Hodně lidí na svou minulost chce zapomenout, ale u mě to tak není. V mé minulosti bylo vše lepší. Můžu říci že jsem něco jako popelka jen v klučičí verzi. Ale v dálce nikde zatím nevidím prince. Vždy jsem záviděl těm co mluvily o tom s kým spali. I když jsem si někdy pomyslel že jsou jen děvky co se vyspí s každým, ale záviděl jsem jim že už s někým vůbec spali. Je mi 19 a jsem panic. Chceš vědět jestli jsem potkal svého prince? Tak čti tento příběh.
Sebastian
Vstal jsem na hluk budíku a hned jsem hnal do kuchyně. Kdybych si nepospíšil byl by z toho problém. Jak jsem psal jsem něco jako sluha a když mě nechtějí tak mě prostě vykopnou. Jediné co mi dělá radost je kočka od mojí mamky která již není mezi námi. Otec mě vlastně ani nechtěl ale neměl jsem kam jinam jít. Můj otec je bohatý, s mámou se rozvedli a on si našel novou ženu. Opustil nás a ani neplatil alimenty.
Po tom co jsem dodělal snídani jsem se vydal pro věci a do školy. Sestry si jezdili autem a já musel jít pěšky. Vlastně mi to tolik nevadí. Je dobré projít se hned po ránu. Když jsem došel do školy nikdo si mně nevšímal. To bylo jedině dobře, nemusel sem nic poslouchat. Škola utekla celkem rychle. Nic moc jsme nedělali. Nemusím se moc učit mám fotografickou paměť.
Doma jsem zase začal uklízet, a vše připravovat na nějakou macešinu párty. Což znamenalo udělat dárkové balíčky její kosmetické značky a nějaké jídlo. Když jsem to mněl hotové odebral jsem se do svého pokoje kde jsem si začal číst, mou a maminky oblíbenou knihu kterou byla ,,Pohádky''. I když jsem již skoro dospělí miluju tuto knihu.
Začínal jsem mít hlad a tak jsem si potichu zašel do kuchyně a hned jsem šel zase zpět, aby mě nikdo neviděl. Když jsem dojedl udělal jsem večerní hygienu a zalehl do své ,,postele'' vlastně je to jen stará rozkládací pohovka. Lady si lehla ke mně na postel a já se zachumlal do peřina usnul jsem tvrdým spánkem.
Ráno jak jsem zjistil tak jsem zaspal. Udělal jsem rychle snídani. Když dojedli holky rychle jsem za nimi vyběhl i já. Čeho jsem si ale nevšiml byla moje kočka která si to štrádovala směr silnice. V tom jsem už slyšel jen mňoukutí a velkou ránu. Když jsem viděl tu pohromu rozbrečel sem se. Ten idiot, kurva ne to bylo jediné co mi zbylo po mámě. Koukl jsem se na toho hajzla s ubrečenýma očima. On se snažil omluvit, ale já to ignoroval. Zabil ji on ji zabil, opakoval jsem si neustále v hlavě. Ve škole jsem ani pořádně nevnímal. Jediné co jsem věděl bylo to že mě pronásleduje a snaží se omluvit, ale úplně jsem ho ignoroval.
Dominik
Jel jsem si jen tak do školy ve svém autě, když v tom jsem začal troubit jelikož si to na silnici kráčela kočka. Nestihl jsem to však ubrzdit a kočku jsem srazil. Vylezl jsem z auta a začal jsem se omlouvat majiteli. Byl to ten kluk o kterém všichni mluví jen ošklivě a to jen kvůli tomu že je gay. Já jsem vlastně taky gay. Rodina mě v tom podporuje, ale ve škole to nikdo neví, jelikož jim tolik nevěřím. Omlouval jsem se mu, a on jako by nevnímal. Jen na mně zíral těma uslzenýma očima.
Celí den jsem se mu snažil omluvit, ale neposlouchal mě. Byl myslí úplně pryč, naštěstí ho dnes uvidí u nich jelikož ty jeho sestry mají oslavu. Myslím že ani narozeniny nemají, ale to je teď jedno no ne.
Vydal jsem se tedy k nim. Hledal jsem ho snad všude. Nikdo si z těch lidí nevšimlo že chybím takže to bylo ok. Pak jsem vyšel na zahradu a viděl jsem ho ležet na trampolíně. Odkašlal jsem si a začal. ,,Vím že mi to asi neodpustíš a že to nechceš ani slyšet, ale mrzí mě to.'' on se na mně jen vyděšeně podíval. Lehl jsem si tedy k němu. Ani nevím jak ale prokecali jsme celou noc. Bylo to ale úžasné tak dobře jsem si s někým už dlouho nepokecal.
Takhle jsme se scházeli dlouho.
Oba
Nikdy bychom neřekli že z nehody se může stát láska. Dokonce až taková že jsme se veřejně ve škole přiznali že spolu chodíma jelikož jsme se do sebe zamilovali.
Sebastian
Tak moc ho miluji. Nastěhovali jsme se spolu a jako dárek jsem dostal kočku.
ČTEŠ
Oneshot
FanfictionOneshoty i na přání. Smuty mi moc nejdou ale i ty beru. Když budete chtít stačí napsat o kom a o čem. Ale spíše Gay páry. Moc děkuji.