17.

1K 116 22
                                    

Proberou mě nějaké zvuky z chodby, zní to jako silnější rány, když něco padá a jakési posmrkování. Rozmrkám oči a vyškrábu se ospale do sedu, kolem mě už je tma, zapnu mobil a zjistím, že je jedna hodina ráno. Ty zvuky ale neustávají, a to mě probere ještě víc. Vyděšeně vylezu z postele a opatrně přijdu ke dveřím.

Otevřu je, a tak se zvuky zdají ještě intenzivnější, zjistím ale taky, že nejdou z chodby, ale z koupelny, ve které se taky svítí a pásek světla dopadá až k mým bosým nohám. S polknutím se vydám ke koupelně a rozechvěle dveře víc pootevřu.

„M-Mami...?" špitnu a nakouknu dovnitř. Máma stojí před umyvadlem, hlavu má sklopenou, takže ji zakrývají její černé rozcuchané vlasy, rukou šmátrá po poličce nad ní, ale shazuje přitom všechny věci, které na ní stály, do toho z ní ještě vycházejí přidušené vzlyky.

„Mami, jsi v pořádku?" zeptám se víc nahlas a žena se ke mně okamžitě otočí. Moje tělo ale zalije studený pot a mdloby, když uvidím její zakrvácený a zaslzený obličej, i umyvadlo je celé od její krve.

„Mami, proboha!" křiknu a ihned k ní doběhnu, násilně jí posadím na vanu, což mi nedělá takový problém, protože je menší, než já, a teď rozhodně slabší. Pozvednu jí bradu a prohlédnu si její tvář, abych zjistil zdroj krvácení, a rychle si všimnu jejího rozseklého horného rtu, ze kterého se stále dere proud krve.

„Bože...co jsi sakra dělala?!" rychle namočím ručník do vody a přiložím jí ho ke rtu, abych krvácení zastavil, tak jí ale znemožním mluvit a ona jen něco zahuhlá a ukáže směrem ke kuchyni.

„Teď pššt, nerozumím ti, řekneš mi to potom, teď prosím nemluv a seď." Oddělám jí ručník od rtu, ale trochu se mi navalí, když uvidím, jak hlubokou tu ránu má. Tohle je tak na šití.

„Počkej tady, vzbudím tety, pojedeš do nemocnice." Rozběhnu se do obýváku, kde mají tety přistýlky, na kterých spí, a rozsvítím velké světlo, to samozřejmě vede k nespokojenému zamručení obou dvou.

„Zhasněte to někdo, sakra." Zanadává teta Siuny, ale já z nich ještě sundám přikrývku.

„Máma si něco udělala, má rozseklý ret a to dost, takže ji odvezete do nemocnice, řidičák máte obě dvě, tak si třeba střihněte, kdo tam pojede, ale dělejte!" nařídím, i když bych tak s nimi mluvit neměl, nejspíš pochopily, že se jedná o mámu, takže můj tón neřešily. Překvapilo mě, že z přistýlky vylezly obě dvě a následovaly mě do koupelny.

„Ježiš, Umi, co jsi dělala, holka?" optá se hned starostlivě její sestra a zvedne její bradu, aby si ret prohlédla. „Pojď okamžitě do auta, pojď." Teta jí pomůže vstát a zamíří s ní k chodbě, kde jí nazuje boty a poté sobě.

„Biumo, ty tady počkáš s Taehyungiem? Ať tady to štěňátko není samotné." S povzdechnutím si promnu oči a snažím se opět ignorovat do oslovení, nemám teď na žádné hádky náladu, máma byla určitě zase zhulená a někde zakopla, jak jinak.

„Jistě, že tady s ním počkám, hlavně jeďte." Pronese a pohladí mě po vlasech, já ale její ruku oddělám a odejdu do svého pokoje. Naštvaně sebou plácnu o postel a zabořím svůj obličej do polštáře, hned na to se ale otevřou dveře.

„broučku, nebuď smutný, maminka bude jistě v pořádku..."

„Nejsem smutný! Je mi to asi jedno, může si za to sama, kdyby byla alespoň jeden den při sobě, aniž by jí kouř z cigaret stoupl do hlavy, nemusela se hned zmrzačit! Já po ní nechci, aby úplně přestala, vím, že to je nad její síly, jen chci, aby to omezila, co je na tom tak těžkého to pro vlastního syna omezit, aby se pak necítil, jako sirotek ve špatném prostředí!" křiknu, ale na konci věty se mi hlas zadrhne a zlomí, když už neudržím ani slzy, zakryju se peřinou a polknu vzlyk.

„Prostě běž pryč a nechej mě se alespoň jednu noc vyspat, nebudu čekat, až se ty dvě vrátí." Uslyším tiché povzdechnutí a poté zavření dveří. Víc se natisknu na peřinu a do uší si zastrčím sluchátka, na mobilu pustím Never Not a s pravidelným oddechováním zavřu uslzené oči.


VEČER BUDE JEŠTĚ JEDNA KAPITOLA 💜

protože mi to dneska vyšlo nějak krátce, ale čas dneska mám, takže ještě jedna bude 🥰


좋은 하루 보내세요! (◕ᴗ◕✿)

In the Nook (Taekook/Vkook) CZKde žijí příběhy. Začni objevovat