Vzpomínky
Sledoval jsem třepotající plamen svíčky a vzpomínal na ty přenádherné vzpomínky hlasitá hudba hrající do mích uší ještě více utvrzovala to co jsem si nechtěl připustit. A to to že už ho nikdy neuvidím. Jen ve špatných snech a ve vzpomínkách které byli vyobrazeny na fotkách které jsem nemínil vyhodit. A proč ho neuvidím, jelikož ho zabil přímo před mýma očima. Poslední výkřik jak můj tak jeho si budu nadosmrti pamatovat a to proto že jsem vykřikl společně s ním. Byl jsem u toho když se to velké tunové monstrum přiřítilo a smetlo ho z namrzlých kolejnic na kterých stál. Chtěl jsem ho odstrčil ale bylo již pozdě, po tomhle incidentu jsem si řekl že již nebudu milovat a tak jsem zanevřel na lásku a na city již se jí týkali. Nenáviděl jsem se za to že jsem mu nedokázal pomoc, že jsem nedokázal ho zadržet aby ho to svinstvo nedonutilo udělat tuhle chybu. Vzpomínám na něj v dobrém ale i ve zlém, nechal mě tu na tomhle krutém světě. Můj bratr si nezasloužil takovouhle smrt. Měl jsem to být já a ne on, v době kdy se to stalo jsem zjistil i proč a kde bratr bral ony látky co ho k tomu přivedli a já se chtěl pomstít gangu co ho zdrogoval a pak donutil skočit pod ten vlak. Jediný co o to gangu vím je že si říkají Lavida Mala. Nezasloužil si to a proto ho pomstím.
I přes to že mi bylo 17 jsem začal budovat vlastní gang. Není to jednoduché, hlavně najít lidi, dodavatele a kupující ale po 3 letech jsem byl jeden z nejsilnějších a jediné co mi k tomu povedlo bylo bohatství naší rodiny. Stejně rodiče se o mně od té nehody tolik nezajímali a tak jsem si s penězi mohl dělat co jsem chtěl. Bylo jim jedno co s nimi dělám a tak jsem překupoval zbraně, drogy, ale nikdy bych neobchodoval s lidmi to vážně ne. Pár lidí už jsem zabil to ano ale neprodal bych je. Ale nikdy bych nevěřil co se stane až potkám onen gang a nového šéfa stejně tak starého jako jsem já. Jmenuji se Kim Taehyung a je mi 22. Jsem gay a nestydím se za to.
Realita
Na smrt mého bratra nikdy nezapomenu a nikdy ji neodpustím a tahle nenávist mi dává sílu pokračovat v tom co dělám a jsem v tom dobrý. Na povrch pro lidi jsem dědic naší firmy ale v podsvětí jsem pan tajemný s přezdívkou V. Náš gang je znám svou tajností nikdo neví jak vypadáme. Jen v soukromí mezi námi nemáme masky jinak ostatní gangy to neví a ani vědět nebudou a kdo to zjistí toho zničím.
Dnes byl plánován večírek kde se mají setkat všechny slavné gangy. Takže i mi tam musíme být, i když se mi nikam nechce. Radši bych byl sám doma a vzpomínal. Vím neměl bych staré rány otevírat ale rád na něj vzpomínám. Hmm ale teď musím do firmy. Nudné papírování mě čeká asi tak do čtyř pak jdu domů kde bydlí celí můj Gang. Máme jeden obrovský barák v gangu je nás 10. Každý má své postavení. V práci byla nuda sice jsou tam všichni moc milí ale i tak se mně bojí. Myslí jsi že jsem přísný jako můj otec ale tak to vůbec není.
Po práci která byla kratší než jsem předpokládal jsem se vydal domů za kluky. Dělali bordel, tedy až na YoonGiho ten nejspíš spal nebo dělal jeho hudbu. Na hudbu je vážně machr a je to i dobrý hacker. Chodí s jedním z našich členů a to s Jiminem je to naše sluníčko. Každý mu podlehne tak dělá roztomilého informátora a vymahače občas s NamJoonem. Chodí spolu již asi tři roky a YoonGi pořád básní o tom že ho požádá o ruku ale stále nic. Pak je tu NamJoon a Jin jsou manželé už 2 roky. Jin je taková naše máma vaří a stará se o nás a je náš doktor. Joon je kazisvět ale u nás pracuje jako vymahač peněz jelikož vypadá jako tvrďák. Pak je tu Baekhyun s Chanyeolem další pár kluci jsou rváči a zabívají se našimi obchody. KyungSoo a Kai jsou další pár v naší mafii tihle dva jsou díleři ale drogy nikdy nebrali. A poslední je náš Sehun je nejmladší ale za to to dobře umí u mučení rád lidi týrá a dostává z nich odpovědi. A já já jsem tu jako odstřelovač. Jak na dálku tak z blízka nevadí ni ušpinit si ruce. Jdu rychle za YoonGim abych se dozvěděl kdo má být na tom večírku. ,,Ahoj YoonGi co ten večírek kdo tam bude?'' zeptám se ho hned a on se na mně trochu vyděšeně koukne jelikož mě nečekal. ,,No mi, pak nějaký méně známý a pak Lavida Mala i s jejich vůdcem JungKookem.'' hned co to dořekl jsem se musel usmát. Nevím sice jak vypadá ale to nevadí. On bude vědět kdo jsem a když