Niall
V naší skupině jsem byl nejmladší, a jako jediný jsem pocházel z jiné země. Měl jsem přízvuk, který byl podle ostatních dost slyšet, ale prý byl roztomilý. Byl jsem jediný, kdo neměl svou rodinu blízko sebe, a tak se mojí rodinou stala skupina. Však jakmile došlo na tohle téma, byl jsem naštvaný, a má hranice se překročila.
Nenáviděl jsem když mluvily o rodině, jelikož když jsem odjížděl tak jsme se dost pohádali, a od té doby jsme spolu nemluvily, ale to kluci nevěděli, jelikož se neptaly a já to nejspíš dost dobře maskoval. Když přišlo na toto téma radši jsem odešel, pryč z místnosti. Občas jsem kvůli tomu i brečel, ale to nikdo nevěděl.
Měli jsme trénink, trénovali jsme na vánoční koncerty, aby bylo vše dokonalé. Byl jsem nadšený, z reakce našich fanoušků když jsme vyhlásili že budeme mít koncert. Během dvou dnů byli lísky vyprodané. Občas jsem to nechápal. Ale bylo to milé. Vidět že někomu děláme radost.
V den koncertu, tam kluci měli své rodiny, ale mě ani nezavolali. Nechtěl jsem couvnout a udělat první krok, ať oni zavolají jako první. Byl jsem trochu zklamaný, ale můj úsměv vypovídal trochu jinak. Snažil jsem se usmívat upřímně.
Když jsme měli ještě před koncertem meet and gret, bylo to úžasné. Ty usměvavé holky, a někdy dokonce i kluci. Jako poslední ke mě kráčel, postarší kluk. Byl celkem hezký, ale udivovalo, mě že by tak starý kluk poslouchal naší skupinu. A já se musel ze zvědavosti zeptat. ,,Nejsi trochu starý na nás.'' on se na mně jen stydlivě usmál, mohlo mu být tak 20. ,,Vlastně jsem tu kvůli sestře, je v nemocnici s leukémií, a přála si mýt vaše podpisy.'' řekl a já se zarazil. Jestli jemu je tak 20 kolik musí být sestře. ,,Kolik je sestře?'' zeptal jsem se. ,,Je jí 8.'' jakmile to řekl zaskočilo mě to. Tak mladá. ,,Jak se jmenuje'' zeptal jsem se ještě. ,,Elisabeth Tyler.'' řekl s úsměvem. Já mu podal podepsanou fotku.
Už jsem věděl co udělám, tahle holka a i tenhle kluk, musí mít složitý život, a pokud zde ona nemohla být, malí pozdrav neuškodí. Stejně myslím že se k ní dostane. Zpívali jsme jednu písničku za druhou. Bylo to skvělé, a když přicházel konec já věděl co říci. Počkal jsem až dozní poslední tóny a pak jsem přešel do středu pódia.
,,Milé fanynky a fanoušci, všem děkujeme za tak hojnou účast. Určitě mnoho z vás nemohlo přijít, ať už jsou důvody jakékoliv. Tímhle bych chtěl pozdravit všechny co tu nejsou a hlavně tebe Elisabet Tyler, hlavně se uzdrav, držím ti palce'' řekl jsem.
Zac
Byl jsem donucen mladší sestrou jít na ten boybend. Myslím že One Direction. Čekal jsem že to budou nějací namyšlenci. No ti první čtyři tak vážně působili, ale ten blondýnek, s příjemným irským přízvukem takový nebyl. Byl milí, ale bylo znát že jeho úsměv není tak opravdový. A já se nedivil, jelikož jak jsem si všiml, ostatní tam měli rodinu, jen on ne. Co se asi stalo. Přešel jsem k němu a on ke mně promluvil. ,,Nejsi trochu starý na nás'' jo byl jsem. ,,Vlastně jsem tu kvůli sestře, je v nemocnici s leukémií, a ona si moc přála mít vaše podpisy.'' ,,Kolik je sestře?'' ptal se dál. ,,Je jí 8'' čekal jsem že mě již pošle pryč, ale ne on se ptal dál. ,,Jak se jmenuje?'' proč to chce vědět. ,,Elisabeth Tyler.'' vydechl jsem celkem tiše. On mi pak do ruky vtiskl podepsanou fotku. Pak již začínal koncert. Koukl jsem se ještě rychle na papírek, a pak si začal užívat koncert. Byli vážně skvělí. Nečekal bych to. Když byl konec, Niall ještě vyšel a pronesl, něco co jsem musel natočit. A tak jsem rychle vyndal telefon a pustil natáčení. ,,Milé fanynky a fanoušci, všem děkujeme za tak hojnou účast. Určitě mnoho z vás nemohlo přijít, ať už jsou důvody jakékoliv. Tímhle bych chtěl pozdravit všechny co tu nejsou a hlavně tebe Elisabet Tyler, hlavně se uzdrav, držím ti palce'' bylo to tak dojemné.
Když vše skončilo, rozešel jsem se směr nemocnice. Kde jsem předal sestře kartičky, s podpisy. Ukázal jsem jí i to video. Ona se rozplakala, a řekla, že se bude snažit uzdravit, aby je jednou potkala i sama. Dal jí naději v to že se uzdraví a osobně je potká.Naděje vždy existuje i když jen maličká, vždy je. Váš Seba
ČTEŠ
Oneshot
FanfictionOneshoty i na přání. Smuty mi moc nejdou ale i ty beru. Když budete chtít stačí napsat o kom a o čem. Ale spíše Gay páry. Moc děkuji.