(Vyskytuje se mužské těhotenství)
/znaková řeč/
(vzpomínka na to co se stalo před minulými 10 lety)
,,Normální řeč''
\sms\
(Vysvětlení postavení postav: Louis - slavný zpěvák
Louisův a Niallův otec - ředitel firmy
Zayn - bohatý dědic přestižní firmy
Zaynův otec - ředitel firmy
Niall - někdo kdo nemá být znám - hlavní postava
Niallova matka - v kómatu
Liam - kluk s kterým se měl vyspat v hotelu - bezvýznamný)
Niall
Již od narození jsem nemohl mluvit, a má rodina mě nenáviděla. Matka ležela již 14 let v kómatu. Dnes jsem měl porod muže, který byl manžel mého nevlastního bratra. Ale on byl neplodný, a Zayn o tom nevěděl že čeká jeho dítě, a tak mi chtěli dítě vzít s tím že je mého nevlastního bratra Louise. V tom na operační sál vstoupil Louis, mlel doktorům něco o tom že dítě musí být v pořádku. Když v tom mu doktor řekl že dítě, není v pořádku. Louis se ke mně naštvaně rozešel, do ruky vzal skalpel, a řízl mě do krku.
10 let zpátky
Probudil jsem se u někoho v pokoji. Rozhlížel jsem se po něm, a uvědomoval jsem si že tady už jsem byl. Já já jsem zpátky o 10 let. V tom jsem ucítil jak mi někdo líbá krk. Odstrčil jsem ho, a když jsem se na něj podíval byl to Zayn. Počkat to je tahle noc, hned se mi vybavilo co se stalo minule. (Zayn nikdy nebude tvůj muž řekl mi bratr) A když jsem si na to vzpomněl políbil jsem ho sám od sebe, on mě podebral pod pasem a zašeptal mi do ucha ,,Máš co jsi chtěl Louisi Tomlinsone.'' já hned obrátil naše pozice a začal mu psát na hruď /Já nejsem Louis Tomlinson jsem Niall Tomlinson/ pak jsem ho ještě políbil a utekl z pokoje.
Když jsem šel po chodbě hotelu, někdo mě zatáhl do jiného pokoje. Lekl jsem se. Shodil mě na postel, ale já stihl vzít lampu a praštil ho s ní po hlavě. ,,Jak se dovoluješ na mně vztáhnout ruku Nialle'' znovu mě hodil na postel, tentokrát tvrději. Když v tom někdo vtrhl do pokoje. Oba jsme se otočili ke dveřím, byl to Zayn, a toho chlapa ze mně strhl, a dal mu pár ran. On hned po druhé odpadl. A tak jsme ho svázali. ,,Jsi v pohodě'' zeptal se mě Zayn a já jen kývl. Jak bych se mu měl odvděčit. Hmm vím a hned jsem začal ukazovat /až bude jedna konference budeš napaden/ on se na mně jen nedůvěřivě podíval.
Asi po 20 minutách do pokoje vlezl Louis. Nějak jsme ho omráčili a dali na postel k němu, pak jsme odešli z pokoje. Věděl jsem co se má stát, vím že volali tiskovku, aby mě našli s cizím mužem v pokoji no tak se to jen obrátí.
Mi jsme se schovali za zeď, a na vše přihlíželi. ,,Jsi spokojený'' zeptal se, ale já nevěděl co odpovědět. Pak když jsem si to nějak srovnal, musel jsem se ho zeptat. /Zdrogoval tě, copak na něj nejsi naštvaný?/ on se jen usmál a odpověděl ,,Proč bych byl, kdyby to neudělal nepotkal bych tě.'' /zvrhlík/ ukázal jsem a odešel.
Zayn
Tak moc se mi nechtělo na tu večeři, nenávidím tu rodinu. Pořád usilují o to abych si vzal jejich syna. Ne že by byl oškliví ale je mi nesympatický, jakmile jsme přišli, hned jsme si sedli ke stolu. Louis mi podal sklenku vína. Já ho vypil. Udělalo se mi špatně, a tak mě odvedli do pokoje. Shodil mě na postel, pak jsem se na něj vrhl. Ležel na posteli, jako by to vše chtěl. Líbal jsem ho on se ale odtrhl, vypadal jako by nad ničím přemýšlel. Ale pak mi sám vtiskl polibek. Pak jsem ho podebral pod pasem, a zašeptal mu do ucha ,,Máš co jsi chtěl Louisi Tomlinsone.'' on když uslyšel tu větu přetočil naše pozice tak že na mně seděl. A začal mi psát na hruď jeho ledovými prsty /Já nejsem Louis Tomlinson jsem Niall Tomlinson/. Pak mi vtiskl rychlou pusu a odešel, nedokázal jsem vstát tak rychle jelikož jsem vše viděl zamlženě. Vyšel jsem na chodbu a tiše si ještě zašeptal s úsměvem na tváři ,,Niall''.
