Hated Beloved Brother

60 6 2
                                    

    Nenávidím ho tak moc ho nenávidím až ho miluji. Doma ho mají radši, jsem rád že ve škole aspoň neví že je to můj bratr. Je starší a chodí o berlích, všichni ve škole si z něj dělají srandu, a já nejsem výjimkou.  Rodiče si začali všímat že se něco děje, ale je mi to u prdele. Ať jen ví jak se máme ,,rádi''. 
Scott
     Dnes se tak moc těším do školy až uvidím kamarády, a dnešek si hodlám užít, jelikož hrajeme zápas v lacrossu a já budu hrát. Snad se přijdou podívat i rodiče.  Ráno jsem si přivstal abych se líbil. Jsem gay ale hezký být můžu no ne? Oblékl jsem se upravil si vlasy a vyrazil k motorce. S bratrem jezdit autem nehodlám. Nasedl jsem na motorku a vyjel směr škola. Před školou na mně již čekali mí kamarádi. Hned jsme se začali vítat. Vešli jsme do školy, a rozešli jsme se ke skříňkám. Když jsme si vzali učebnice vyrazili jsme do třídy. Posedali jsme si celá parta pohromadě. Stiles hned potom začal ,,Kámo já se tak těším dneska vyhrajeme.'' Hned co to řekl jsem se na něj usmál. ,,Jasně dneska to dáte kluci'' začali přitakávat holky. Já se jen culil všude kolem sebe. 
Obědová pauza
      V jídelně jsme si sedli u jednoho kulatého stolu, připadal jsem si jako v té pověsti o králi Artušovi. Nad touhle představou jsem se uchechtl. Všichni u stolu se po mě otočili ,,Čemu se jako směješ tak vtipné to nebylo'' vyjela po mě Malia. ,,Promiň Mal nesmál jsem se tobě jen jsem přemýšlel'' řekl jsem a provinile jsem se na ní podíval. Ona jen kývla. ,,Přijedou vaši na zápas?'' Zeptal se mně Liam. ,,Doufám že ano, chci aby viděli můj první zápas'' řekl jsem a on jen souhlasně kývl. Když jsme dojedli zvedli jsme se od stolu a vydali se na hřiště kde máme ještě trénink před zápasem. Zápas začíná v pět hodin, a je teprve 15:30 a tak jsme se s partou rozhodli že půjdeme do pizzerky. Každý si objednal pizzu. Holky si ji dali napůl a mi kluci jsme ji měli každý sám.  Kecali jsme celou dobu, a nikdy řeč nestála. Miloval jsem tyhle chvíle s kamarády, nemusel jsem zde trpět toho idiota jako doma. 
        Začátek zápasu
      Trenér nám ještě něco vysvětluje před zahájením. Rozestoupíme se na hřišti podle instrukcích. Já se ještě rozhlédl po tribunách jestli neuvidím rodiče. Zahlédl jsem jen mámu. Proč tu není táta? Chtěl jsem aby byl na mně pyšný, a on nepřijde, sakra. Spadla mi trochu nálada, ale hned jsem jí vrátil jelikož zápas začíná. Vyhráváme, yes to je skvělé a nejlepší je že i já dal pár branek. Zrovna jsem měl míč u sebe a koukám se po tribuně jestli mě mamka sleduje, ale ne drží u ucha telefon a vůbec se nevěnuje hřišti, v tom jsem ucítil silný náraz. Ležel jsem na zemi, a kolem mě se seběhla má parta a tým v čele s koučem.  Všichni mě kontrolovali, ale já myslel jen na to co je důležitější než můj zápas. Pak jsem se rychle zvedl a mohlo se hrát dál. Nakonec jsme celí zápas vyhráli, byl jsem naštvaný na tátu, že tu nebyl ale co se dá dělat, třeba příště. 
         Když jsme s mamkou dorazil domů, táta seděl na gauči, a koukal na něco v televizi. Vážně nepřišel na můj první zápas aby koukal na televizi. ,,Jaký byl zápas Scotte.'' zeptal se a já se na něj naštvaně podíval. ,,Jo byl fajn vyhráli jsme, ale proč si tam nebyl?'' musel jsem se ho prostě zeptat. ,,Jel jsem s tvým bratrem do nemocnice a pak na jídlo. Příště určitě přijdu neboj se.'' řekl a já si uvědomil (že mě to nenapadlo hned že byl s bratrem). Byl jsem vytočený a proto jsem naštvaně vyběhl do pokoje.
       18.října
        Dneska mám narozeniny, tak moc se těším. Oblékl jsem se a vyrazil jsem do školy. Ve třídě my spolužáci popřáli. Když jsem si s partou šel pro věci do skříněk, zrovna po chodbě procházel můj bratr a Jackson pronesl ,,Hele mrzák jde'' všichni jsme se začali smát, a já viděl smutek v Issacových očí. Bylo to poprvé co jsme zalitoval. Ve třídě jsme si zase posedali, dnes jsem si sedl s Derekem. Je to fajn člověk i když mi často leze na nervy, jo a dokonce chodí se Stilesem. Je skvělé je vidět šťastný spolu. Jackson chodí s Lydií. Škola dnes byla nuda, skoro nic jsme nedělali. 
