Calum
Kdo jsem tehdy byl? Kde se ztratilo mé bývalé já? Kdo jsem teď a kdo to ze mně udělal? Jednoduchá otázka na vše. Byl jsem nikdo, ztratilo se v důvěře, teď jsem nikdo, a udělal jsi to jen a pouze ty. Myslel jsem si že jsme kamarádi. Že mně ty a kluci podržíte, že jako kapela si nikdy neublížíme a jak jsem se spletl.
Věděl jsi že tě miluji, stejně tak jako to věděli všichni, ale ty si poslouchal jen okolí. Hlavně modest, a proto ti nevadilo to podstoupit. Nechtěl jsi mít nic s klukem, jelikož podle okolí to byl hřích. I když se ti to snažili kluci vysvětlit, i když kluci spolu kluci chodily, vadilo ti to jenom u mě to že jsem gay. Nechápal jsem proč. Proč oni mohli tvořit pár, ale u mě to bylo špatné.
Ale když jsem to pochopil pro mně už bylo pozdě. Uvědomil jsi si aspoň chybu.
Znali jsme se již od školky, byli jsme kamarádi, vše jsme dělali spolu. Rodiče nás od sebe občas nemohli odtrhnout. A když jsme rostli, rostli jsme spolu. Na základní škole jsme se začali bavit s dalšími dvěma kluky a to s Miachaelem a Ashtonem. Pamatuješ na ty časy Luke. Protože já na ně tak rád vzpomínám. Už v té době jsme si vysnili že jednou budeme kapela, a tak jsme všichni chodili do hudebky. Já se učil hrát na basu, Ashton na bicí a ty a Mikey na elektrickou kytaru, ty dokonce i na normální kytaru. A šlo ti to.
Když jsme nastoupili na hudební konzervatoř, učitelé nás neměli rádi, celou naší partu. Pamatuješ si jak nás vyhodili všechny ze třídy proto že jsme si hráli co jsme chtěli a ne co jsme měli. V tu dobu nás objevil ten skvělí chlápek na Youtube a zavolal nám. A to hlavně kvůli tobě Luke, jelikož říkal že tě viděl už dříve, ale nějak na to zapomněl. Chtěl nás proslavit, a mi na to kývli. A myslím že to byla moje největší chyba. Kdybych to neudělal, kdybych na to nekývl, netrpěl bych tolik, ale to moc předbíhám.
Začali jsme skládat, tančit natáčet videoklipy, a začali jsme se pomalu proslavovat. Užívali jsme si to, vašim rodičům, ani rodičům od kluků to nevadilo, jedině mým ano, ale to vy jste nevěděli. Nechtěl jsem aby jste to věděli. Jeden z nich také byl to že jsem se dozvěděl že Ashton a Mikey spolu tvoří pár, a když i já jsem řekl že jsem gay, začal si se mi stranit. Modest byl naštvaný, ale ne na kluky, ale na mně. Nechtěl abych to dal někde najevo, jelikož nechce aby si mysleli že je skupina plná gayů. Kluci na mně pořád soucitně koukali, ale nezastali se mně. A to byl možná jeden z těch problémů co to odstartovali. A co to vlastně odstartovalo? Řezání se, sebe nenávist, přiznání skrývaných citů, lhaní, nejezení a časté slzy kanoucí z mích očí. Ale nechtěl jsem vás tím zatěžovat a tak jsem to dělal potichu. Po večerech ve svém pokoji, ve své koupelně. A pak si se do toho přidal i ty a tvé názory. V té době jsem tě miloval, možná i to byla ta příčina. Skrz písničky, mé časté fotky s jinými vlasy, jsem dostával různé typy urážek až mi modest zakázal zveřejňovat fotky.
Po půl roce
Blížil se náš první velký koncert, a my se tak moc těšili. Konečně budeme moci vystupovat, i před lidma a ukázat jim že i mi za to stojíme. Zbývali asi tak tři hodiny, a mi už byli v aréně aby jsme si vše připravily. Když to bylo hotoví mohli jsme jít na chvíli ven. Čekali tam na nás vaše rodiče, a prý nás všechny zvou na jeden velký oběd. Jen moji rodiče tam nebyli, vaši je hned začali omlouvat že prý mají něco naléhavého... A v tom jsem pronesl tu větu ,,Nemusíte je omlouvat, vím že nesouhlasí s tím abych byl v kapele'' všichni na mně jen vykuleně koukali. Omluvil jsem se, zvedl se od stolu a zamířil do arény. Sedl jsem si tam do šatny a nechal téci slzy.
Byl čas... Plná aréna čekala na nás až vystoupíme, a já upřímně to chtěl mít za sebou. Ne že bych neměl rád naše fanoušky, miloval jsem je, ale od toho oběda mi je blbě. Třeští mi hlava, a bolí mě ruce. Jelikož jsem si rozškrábal jizvy. Ale to mi bylo jedno. Vystoupili jsme na podiu, ty jsi nás uvedl a mohli jsme začít. Bylo to boží skvělá atmosféra, byla skvělá. Jakmile koncert skončil, a všichni odešli, mi jsme mohli domů. Hned co jsme dorazili jsem se zavřel do pokoje, a nehodlal jsem vylézt. Zase jsem se za vše obviňoval, brečel jsem, a také jsem se zase pořezal.
Ráno se mi nechtělo vstávat, ale do pokoje mi vběhl Michael, že je tu modest a že Luke nám chce něco říci a někoho nám představit. Vešel jsem do prostorného obýváku a na křesle seděl modest a vedle něj nějaká holka, která se tiskla k Lukemu. Co se tu děje? Vím že není gay a že by se mnou nikdy nebyl, ale tohle ne prosím. Držel jsem se abych se nerozbrečel. Ash si toho nejspíš všiml a snažil se mě nějak nenápadně utišit. ,,Kluci tohle je Samantha moje přítelkyně, chodíme spolu ž čtyři měsíce. '' řekl jen tak s klidem. A mě se právě zhroutil svět.
Utekl jsem do pokoje kde jsem se zavřel a nevycházel, ani jsem nic nejedl. Tak moc to bolelo. Věděl jsem že mně nikdy milovat nebude, ale nebyl jsem připravený vidět jeho přítelkyni. Vzal jsem do ruky papír a tužku a začal psát. Vyšla z toho písnička, Ještě jsem nadepsal její název. Young Blood. Pak jsem udělal pár řezů a pokapal papír. Odešel jsem do koupelny kde jsem si vlezl do vany a rány zvětšil.
Na zeď jsem ještě kostrbatě napsal SORRY.
Padal jsem do temnoty, už jsem neviděl světlo, jediné co možná vidělo světlo byla má natažená ruka, za kterou mě ale nikdo nechytil aby mě vytáhl zpátky. Nikdo se nesnažil mi pomoci, jelikož to nikdo neviděl a já jim to neřekl.
Dnes Sad Seba
ČTEŠ
Oneshot
FanfictionOneshoty i na přání. Smuty mi moc nejdou ale i ty beru. Když budete chtít stačí napsat o kom a o čem. Ale spíše Gay páry. Moc děkuji.