Taehyung P. O. V.
S mámou a tetičkami už sedíme u kuchyňského stolu a popíjíme jablečný džus, který jsem ještě po cestě domů koupil, aby to zase neskončilo u vína. Sice by se na Nový rok mělo připít nějakým alkoholem, ale my to stejně nijak neslavíme a myslím, že alkoholu si všechny tři užívali až dost.
„Eomma? Sníš jeden...prosím?" vyjde ze mě nejistě a podám ji prášek, který jsem vyndal z téměř plného plata. Jde vidět, že je vůbec nejí, ale to by měla, když už ani neomezuje cigarety, které jí ještě ten život zkracují.
„No tak, pro mě." Šeptnu a prášek ji posunu blíž ke skleničce s džusem. Máma si povzdechne, a nakonec s přikývnutím tabletku spolkne. Oddechnu si a pohladím ji po hřbetě ruky. „Děkuji. No, do půlnoci zbývá deset minut, nepůjdeme na balkón?" optám se, ale tetičky máchnou rukou a oklepou se, když pohlédnou do okna, za kterým se opět z oblohy snáší vločky.
„Já do té zimy teda nejdu, jen kvůli ohňostroji." Zabrblá teta Biuma a teta Siuny hned přitaká na souhlas. No, máma jediná nic neříká, jen bezvýrazně zírá do své sklenice s džusem, proto ji pohladím po ruce a kývnu hlavou směrem k balkónu.
„Půjdeš se podívat?" Chvíli na to nijak nereaguje, ale nakonec se zvedne, z obýváku vezme deku, kterou si přes sebe přehodí a zamíří k balkónu sama od sebe. Rychle ji doženu a vylezu s ní do studeného venku.
„Jak se vlastně cítíš, mami?"
„Mm, mizerně, jako mizerná matka." Fňukne, ale já zakroutím hlavou a přitisknu se víc na ni, abych se zahřál, ale abych ji i povzbudil.
„Nejsi mizerná matka, jasný? Jsi skvělá eomma. No...jen ses trochu změnila." Přiznám a opřu se o zábradlí. Nemáme nejlepší výhled, to proto, že jsme v přízemí, takže vlastně skoro až na trávníku vedle baráku, ale naproti už nejsou jiné domy, takže máme tak trochu rozhled k centru města, kde by mohl jít i vidět nějaký ten ohňostroj.
„Uh, jinak...chci ti něco říct. Asi jsem gay, chodím s klukem." Vysypu ze sebe docela rychle, asi proto, že zrovna u mámy nemám nějaké špatné svědomí, že by mě za to seřvala. Ona jen kývne hlavou a povzdechne si.
„Opustí tě." Zamračeně sklopím hlavu a promnu si zmrzlé prsty.
„Tohle mi nemáš říkat, máš mě podpořit, proč by to dělal, vidím na něm, že mě opravdu miluje."
„Všichni jsou stejní. Opustí tě, odjede někam daleko a už se nevrátí a ty ho už nikdy neuvidíš a-..." zarazí se, protože se jí zlomí hlas a vyjde z ní první vzlyk a z očí jí steče pár slz. Dlaní si zakryje pusu, ale stejně jí to nepomůže v zadržení pláče. S povzdechnutím ji obejmu a pohladím po vlasech.
„Mami, no tak, neplakej. Víš co? Změníme téma, nebo...počkáme na ten ohňostroj a půjdeme spát, jo?" Máma popotáhne nosem a vymotá se z mého objetí.
„Nechci čekat, jsem unavená, Taehyungie." Šeptne rozechvěle a já ji tedy pomůžu otevřít balkón, aby mohla jít dovnitř. S povzdechnutím se zahledím do dálky, když uslyším rány. Oblohou se rozzáří modré, zlaté, zelené, červené i fialové barvy a vytvoří ve tmě krásné obrazce. S menším pousmáním se víc opřu o zábradlí a vytočím Jungkookovo číslo, kupodivu mi to vezme téměř okamžitě.
„Tae?"
„Ahoj, jenom jsem ti chtěl popřát šťastný nový rok." Pronesu do mobilu, přitom vydechnu trochu páry a z druhé strany se ke mně dostane milé zasmání.
„Zrovna jsem ti to chtěl napsat textovkou, užíváte tam? Alespoň trochu?" sklopím zrak, tak pohlédnu na svoje bosé nohy, které už pomalu začínají přimrzat k podlaze na balkónku.
„Um, svým způsobem, nebudu dál rušit, užívej taky a...miluju tě."
„Oh, já tebe taky, uvidíme se zítra, dobře? A nerušíš, jsem rád, že jsi zavolal." Uculím se a zachvěju se nad návalem chladu, který se mi dostal skrz tričko.
„Dobře, tak dobrou noc."
„Tobě taky." S tímhle hovor zavěsím a celý rozklepaný zalezu zpátky dovnitř bytu. Tetičky stále sedí u stolu, máma se šla nejspíš umýt. Já dopiju svůj džus a taky zamířím do pokoje, pro dnešek nejspíš konec povídání.
Zachumlám se do peřiny a do sluchátek si pustím svoji oblíbenou písničku, která teď pro mě znamená mnohem víc než kdy předtím, protože mi živě připomíná můj první polibek s mojí první láskou...a snad i poslední.
Aish, proč je to tak krátké xd
No, doufám, že jste měli pěkný dnešek, tak vám, jako pokaždé, přeju i pěkný večer <33
A ano, ukázky k Yoonmin příběhům:
(můžete vybírat)Snad to jde vidět..<3
ČTEŠ
In the Nook (Taekook/Vkook) CZ
Fanfiction[dokončeno] „Jsem třeťák a šikanují mě prváci, není to úplně příjemné, ale jsou to holt ještě malé děti, které nechápou, že není nic špatného na tom mít dva otce, nebo pracovat v gay-baru." „Hmm, a ty jsi gay?" „Nejsem gay. Ty jo? Šikanují tě kvůli...