Dom przy ulicy Grimmauld Place 12

2.8K 105 38
                                    

Kiedy otworzyłem oczy ujrzałem promienie słońca, które usiłowały dostać się do mojego pokoju przez czarne zasłony. Przekręciłem się, ale czułem że powinienem wstać bo o czymś zapomniałem. Po paru minutach otworzyły się drzwi do mojego pokoju, w których stał mój młodszy brat Regulus.

-Mama woła cie na śniadanie - powiedział po czym podszedł do okna i rozchylił zasłony, tak żeby cały pokój się rozjaśnił. - Dziś jedziesz do Hogwartu, też chciałbym tam pojechać.

-To dziś!? Dzisiaj jadę do Hogwartu! - zerwałem się z łóżka i zacząłem wyciągać ubrania z szafy by spakować je do kufra z inicjałami S. O. B.(Syriusz Orion Black).

Kiedy się spakowałem, zbiegłem szybko na dół po schodach, które mogły już mieć ze sto lat. Rodzice prawdopodobnie wyszli już z domu bo przy stole zastałem tylko Regulusa i stworka, który właśnie nakładał na mój talerz naleśniki.
Gdy już zjadłem wstałem od stołu i pobiegłem do pokoju by się wyszykować do wyjścia. Ubrałem si wymyłem zęby i dopakowałem jeszcze kilka potrzebnych ksiąg do nauki eliksirów. Kiedy byłem już gotowy do wyjścia zostawiłem list na łóżku, do rodziców by wiedzieli że wrócę na święta. Pożegnałem się z bratem i zatrzasnąłem za sobą drzwi.
Przeszedłem przez ulice i jeszcze raz spojrzałem czy wszystko mam, a potem udałem się na peron z którego miałem za pół godziny odjechać do miejsca w które zawsze chciałem się udać.
.......................................................

Cześć! To był taki wstęp do książki którą będę pisać nie obiecuje że rozdziały będą pojawiać się regularnie.

Futerkowe przeznaczenie/Wolfstar🐶❤️🌕✨🐺🍫Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz