Erik
Nesnášel jsem a zároveň miloval svou práci. Sice někteří lidé byli dost nepříjemní, ale někteří byli milí. Někdy mě štvalo že daný film slyším po několikáté, ale neměl jsem šanci ho vidět. Popcornu jsem měl plné zuby. Pořád jen samí popcorn nebo nachos. Občas jsem se ho po službě přejedl a pak mi bylo blbě. Nikdy jsem neměl přítele. Ano jsem gay. Vlastně dá se říci že nemám rád cizí mužské doteky. Jelikož mě jednou znásilnili, a já nenašel nikoho komu bych věřil.
Dnes vychází v kině nová Marvelovka a to Schang-Chi legenda o deseti prstenech (na tomto filmu jsem byl včera a musí ho doporučit. Byl skvělí, líbilo se mi že tam vložili i čínštinu a nepřekládali ji jen k ní dali titulky.) Kino bude přervané. Ráno jsem byl v kině již v 8:00. Museli jsme zapnout všechny přístroje, a připravit sáli na promítání. Bylo to fajn s mojí koleginí jsme se dost nasmáli. Pak se sem začali hrnout davy. Malí děti chodili na pohádky, zamilované třináctky a zamilované páry šli na After, a někteří starší kluci, či dospělí šli na Schang-Chi. Utíkalo to celkem pomalu. Vždy když film skončil, jsme šli uklidit sál. Je nudné a zdlouhavé uklízet tak velké sály, i když nejsou zcela plné.
20:00 Poslední promítání Schang-Chi
Dnes je to již poslední film pro mě, a tak má povoleno se na něj jít podívat. Ale ještě před tím musím obsloužit poslední zákazníky. Byla to skupina čtyř kluků a jedné holky. Vypadalo že jsou dva páry, a jeden je sám. Jelikož oni si kupovali double menu a on si kupoval jako jediný střední. naúčtoval jsem jim to, a ten jediný se na mně usmál. Byl vážně krásný. Film začínal a já jsem si sedl na kraj.
Thomas
Dnes jsme šli s mojí partou do kina. Bylo to trapný jelikož oni měli partery a já ne. Byl jsem tam sám, cítil jsem se jako křen. Šli jsme na pizzu jelikož jsme měli ještě čas. Já si dal šunkovou s houbami. Miluju takovou hle pizzu i když sním cokoliv. Servírka na mně stále dělala oči, ale zbytečně jsem gay.
Po jídle když už byl čas aby jsme šli pro popcorn, jsme vyrazili. Obsluhoval nás mladý klučina s černými vlasy a zelenými oči. Na krku měl tetování vlka. Byl krásný. Pod zástěrou vypadal ale dost pohuble. Tedy o proti mně pohuble. Koupili jsme tedy popcorn a pití. Ještě jsem se na něj usmál a odešel jsem. Byl krásný. Zkontrolovali nám lístky, a pustili nás do sálu. Posedali jsme si. Když už film začínal, ještě někdo přišel. Poznal jsem v osobě onoho kluka z bufetu.
Potají jsem se zvedl a přešel si sednout k němu jelikož měl vedle sebe místo. Jen jsem si přisedl a potutelně jsem se usmál. On se na mně je vyděšeně podíval. Já se na něj koukl zpět a usmál se. Byl roztomilí, myslím že kdyby bylo vidět měl by rudé tváře a byl by ještě roztomilejší, než je teď.
Erik
Vlezl jsem do sálu a sedl si. Po chvíli co začal film si ke mně někdo přisedl. Byl to ten kluk ze skupinky. Co tu dělá má sedět úplně jinde. Pomyslel jsem si. Ale je pěkný to musím uznat. Když se na ně usmál lehce jsem zrudl. A děkoval jsem kinu že už je tma, a nejde to vidět. Nedokázal jsem se pořádně soustředit na film a neustále jsem ho pozoroval. Myslím že to věděl, ale neřešil to.
Film se blížil ke konci, a najednou tam byla scéna u které jsem se lekl a chyt ho za ruku. Pořádně jsem si to neuvědomil. Všiml jsem si toho až u konce filmu. Rychle jsem ho pustil a omluvil se mu. Když jsme vyšli před kino, jen jsme se rozloučili a on odešel.
Do kina pak přicházel celkem často, ale spíš si chodil se mnou povídat než na filmy. Bylo to moc milé. A vlastně po měsíci se mě zeptal jestli s ním nechci chodit já s radostí řekl ano.
ČTEŠ
Oneshot
FanfictionOneshoty i na přání. Smuty mi moc nejdou ale i ty beru. Když budete chtít stačí napsat o kom a o čem. Ale spíše Gay páry. Moc děkuji.