70.

901 96 27
                                    

Taehyung P. O. V.

Vzbudím se jako první a s úsměvem pohlédnu na to roztomilé stvoření vedle mě. Odrhnu mu černé vlasy z očí, které teď má o trochu delší, než měl na začátku roku, ale rozhodně mu to takhle sluší a moje tělo je jako v plamenech při každém jeho pohledu.

Vymotám se z postele a potichu vyjdu ven z pokoje do koupelny. Zavřu za sebou a pohlédnu na svoje náplasti na čele. Opatrně je začnu odlepovat, nakonec oddělám i vatu a pohlédnu na svoji ránu, která už vypadá o něco líp. Náplasti vyhodím do koše a vyjdu ven i z koupelny, protože z obýváku jdou už slyšet hlasy tátů Jungkooka, takže se nemusím bát, že bych někoho vzbudil.

„Dobré ráno." Pozdravím je s pousmáním, oni se na mě otočí a pozdrav i s úsměvem mi vrátí zpátky. Světlovlasý muž poukáže na jednu z židlí a poté na pečivo na talíři.

„Ahoj, pojď si sednout a něco si vzít na jídlo, donesu ti ještě čaj, Jungkook ještě spí?" posadím se ke stolu a natáhnu se pro jeden chleba, který si začnu mazat vajíčkovou pomazánkou.

„Jo, spí, ale určitě se za chvíli vzbudí, bývá vzhůru dřív než já." Jungkookův appa mi donese hrneček s čajem a posadí se zpátky ke svému jídlu.

„Mm, to on tak občas vychrapuje, jindy tady rachotí s nádobím už v šest ráno." Nad tím se zasměju a pustím se do jídla.

„No, co vlastně ta tvoje rána? Vidím, že sis náplasti sundal, ale vypadá to lépe."

„Um, jo, už to ani nebolí, jen trochu na dotyk, ale ani ta hlava se mi nijak nemotá." Oba dva přikývnou a světlovlasý muž se s oddechnutím usměje.

„Tak je to asi dobrý, ještě že tak."

„Ještě jednou ale děkuju za péči, včera to doma bylo vážně šílený, takže jsem hrozně rád, že tady mám dveře pořád otevřené." Jungkookův appa mávne rukou a usměje se na mě.

„Ále, za to neděkuj, jenom...pokud se můžu zeptat, to se u vás doma děje normálně?" optá se a já si nejistě promnu prsty.

„No...takhle, já bydlím jen s mámou a dvěma tetami, všechny tři hrozně kouří a pijí a mě v podstatě ignorují, ale...nedávno se u mámy zjistila rakovina plic a ona už to bere tak, že je to všechno prostě v háji, nechtěla jíst prášky a včera mě i uhodila, protože jsem jí vzal cigarety. Ona...vím, že mě má ráda, ale neumí to dokazovat, cítím se s ní hrozně špatně, ale taky ji mám rád, záleží mi na ni."

„Ohh, tak to je jasné, je to tvoje maminka, ale občas ta láska prostě...selže. Jistě to není úplně její chyba, ale možná z části přeci jen ano, ale hrozně mě mrzí, Tae, že ji postihla tahle nemoc, jak je na tom?" sklesle sklopím zrak a pozvednu rameny.

„No...moc dlouho tady už nebude, to je jistý." Vydechnu zlomeně a Jungkookův appa mě pohladí po ruce.

„nebuď smutný, ještě není konec, ale mrzí mě to, to ano, asi jsem vytáhl špatné téma, mm, co máte dneska s Jungkookem v plánu? My jsme se Sunhanem doma, takže byste možná chtěli někam vyrazit, abyste se nás zbavili?" nad tím vytřeštím oči a rychle zakroutím hlavou.

„Oh, to ne, nechceme se vás zbavit, to ne, ale...nevím, co máme v plánu."

„Jdeme do města." Ozve se hlas za námi a všichni se otočíme na rozcuchaného Jungkooka, jak už si sedá ke stolu vedle mě. „Dobré ráno, mimochodem." Usměje se a nabere si na talíř trochu pomazánky a chleba.

„Dobré ráno. Hmm, město zní fajn, venku už není taková zima, sníh sice pořád je, ale už začíná víc svítit slunko, takže město je dobrá volba, mám vás tam odvézt?" optá se Jungkookův táta, ale Jungkook zakroutí hlavou a mrkne na mě.

„Pojedeme busem, vy si to tady užijte s uklízením." Jungkookův appa vytřeští oči a poté zamračeně složí ruce na prsou.

„Ohh, tak proto ses rozhodl zrovna pro město, abys vypadl z domu a nemusel uklízet, no, to je teda pěkné, no." Nad tím se zasměju a dojím poslední kousek chleba, zatím, co Jungkook provinile pozvedne rameny.

„Heh, no co, kdo by to taky takhle neudělal, ale do toho města vážně chci, nejen skrz úklid. Dlouho jsem nebyl venku, protože jsem „marodil" a po škole už moc nebyl čas, takže teď chci někam ven." Pronese a našpulí rty, aby si ještě vyžádal polibek, než vstanu od stolu a odnesu prázdný talíř. No, před jeho táty mi to ani nevadí, takže mu malou pusinku na rty přeci jen dám.

„Ahh, jste krásní, jen běžte, kluci, ten úklid ti, Kooku, prominu."

„Heh, díky, appa."


Dobrý podvečer všem! (ノ^∇^)

Dynamite teaser je na světě ʕ◉ᴥ◉ʔ

A TEĎ SE TĚŠÍM JEŠTĚ VÍC ≧ω≦

Jsem hrozně nedočkavý člověk.. 

༼☯﹏☯༽ achjoo

In the Nook (Taekook/Vkook) CZKde žijí příběhy. Začni objevovat