Když v tom jsem uslyšel něčí hlas z pokoje kousek ode mne ,,Jak se dovoluješ na mně vztáhnout ruku Nialle'' vešel jsem do něj a viděl kluka jak leží nad Niallem, když se na mně podíval vstal. Já ho praštil, stačili mu dvě rány a odpadl. A tak jsme ho svázali, a nechali na posteli. On pak přemýšlel ale po chvíli začal zase něco ukazovat /až bude jedna konference budeš napaden/ nevěřil jsem tomu ale uvidíme. Niall mi naznačil aby jsme tu zůstali. Po 20 minutách přišel Louis omráčili jsme ho a dali na postele k tomu týpkovy. Pak jsme odešli na chodbu a vše jsme pozorovali. Když se kolem naší skrýše prohnali paparaci, nechápavě jsem se na Nialla podíval a řekl ,,Jsi spokojený''. Jelikož jsem nic nechápal a byl i trochu naštvaný. Nejsem takový, po nějaké době začal Niall něco ukazovat /Zdrogoval tě, copak na něj nejsi naštvaný?/ já nad tím trochu přemýšlel a pak mu odvětil ,,Proč bych byl, kdyby to neudělal nepotkal bych tě.'' On mi na to jen ukázal /zvrhlík/ a začal odcházet, já se nad tím jen pousmál.
Niall
Vrátil jsem se domů, kde čekali ti dva. Oba vypadali dost naštvaně. ,,V té posteli si měl ležet ty, proč tam ležel Louis?'' začal hned řvát otec a vlepil mi facku, až mě štípala celá tvář. Louis mi chtěl vlepit taky se slovy ,,Chceš zničit mou kariéru nebo co?'' , ale zastavil jsem ho. ,,Jak si dovoluješ sahat na Louise'' vykřikl na mně otec.
,,Vždyť zničí mou pověst jen kvůli tomu že mě natočili s cizím chlapem v posteli'' vykřikoval Louis na celí dům. ,,Vše zařídím uspořádám tiskovou konferenci, kde Niall řekne že to udělal proto že na tebe žárlí.'' říkal otec a naštvaně na mně zíral. ,,A taky řekne že chodí s Liamem.'' Vykřikl Louis. Ne to nemůžu neudělám to. Nesmím. Pomyslel jsem si. ,,Pamatuj pokud to neuděláš tvá matka zemřel protože ji nechám odvést z nemocnice. Nemáš právo říct ne.'' řekl otec.
A tak jsem hned napsal Zaynovi. \zachraň mě prosím\ on na to hned odpověděl \protože jsem tvůj budoucí manžel\ on už pak neodepsal. Pak jsme vyrazily na místo kde se má konference konat. Když v tom jsem byl zatáhnut na záchody cizí rukou. ,,Chceš být můj manžel jo?'' optal se Zayn s úsměvem. Já jen pokýval hlavou. ,,Proč by jsi to měl být ty? Je tolik kluků'' /protože umím předvídat budoucnost, a můžu ti pomoct/ ukázal jsem mu a natáhl se mu ke krku, kde měl obvaz. /tentokrát jsi měl štěstí ale co příště/ ukázal jsem. ,,Vypadá to že vážně musíš být můj manžel''. /Svou matku mohu zachránit jen když si mě vezmeš/ naznačil jsem znovu. ,,Chceš mě využít?'' /nebo se snad mám do tebe zamilovat/ ,,Budeš můj muž, měl by jsi mě milovat'' řekl. Já tam odsud rychle odešel byl čas. Usedl jsem za ten stůl a čekal co se bude dít, všichni měli mnoho otázek, a já nevěděl jak odpovědět když v tom přišel Zayn. ,,S Liamem nemá nic společného'' všichni se ptali jak to ví a tak. ,,On je totiž můj.'' řekl a začal mě odvádět.
Odvedl mě k němu domů, kde čekal jeho otec. ,,Můžeš mi to vysvětlit, řekl jsem že si máš vzít Louise ne tohohle nemluvícího.'' vykřikl hned po něm. ,,Mám o něj zájem a vybírat si můžu sám.'' řekl mu na to on. ,,Vyhoďte ho z mého domu.'' rozkřikl se jeho otec, a nějaká služka i tak udělala vyhodila mě před dům, kde čekali paparaci. ,,Nialle vykopli vás? Jste bratr Louise?'' křičeli přes sebe. Když v tom mě chytl Zayn a podíval se mi hluboko do očí. Pak mě před nimi dvakrát políbil.
