Bye Love

32 2 5
                                    


                Luke
              Má matka umřela když sem byl dítě, pořádně si jí ani nepamatuji. Otec si pak domů přivedl novou ženu. Jmenovala se Ravena, a nebyla moc milá a to stejné byl její syn. Pořád na mně křičela a peskovala. Neměli mě rádi.  A když zemřel  můj otec to bylo ještě větší peklo. Jediný kdo mi zde dělal společnost byl můj kamarád z dětství. Moc dobře jsme si rozuměli, pořád jsme se spolu jen smáli. 
Dnes je mi již 18 let, a nic se nezměnilo.  Pořád jsme se neměl s kým bavit, jelikož Blue byl lovec a tak často musel chodit lovit, a já jako princ jsem nesměl. Můj bratr mohl, ale mě to Ravena prostě zakázala. 
                Dnes ráno za mnou Blue přišel že prý mám jít s ním, že se půjdeme projít. A tak jsem šel, když jsme byli děti chodily jsme ven pořád. A tak jsme šli do lesa, zavedl mě na nějakou mýtinu. Bylo zde krásně. Blue zůstal stát za mnou. A když jsem se otočil vyděsil jsem se. V ruce držel dýku, a blížil se ke mně. Co má v plánu? Co jsem mu udělal já? Proč? Podíval jsem se na něj, ale nakonec jsem se usmál. Věděl jsem že pokud mám zemřít, ta jedině rukou přítele. 
Jemu se však rozklepali ruce. A pak dýku složil podél těla. ,,Nedokážu to. Nedokážu tě zabít.'' řekl. ,,Tak proč to děláš?'' optal jsem se. ,,Ravena to nařídila, jinak ublíží mé rodině. '' řekl a já to pochopil. Neudělal by to. Pak se otočil a odešel. Ještě však řekl:,, Nesmíš se vrátit ublížila by ti''
               A jak řekl tak jsem udělal, rozešel jsem se hloubš do lesa. Pomstím se, jen musím vymyslet jak. Procházel jsem lesem, šel jsem hloubš a hloubš. Nebál jsem se, hnala mě chuť pomsty. Takže jsem neměl strach z ničeho. Když se setmělo akorát jsem doel do místa, kde se nacházela jakási potrhaná chalupa. Vešel jsem do ní. Nikdo tam nebyl, ale všude bylo poházené nádobí, suroviny. Začal jsem trochu poklízet. Nenávidím bordel. 
                  Když vše bylo uklizeno prošel jsem si další část chalupy.  Ve vrchní části bylo 7 postelý. Samozřejmně rozházené,  takže další uklízení nás čeká. Poklidil jsem, ale pak jsem byljiž dost unavený a tak jsem se na ně natáhl. Usnul jsem hned, byl jsem dosti vyřízený z celého dne. A však probudily mě nějaké kroky. Když jsem se vzbudil, viděl jsem před postelý sedm malích postav. Vylekalo mě to. ,,Kdo jste?'' optal se mě jeden z nich. ,,Já já jsem princ Luke vyhnala mě královna Tavena aby mohla získat trůn'' řekl jsem popravdě. Oni na mně jen vykuleně hleděli, ale pak poklekly. ,,Nemusíte klekat.'' řekl jsem. ,,Proč jste tady?'' optal se další. ,,Hledal jsem něco kam ulehnout, jdu celí den lesem. '' řekl jsem a oni jen kývli.
                    Takhle jsme tam spolu byli již pár dní. Oni chodily rubat po dnech a večer jsme plánovali jak Ravenu sesadit z trůnu který mi patří. Dnes šli zase do dolu, řekli že přijdou později, jelikož se jim lom zasipal. A tak jsem tu zůstal sám. Vařil jsem, uklízel, ale v tom někdo klepal. Když jsem ke dveřím přišel, byla to stařena, žádala mě o vodu. A tak se jí ji dal, ona mi za to dala jablko. Pak odešla. Jakmile jsem si však kousl upadl jsem a pak už jsem nic nevnímal. 
              Blue + Princ (jméno není podstatné)
               Odešel jsem z království, cestou jsem narazil na nějakého price, chtěl ukázat cestu do sousedního království a tak jsem ho vedl. Museli jsme jít lesem. Bude to dlouhá cesta. Ještě k tomu s rozmazleným princátkem. Tak moc mě vytáčeli jeho kecy. Akorát jsme došli na nějakou mítinu s chalupou. Když jsme kolem procházeli, všimli jsme si velké skleněné rakve. Musel jsem se tam jít podívat. Ale to co jsem viděl mě vyděsilo. Byl to on byl to Luke. Co se mu stalo? 
Princ stál vedle mě, když v tom jsme uslyšeli hlasy, blížili se k nám trpaslíci. ,,Kdo jste a co děláte u Lukea?'' optal se asi ten nejstarší. ,,Jsem Blue a tohle je Princ jen procházíme, a pince Lukea znám od dětství. Co se mu stalo?'' odpověděl jsem mu a zároveň jsem s zeptal. ,,Čarodejnice mu dala otrávené jablko'' řekl zase ten nejstarší.
                Co to ne. Všichni i s princem odešli do chalupy. Já jsem však zůstal u rakve. Pomalu jsme jí otevřel. Pohladil jsem ho po tváři. A pak své rty přitiskl na jeho. Odešel jsem taky do chalupy. Jakmile jsem vyšel princ odešel. Po chvíli jsem však uslyšel z venku hluk. Všichni jsme vyběhli ven a to co jsem viděl mě překvapilo. Luke tam stál živý a zdravý. ,,zachránil jste mě princi''  pronesl jen, a mě se rozpadl svět. Co jak jako zachránil, co udělal? Nechápu. ,,Co? Ale já nic neudělal Princi'' řekl ten idiot. ,,Políbil jste mě přeci?'' řekl Luke. A tam ten se jen uculil. Co to ne to já. 
                  Luke
             Co tu dělá Blue? A kdo je ten co mě zachránil. Běhalo mi hlavou po cestě do princova království. On mi prý pomůže sesadit Ravenu. Konečně někdo. Jakmile jsme dorazily, začali svolávat armádu. A my jsme potom vyrazili směr naše králoství. 
S Bluem jsem ani nepromluvil. Těšil jsem se až konečně ta ježibaba vypadne z našeho království, a pak bude svatba. Sice prince nemiluji ale pomůže mi a já mu to musím vrátit. V našem království panoval chaoz bylo lehké ji porazit. A svatba mohla být. 
                  Stál jsem u oltáře a čekal. Když jsem se rozhlédl vyděl jsem uslzenou tvář Blua, pak se otočil a odešel. Pak už jsem svýho kamaráda z dětství nikdy neviděl. 

OneshotKde žijí příběhy. Začni objevovat