        V jídelně jsme si zase sedli k našemu stolu. A Stiles od někud přinesl narozeninový dort. Začali zpívat písničku Happy Birthday. Bylo to od nich  hezké. V tom k našemu stolu přišel Issac a řekl. ,,Smím si k vám sednout'' . ,,Jasně jen se posaď.'' řekla Lydia a Issac se usmál a začal si sedat. A mi jsme se začali zvedat ,,Ale mi odcházíme'' pronesl posměšně Jackson a uchechtl se stejně jako zbytek party. Bylo mi ho najednou nějak líto a cítil jsem menší bolest na srdci. Vážně se k němu tak chovám i já?
      Dnes jsem měl o hodinu více než bratr, takže mě překvapilo že na mně čeká táta a on před školou u auta. Dnes jsem totiž na motorce nejel jelikož mě vezl Stiles. ,,Hele co dělá ten mrzák u tvého táty?'' ptal jsem mě hned Stiles. ,,Nevím, ale asi už budu muset jít'' řekl jsem a odešel jsem od nich a šel  směrem k tátovu autu. On vytáhl z auta dort a usmál se na mně. ,, Co tu děláte?'' no co musel jsem se zeptat. ,,Issac ti vyzvedl dort a tak jsme si řekli že tě vyzvedneme'' řekl táta a usmál se. V tom ale Issac ,,spadl'' a dort skončil na mně. ,,To si udělal schválně co ty debile'' vykřikl jsem po něm. ,,Ne ne promiň já upadl tohle jsem nechtěl'' ,,Jasně ty jsi nechtěl, di do prdele a nelez mi na oči'' rozkřikl jsem se. ,,Tak dost Scotte to stačí, neudělal to schválně a ještě se ti omluvil, co vích chceš sakra.'' ,,Co chci? Co chci je to aby nebyl můj bratr.'' hned co jsem to řekl mi na tváři přistála facka od táty. Já se na něj jen zaslzeně podíval a odešel. Domů jsem šel pěšky a přemýšlel jsem nad tím co jsem řekl. Nemyslel jsem to tak, jen si nechci přiznat že ho mám rád jinak než bratra. 
      Dorazil jsem domů a mamka mě zastavila s naštvaným obličejem na mně hleděla. ,,Scotte nevím co ti Issac provedl, ale asi by si měl něco vědět. Pojď půjdeme si o tom promluvit ven.¨'' řekla a já tedy šel. ,,Víš když jsi byl malí stala se nehoda. S Issacem jste se měli rádi, občas jsem podezřívala že víc než jak bratři. Často jste si házeli venku s míče. Issac dal do něj asi moc velkou ránu a míč se odkutálel na silnici. Běžel si pro něj, ale nevšiml jsi si auta, Issac však ano a tak tě odstrčil. Auto srazilo Issaca. Když jsme ho odvezli do nemocnice, tam nám řekli že už se nikdy nepostaví na nohy.'' ,,Jájá jsem idiot mami'' řekl jsem a rozbrečel se. Věděl jsem že k němu něco cítím a teď to vím jistě, miluji ho. Rychle jsem běžel do jeho pokoje. Byli z něj slyšet vzlyky a tak jsem rozrazil dveře a Issaca objal. ,,Co co to děláš Scotty?'' zeptal se mě roztomile. ,,Omlouvám se tak moc se omlouvám Issi'' řekl jsem a zmáčkl ho pevněji. ,,Mám tě moc moc rád Issi'' zašeptal jsem mu do ucha a on mi zašeptání oplatil.
       Druhý den ve škole jídelna
        Seděli jsme zase v jídelně a má parta sledovala Issaca. ,,To je ale loser.'' řekla Malia. ,,Hej Issi sedni si k nám'' zakřičel jsem na něj a všichni na mně civěli. ,,Co to děláš ta nula tu sedět nebude'' vykřikl po mě Jackson. ,,Tak poslouchej Jacksone ta ,,nula,, je můj bratra můj přítel takže drž držku a mlč.'' vykřikl jsem na něj a rozešel jsem se za Issacem. ,,Nevadí ti to?'' zeptal jsem se ho a on jen řekl ,,Ne miluji to a i tebe'' já se na něj jen usmál a políbil jsem ho.
 



Po týdnu se mi parta přišla omluvit a teď jsme nerozlučná skupina.

Tenhle týden si přijdu jako bych to nebyl já. Všechno se mi vymyká, dokonce jsem po hodně hodně dlouhé době nemocnej. Přemýšlel jsem o tom že přestanu psát, ale vždy když se podívám na vaše komentáře zahřeje mě to u srdce. Takže o prázdniny toho vyjde možná víc jelikož tenhle ročník maturuji tak bych nestíhal vydávat. tak vám to vynahradím předčasně.
Děkuji  moc lidi. Každý komentář potěší. Nepotřebuji hvězdičky, stačí předčtení, pochopení a klidně i komentář. 
Díky váš Seba

OneshotKde žijí příběhy. Začni objevovat