88.

727 87 57
                                    

„Pořád nemůžu uvěřit, že jsi sem se mnou vážně šel." Zasměje se Jungkook, když dojdeme ke koupališti a zamíříme k okýnku, kde si koupíme vstupenky. Já se trochu uculím a pohladím ho po paži.

„Říkal jsem si, že by to vážně mohlo být fajn." Jungkook se usměje, vytáhne peněženku a skloní hlavu k okýnku malé budky před koupalištěm.

„Dobrý den, prosím, dvě studentské na tři hodiny." Vykulím nad tím oči, ale raději nic neříkám. Tři hodiny?! Co tady budeme tak dlouho dělat, uh... Ale už jsem se rozhodl, tak to vydržím, udělám Jungkookovi přece radost.

„Děkuji, nashle." Rozloučí se Jungkook, podá mi jeden náramek a spolu projdeme bránou.

„je tady toho dost, ten areál je velký, je tady plno bazénů, tobogány, taky dvě restaurace, placy s lehátky i nějaké plochy, kde si můžeš rozložit ručník, prostě je to tady super, minulé léto jsem tady byl s táty a v Americe bylo něco podobného a s Kyohanem jsme si to nejvíc užili." Začne mi zase vyprávět a já mu to všechno jen odkývnu.

„Tak pojď, sedneme si sem, hmm?" Jungkook se zastaví před travnatou plochou, kde si lidé pokládají svoje deky a ručníky, opalují se a odpočívají. Zvolíme si místo napůl ve stínu a napůl na slunku, které bylo jako štěstím neobsazené.

„ty už jsi taky převlečený, že?" houkne na mě Jungkook a já přikývnu. Napadlo mě si ty plavky obléct hned, abych pak nemusel chodit do převlékáren, no, stejně se pak budu muset převléct, až půjdeme zpátky.

„Bezva, takže můžeme do vody?" zajásá Jungkook a já trochu nejistě pozvednu rameny.

„Uh, hned? Nechceš tady chvilku posedět?" optám se se svraštěným obočím, ale Jungkook mě pohladí po vlasech, sundá si tričko a boty, poté na mě jen mrkne.

„Ahh, jen pojď, ať si té vody užijeme co nejvíc, šup, dej dolů to triko." Pobídne mě a já se nejistě na svoje tričko zadívám. Mm, to už mám všem ukázat svoje hrozné tělo? Jungkook je v klidu, je vypracovaný i opálený, po té Americe obzvlášť, ale já? Jsem jako chodící mrtvola.

„Jsi si jistý...?" Jungkook protočí očima, a to tričko ze mě sundá sám, hned si nejistě zakryju svoje břicho pažemi a rozhlédnu se kolem sebe, aby na mě náhodou někdo nekoukal, jak na idiota, Jungkook mě ale za jednu ruku chytne a vytáhne k bazénům.

„Pojď, pojď, neprohlížej se, vypadáš krásně, ve vodě tě nikdo neuvidí, ber to jako plus." Mrkne na mě pobaveně a s rozběhnutím do bazénu skočí. Vytřeštím oči, když vyplave, a pobídne mě, abych skočil taky. Aish, zblázni se? Jen tak tam skočit?

Přijdu ke kraji a nohou vodu zkusím, ale ošiju se nad tím, jak studená je. Dojdu raději ke schůdkům a pomalu začnu lézt do vody, ale pokaždé, když se o kousíček ponořím, zatnu zuby a zaskučím nad tím, jak je to ledové.

„Ahh, Kookie, už teď je mi zima, musím se asi první nahřát..."

„Ale, no tak~ zahřeješ se ve vodě." Začne mě dál přemlouvat a já tedy s protočením očí vlezu naráz celý do vody. Tiše zaskučím, když se mi po těle rozleze husí kůže z chladu, a celý se začnu klepat, tak tohle ne.

Rychle vylezu z vody a obejmu sám sebe, Jungkookovi ale zmizí úsměv a připlave ke kraji.

„Kam jdeš? No tak, po chvilce to studené není, přece nebudeš sedět na dece, jsme na koupališti, tak pojď přece zpátky." Zažadoní, ale já zakroutím hlavou a vydám se k našim věcem.

„Jungkooku, prosím, já půjdu za chvilku, ano?" Jungkook si povzdechne, ale nakonec přikývne.

„Dobře, tak za chvilku."

In the Nook (Taekook/Vkook) CZKde žijí příběhy. Začni objevovat