravda."

Rychle si zalezu do sprchy, potom se obléknu do trička na spaní a rychle se vrátím do pokoje, kde už je Taehyung, čeká v posteli a po mém příchodu se zase tak rozkošně usmívá. Zhasnu světlo a zalehnu vedle něj, on se na mě hned natiskne, navzájem kolem sebe omotáme ruce a přitáhneme si toho druhého víc na tělo. Taehyung se opět posune trochu níž, aby se mohl hlavou opřít o můj hrudník a já opět zabořím nos do jeho voňavých vlasů.

„Hmm, zase tak voníš." Vydechnu do jeho vlásků a on se nad tím tiše zasměje.

„A ty zase tak hezky hřeješ."

„Mm, to ty taky, dobrou noc, lásko."

„Huh? „Lásko"?" optá se zaskočeně a já nad tím pozvednu rameny a políbím ho na čelo, když svoji hlavu trochu zvedne při vyčkávání na moje vysvětlení.

„No co, nelíbí se ti to oslovení?"

„Um, to ne, právě naopak...je to hezký." Z jeho tónu hlasu poznám, že se u toho uculil. Spokojeně si ho k sobě víc přitáhnu, propletu si s ním nohy, abych mu byl co nejblíž a zavřu oči.

„Jo, to jo, hodí se k tobě, tak dobrou noc, lásko." Zopakuju a Taehyung spokojeně vydechne.

„Dobrou, králíčku, heh, to se zase hodí k tobě." Zasměju se a pohladím ho po zádech svojí dlaní.

„Dobře, klidně mi tak říkej, ale jen proto, že jsi moje polovička, hmm?"

„Hmm? Výhoda poloviček. Dobrou noc, Kookie, už vážně."

„heh, dobrou noc."


Krásný večer a potom dobrou noc všem! :)<33

Já jdu teda spát už teď, protože jsem vstávala ve 3 ráno a teď jsme teprve přijeli domů, byli jsme celý den v Praze, což je od  nás hoodně daleko, takže jsem dost utahaná a taky doufám, že jsem nepřehlédla žádnou pravopisnou chybu nebo překlep <33

A zítra už srpen/august, toto utíká, už polovina prázdnin za námi :D ale aspoň mi končí brigáda a konečně se můžu zbytek léta válet u bazénu :DD No, soucítím ale se stálými brigádníky nebo už pracujícími <3

In the Nook (Taekook/Vkook) CZKde žijí příběhy. Začni objevovat