Nash
S mými rodiči a bratrem jsme bydleli v malé vilce, vedle nás dlouhou dobu nikdo, nebydlel, ale stále se chodil někdo o tu vilu starat. Vily vypadali stejně, velká zahrada s bazénem, naše měla jediný rozdíl a to velkou košatou třešeň, přistavěná garáž, a pak celá vila.
Byl jsem tu celkem osamělí, jelikož tu nebydlel nikdo v mém věku, byli tu jen samí malý děti. A s těmi vážně zábav pro 18 letého kluka není. Školu jsem měl celkem blízko chodil jsem na střední do 4 ročníku. Celkem mě to bavilo.
Bylo mi 15 když jsem si uvědomil, že se mi nelíbí holky, ale spíše kluci. Chvíli jsem v tom tápal, myslel jsem si že z toho nic nebude, že si to jen namlouvám, ale když jsem poprvé líbal kluka věděl, jsem že si to nenalhávám. Bál jsem se to říci rodičů, ale když jsem jim to řekl a vyděl jsem jejich výraz, věděl jsem že jim to nevadí.
Bylo jim jedno že si přivedu kluka a ne holku, i když mamka byla zklamaná že nebude mít vnoučata. Ale překousla to, jediný kdo to moc nepřijal, byla babička, jelikož měla ty své stereotypy. Ale neřešil jsem jí.
Měl jsem okno naproti jednomu pokoji z vedlejší vily. Byl celkem dobře vybavený na to že tam nikdo nebydlí, to se však brzy mělo změnit. Rodiče prý říkaly že se tam někdo o víkendu nastěhuje. Doufal jsem že to bude někdo fajn, aby nebyli žádné problémy.
Cameron Dallas
Dnes se s kluky stěhujeme do jedné vily. Vypadala hezky, a nebyla ani tak moc drahá. Společný bydlení je celkem fajn, takže to bude fajn. Zabalil jsem si věci a vyrazil k vile. S kluky jsme se měli sejít u ní. Byl jsem tam předposlední. Poslední přijel Shawn. Vešli jsme dovnitř, a rozebrali si pokoje. Měl jsem pokoj, naproti oknu z vedlejší vili. Tipl bych to na klučičí pokoj.
Vybalil jsem si a pak jsme se vyrazily podívat po okolí. A taky nakoupit potraviny a takové ty blbosti. Každý nesl jednu nebo dvě tašky. Když jsme dorazily do domu, každý šel do místnosti od které měl věci. Já měl jídlo, takže jsem vše vyklízel do lednice, a spíže.
Pak jsem se odebral do pokoje, kde jsem sebou flákl na postel. Byl jsem celkem unavený. Ještě jsem ale musel vstát a převléci se. Ale neměl jsem nic vybalené, a tak jsem začal ještě s oblečení. Vše jsem uklidil, a venku si nechal mikinu a pohodlné tepláky. Převlékal jsem se, když jsem byl u trička cítil jsem na sobě něčí pohled. A tak jsem se podíval do druhého okna, kde na mně hleděli zářivě modré oči. Jakmile si onen kluk všiml že o něm vím zrudl, a zatáhl závěs. Bylo to celkem roztomilé, musel jsem se nad tím usmát.
Pak jsem se dopřevlékl a šel si udělat jídlo. Udělal jsem ho i kluků, které jsem zavolal. Společně jsme se najedli, a já se vzdálil zase do pokoje. Lehl jsem si na postel, projížděl jsem sociální sítě. Když mě to přestalo bavit, šel jsem zase za klukama. ,,Hele nechcete si jít zahrát basekt. Oni jen souhlasně mručeli, a tak jsme šli hrát basket.
Hráli jsme celkem dlouho, když jsem měl míč, střílel jsem na koš. Trefil jsem a jak jsem byl nadšený poskočil jsem si, když v tom jsem si na balkóně všiml dvou kluků. Jeden byl ten z pokoje, a ten druhý nejspíš bratr. Měli stejné oči. Usmál jsem se jeho směrem, a on mi úsměv opětoval. Jeho bratr mu nejspíš něco říkal, a pak se začal smát. On ho akorát praštil, a pak odešel, škoda.
,,Hej Camerone, co na něj tak zíráš?'' ptal se mě hned Shawn. ,,Nic, jen mají pěkný oči'' řekl jsem mu a on se na mně zašklebil.
Nash
Mamka mě a Hayese poslala pozdravit nové sousedy, do rukou nám nacpala koláč a skoro nás až vyhodila. Hayes zaklepal. Přišel nám otevřít brunet s hnědýma očima. ,,Posílají nás naši, prý přivítat nové sousedy'' Řekl jsem jelikož Hayes ho hipnotizoval pohledem. On se na něj jen podíval a usmál se. ,,Jo promiň jsem Nash a tohle pako je Hayes.'' řekl jsem. ,,Těší mě jsem Shawn. Nechcete jít dál??'' zeptal se a já na souhlas kývl. Pustil nás tedy dál. Musel jsem dát malí pohlavek Hayesovi aby se probral.
On se vzpamatoval, a následoval Shawna do obýváku, kde seděli ostatní. ,,Tak Nashi Hayesi tohle jsou Cameron, Jack, Tyler a Mathew'' řekl. ,,Čau já jsem Nash a tohle Hayes'' řekl jsem a usmál se na ně. Tedy hlavně na Camerona.
Od doby co jsme se poznali, jsme byli s nimi každý den, bylo to fajn. Čím více jsem poznával Camerona, tím více se mi líbil, a z jeho strany to bylo podobné.
Poznávali jsme se a já k němu začal cítit víc. Myslím že to všichni až na něj viděli. Ale to mi bylo jedno. Celí čas co jsem s ním trávil byl skvělí.
Jednou mi napsal Shawn že mám přijít k nim. A tak jsem tak i udělal. Ale když jsem přišel byl tam jen Cameron. ,,Kde jsou ostatní?'' zeptal jsem se. ,,Nevím šli ven a mě řekli že tu mám zůstat.'' Řekl a já na něj jen vyvaleně zíral.
,,Víš chci ti něco říct Nashi'' řekl a já začal poslouchat. ,,Hned jak jsem tě viděl, jsem věděl že jsi ten jediný. A čím více jsem tě poznával tím se mi to potvrzovalo. Miluju tě Nashi'' nemusel jsem nic říkat, místo toho jsem se mu přisál na rty. Za sebou jsem slyšel jásot a pískot. Když jsme se tam otočili stáli tam kluci a usmívaly se.
,,To byl plán děláte si srandu'' vykřikli jsme najednou a pak se tomu všichni zasmáli.
ČTEŠ
Oneshot
FanficOneshoty i na přání. Smuty mi moc nejdou ale i ty beru. Když budete chtít stačí napsat o kom a o čem. Ale spíše Gay páry. Moc děkuji.