ne najdu si ho. Večírek je od 20:00 mi tam půjdeme o hodinu později. Už se těším až ublížím tomu vůdci. Sice to není ten co mi zabil bratra ale pomsta je pomsta. Pak jsem se šel najíst večeře byla skvělá Jin vážně umí vařit a pak jsme se šli všichni připravit. Když jsme byli připravení a byl čas jít na obličeje jsme si ještě nandali masky a vyšli jsme na ono místo. Bylo to tam hezké ale já se vydal rovnou za starým známím. Byl to Zayn Malik. Poznali jsme se kdysi v Británii a padli si do noty. ,,Ahoj Zee jak se vede?'' zeútal jsem se ho hned. ,,Jde to V ale co ty. Víš o tom že je tu i Lavida Mala'' a já jen na souhla kývl. ,,Nevýš náhodu jak vypadá jejich šéf?'' zeptal jsem se. ,,Jasně černé vlasy a zuby jak králík celkem roztomilí, myslím že by z něj byla dobrá děvka'' hned jak to řekl jsem se zasmál. Pak jsem se rozloučil a šel jsem hledat toho králíka. Byl u baru sám. ,,Čau cukrouši'' on se na mně jen podíval. ,,Ale ale není to známí V'' řekl to tak z odporem. ,,Ale copak JungKookie'' řekl jsem mu zdrobnělinou nemá mně štvát. On vypadal taky trochu naštvaně ale tváře měl rudé. Jen jsem se usmál a objednal mě i jemu pití. Do něj jsem mu nenápadně hodil upávací prášek. On to pak do sebe kopl a po chvíli usnul. Já tak aby si mně nikdo nevšiml jsem ho odnesl do mého auta a vydal se k nám. Klukům jsem jen naspal sms. Dotáhl jsem ho do své rudé místnosti kde jsem ho spoutal k posteli a odešel jsem. Dal jsem si nějakej drink a čekal než se probere. Trvalo mu to asi půl hodiny. Pak když se rozkoukal začal cloumat pouty. ,,No tak přece je nerozbiješ jen si užijeme Kookie.'' řekl jsem a on se na mně vyděšeně podíval. Do ruky jsem si vzal bič a pleskl ho po břiše. Takhle jsem to opakoval dokud nebrečel. Bylo krásné dívat se jak trpí. Pak jsem ho otočil na záda a jazykem mu jel od ucha až k jeho kulatému zadečku. Měl ho k nakousnutí a tak jsem si hned kousl. Pak jsem si sundal kalhoty namazal se lubrikantem a vrazil ho do něj. On jen vykřikl. Asi ho to bolelo jelikož křičel. Po tom co jsem se udělal a podíval se na něj jen bezvládně ležel na posteli a ani se nehnul. /Sakra sakra Taehyungu co jsi to udělal, ano chtěl si se pomstít ale znásilnit ho jsi monstrum monstrum slyšíš/ zněl mi v hlavě bratrův hlas a já toho litoval.
Jungkook zde byl již dva týdny a já stále litoval svého činu. Pokaždé co jsem se k němu přiblížil se začal klepat. Uložil jsem ho do pokoje pro hosty. Není tam okno jen koupelna a zamykatelné dveře. Šel jsem ho zkontrolovat a když jsem tam přišel dveře byli zavřené. Nešli otevřít a tak jsem je vykopl. To jsem spatřil mě vyděsilo. Ne ne to jsem nechtěl sakra vždyť já se do něj zamiloval nesmí umřít. Zavolal jsem Jina a ten si ho vzal do parády. Řekl že to přežije a já byl neskutečně rád. Hned co se probudí dám mu na výběr buď odejde ale nebude moc nic říct a nebo tu zůstane a přidá se k nám. I přes to že jsem věděl že určitě odejde musel jsem to zkusit. Probudil se druhý den. ,,Omlouvám se JungKooku za vše.'' řekl jsem a on se na mně trochu vyděšeně podíval. ,,Nechci ti ublížit chci ti dát na výběr. Buď odejdeš ale nic neřekneš a nebo tu zůstaneš a přidáš se k nám.'' vyděl jsem zmatení a když už se nadechoval že odpoví přiřítil se do pokoje Jimin. ,,Ta teda V Suga je zraněn a krvácí byli to ti z Lavida Mala'' řekl plačtivě Rychle jsem se tam rozeběhl. I když jsem věděl že JungKook má volnou cestu k útěku musel jsem se postarat o YoonGIho je pro mně důležitější. Když jsem tam přiběhl viděl jsem Jina jak se trochu hrabe v YoonGim. Objal jsem Jimina ale v tom jsem slyšel vístřeli. Když jsem přišel tam odkud šly zvuky viděl jsem JungKooka jak tam se zbraní stojí a míří na své lidi. Vybral si nás vzal jsem tedy taky zbraň a pomáhal mu ale v tom mě jede postřelil skácel jsem se k zemi. Tak moc to bolelo, uviděl jsem světlo a svého bratra který opakoval že není můj čas a tak jsem se donutil vzbudit se. ,,Tae vykřikl někdo vedle mně a já zjistil že to byl JungKook který mě políbil. Polibek jsem mu oplácel. ,,Miluju tě JungKooku'' řekl jsem a on mi akorát místo slov vlepil polibek a pak facku.
Tím i nenávist vyústila v lásku.
ČTEŠ
Oneshot
FanfictionOneshoty i na přání. Smuty mi moc nejdou ale i ty beru. Když budete chtít stačí napsat o kom a o čem. Ale spíše Gay páry. Moc děkuji.