Game

28 3 3
                                    

Liu Yu
            Pamatoval jsem si první den, kdy jsme se spolu potkali v CHUANG 2021. Byl jsi roztomilí, jelikož jsi pořádně nerozuměl tomu co ti bylo řečeno. Chvíli ti trvalo než jsi pochopil, když ti soudci čínsky řekli že jsi MVP. Ale i tak ti tvj thajský původ nedělal problém přizpůsobit. Připadalo mi jako bych našel svého ztraceného bratra. 
Čím jsme se dostávali blíže a blíže ke konci a poznávali jsme se více a více, stávali se z nás dobří kamarádi. Se všemi byla elká sranda, ale s tebou mi bylo nejlépe. Vždy jsem se ale styděl ti to přiznat a tak jsem se jen hloupě culil.  
              Dnes je tu poslední vysílání živého vystupovaní v CHUANG 2021. A já se bál že tím tě ztratím, bál jsem se že jeden z nás se nedostane, ale nedával jsem to na sobě znát, nebo jsem se o to aspoň snažil. Odtančil jsem své vystoupení a čekal na výsledky, tvůj zpěv se ti moc povedl, a já doufal že to fanouškům bude stačit pro to aby tě vybrali. Tak moc chci aby si sis splnil svůj sen, i kdybych neměl být s tebou.
            Blíží se vyhlášení. Jsem tak moc nervózní. Všichni jsme byli. Čekali jsme na vyhlášení. Měl jsem takový strach. Ale když jsem slyšel tvé jméno ulevilo se mi. Ještě jsem zbýval já, abych si oddechl úplně. A dočkal jsem se, bylo to pro mně překvapení, jelikož jsem se umístil na prvním místě. Stal jsem se centrem nové skupiny INTO1. A byl jsi tam se mnou. Zajímalo by mně co si o mně myslíš ty, ale asi se to nikdy nedozvím. Ale aspoň jsem ti na blízku. Občas mě vytáčelo jak blízko si mněl k Patricovi, ale skousl jsem to. 
                Nine
                 Když jsme s Patricem přišli do CHUANG 2021 přišel jsem si blbě, jelikož jsme se čínštinu, zpěv a tanec zatím učili jen 3 měsíce, ale když jsem slyšel ten potlesk a jásot překvapilo mě to. Když mi oznámili že jsem MV byl jsem ještě více šokován. Ale bylo to úžasné. Viděl jsem ty kluky jak se culí, nechápal jse proč. Nikdy jsem si nepřiadal hezký, či roztomilí. Ale věděl jsem kdo je mezi nimi ten roztomilí. Ten kdo si se mnou povídal, učil mě čínský a já jeho zase trochu thajsky. Byl to Liu Yu. Byl to skvělí tanečník, zpěvák a celkově člověk s ním jsem se cítil jinak než s Patricem. Cítil jsem se tak nějak chtěně, a potřebně. 
                   Každý to vystoupení co jsme podstoupili bylo skvělé, i když jsem nikdy nebyl v týmu s Liu Yuem. Ale i tak jsme se vždy podpořily. Byli jsme jako bratři. Poprvé co jsem se tak s někým cítil krom Patrica. 
              Blížil se konec a já si nebyl jistý zda můžu yhrát a stát se členem skupiny. Byl jsem nervózní měl jsem strach že něco pokazím, ale jako vždy Liu Yu mě uklidnil. Byl to skvělí kamarád, i když bych chtěl víc než jen kamarádstí. 
Po mém vystoupení jsem už byl klidnější. Pozoroval jsem ostatní jak se jím vede, a musím říci že Liu Yu v tom červeném vypadal sakra sexy. 
Vyhlašování přišlo a já byl o to víc nervóznější. Bylo to stresující, a když jsem slyšel jméno Patrica byl jsem rád že se dostal aspoň jeden z nás, ale pak řekli i mé jméno. Plakal jsem a zároveň děkoval fanouškům za jejich podporu v CHUANGU 2021 a že doufám že nás podpoří i nadále. Pak jsem čekal kdo dál. Bylo tu poslední místo a to to první. Liu Yu stále stál mezi ostatními. Když v tom porotce řekl to poslední místo ,,A na prvním místě a středem a leadrem skupiny INTO1 se stává Liu Yu. '' byl jsem tak nadšený. I s dalšími jsme ho objali a pustily ho na první stupínek který s ním vyjel nejvýš. 
               Tím se z nás stali členi INTO1 ale jen na dva roky. Co když se po tom již neuvidíme? Co když se odcizíme? Co když? jenom samé negativní otázky. 
            Byl jsem pozván ještě s Liu Zhangem (AK) do pořadu Play!Fridge. Nevím co od toho čekat ale bude to určitě sranda. A vážně sranda to byla. Poznávat hvězdy číny. Ale občas to bylo únavné. Ale těšil jsem se na poslední díl. Který točíme dnes.. A proč? Protože jsme si měli pozvat kamaráda. A mi jsme se schodly na Liu Yuem. Bude to zábava.
A taky byla, hráli jsme hry, ale to jsem nečekal co z jedné vzejde. 
Byla to hra s kočičími oušky, které reagují na pocity. Když jsem si je nasadil a Liu Yu taky začali se ihned hejbat. A to jsme na sebe jen koukali. Pak Liu Yu začal mluvit: LY:  ,, Takhle vážně jsme se na sebe podívali po přvním vystoupení v CHUANG 2021 pamatuješ? Přišli jsme na kolej a byli jsme tam jen mi dva, takhle jsme naproti sobě seděli a já věděl že ti můžu říct cokoliv, že k tobě můžu cítit cokoliv a ty mně neopustíš.'' (Některé části jsou přidané)
N:,,Neříkej to chce se mi plakat'' řekl jsem jen a usmál se. Pak jsem začal mluvit dál N: Už poprvé jsem věděl že mi budeme kamardái, ale časem jsem začal cítit něco jiného a tak se chci zeptat zda můžu být tvím sluncem?'' řekl jsem a usmál se. LY: ,,Bude to znít divně ale můžeš být mím sluncem.'' byl jsem tak šťastný.
Pak jsme se na sebe smáli celí zbytek pořadu, při vaření při jídle. A vlastně potom už pořád. Nevím jaké to bude za 2 roky, ale  teď je teď. A my jsme zde spolu.

OneshotKde žijí příběhy. Začni objevovat