Zayn mě pak vzal zase k nim domů. ,,Co tu zase dělá, neřekl jsem ti že on tu nemá co dělat.'' vykřikl jeho otec. Nevím co se stalo, ale viděl jsem jak bere golfovou hůl a napřahuje se s ní. Já rychle skočil před Zayna, ale rána nedopadla, Zayn stihl hůl chytit. ,,Nebudeš být mého manžela Otče.'' vykřikl Zayn. ,,Tvůj manžel je ale někdo jiný, je to Louis''
V tom sem přišel otec i s Louisem. ,,Jsem těhotný'' vykřikl Louis ,,A dítě je Zayna'' dořekl. ,,To není možné nespali jsme spolu ani jsem se tě nedotkl.'' vykřikoval Zayn. Jeho otec zase běsnil. ,,Tak půjde na testy DNA protože jsem se ho ani nedotkl.'' řekl Zayn už v klidu. Nevšiml jsem si ale že Zayn couvl a tak do mě strčil a já strčil do Louise. On spadl na zem a po jeho stehnech tekla krev. ,,Moje dítě. Zayne, zabil mé dítě'' vykřikoval Louis. Louis odešel aby se umil. Můj otec začal šílet a natáhl mi facku. ,,Co si myslíte že děláte pane Tomlinsone. Víte vůbec kdo je váš biologický syn.'' řekl Zayn a pohladil mě po bolavé tváři. ,,Zabil vaše dítě Zayne, copak si to neuvědomujete'' oponoval mu otec ,,Není moje s Louisem sem nikdy nic neměl.'' oponoval mu Zayn. ,,Sám lžete abych si vzal Louise ale to se nestane.'' Otec po něm hodil papíry s testem DNA. ,,To těžko jen Louis může mít vaše dítě Niall je neplodný.'' řekl jen. /ne ne Louis nemůže být těhotný, slyšel jsem jak to říká do telefonu./ Naznačoval jsem mu.
,,Jsi stejný jako tvá matka, zlí a k ničemu. Louis si vezme Zayna'' vykřičel mi otec do obličeje a jeho táta se jen přidal. Zayn si přede mne stoupl a řekl. ,,Bez mého svolení mi ho nikdo nevezme. '' Všichni na něj zírali jako na vola, a Louis se hned ozval ,,Zayne zabila naše dítě, žádám tě dej mi za pravdu'' ,,Co si myslíš nikdy jsem s tebou nespal'' řek mu na rovinu již asi po sté. Pak nás poslali do kuchyně s Louisem. Já ,,omylem'' upustil hrneček, a jeho střep pořezal Louise, do nohy. Ten hned začal vyvádět, ale mohli jsme si potvrdit jeho DNA. A tak jsme i udělali. Zanesli jsme kus s krví do nemocnice.
Procházel jsem se se Zaynem v tom nás ale někdo napadl. Zayn se s nimi rval, ale když viděl že se blíží ke mně, nehlídal si záda a tak ho napadli. Ale nakonec se z toho nějak dostal, a mi je svázali sítí ke stromu, pak jsme mohli jít domů. Byl jsem z toho tak otřesený. Sakra kdo by to dělal.
Zayn
Když jsme přišli domů, z vrchního patra seběhl Louis. Co tu zase dělá. Sedl jsem si na gauč k otci. ,,Co tu zase dělá?'' optal jsem se ho. ,,Bavíme se o manželství'' řekl jen. ,,Ty si ho bereš?'' optal jsem se ho hloupě. ,,Jsi v nebezpečí Zayne a já ti mohu dát dítě, budete mít záruku. '' řekl Louis s úsměvem. ,,Chceš mít mé dítě, ale přitom nemůžeš být těhotný. '' hodil jsem po něm listy s DNA testem. ,,Cože'' vykřikl otec. A hned si je vzal.
,,Vím lhal jsem, ale já tě miluji'' vykřikoval Louis. ,,Drž hubu, zradil si mě, stejně tak i tvůj otec'' vykřikl na něj otec. Konečně otevřel oči.
Po týdnu Niall
Zayn mě vzal na rande do tak krásné restaurace. Bylo to příjemné, i jsme spolu tancovali. Tancovat umí to se musí nechat. Bylo to tak úžasné. Když v tom jsem uslyšel ránu. podíval jsem se tím směrem, a viděl otce válejícího se na zemi. Rychle jsem se mu rozhodl pomoci. A pak jsme zavolali sanitku. ,,Kde jsi byl tak dlouho Nialle.'' optal se mě Zayn. /pomáhal jsem svému otci zkolaboval/ naznačil jsem mu. ,,Proč on ti taky nikdy nepomohl.'' optal se /i přes to co mi dělal je to stále život, a ten nesmí vyprchat nadarmo/ naznačil jsem mu. ,,Jsi až moc milí'' řekl a taky se na mne usmál.
Louis
Viděl jsem jak otce odváží sanitka a tak jsem jel za ním do nemocnice. Čekal jsem až se vzbudí. Kolem krku řetízek Niallovi matky. Otec se probudil. ,,Zachránil jsi mi život Louisi'' řekl a usmál se. ,,Samozřejmě jsi můj otec'' řekl jsem jen a usmál se. On zaregistroval onen řetízek.
Niall
Do Zaynova domu vstoupil otec a Louis. ,,Pane Maliku chci vám představit svého pravého syna. '' řekl a ukázal na Louise. Když v tom do pokoje přijel Zayn s mou matkou. ,,Morgan chci ti představit našeho syna Louise.'' ,,Máš to špatně drahý Niall je náš syn, jen mu sebral řetízek. Vím to moc dobře'' pronesla mamka a mě se chtělo plakat.
,,Otče smím si vzít Zayna?'' optal se Niall. Ano už můžu mluvit, našli jsme totiž specialistu, který mi pomohl. Otec se na mně jen překvapeně podíval, a se slzami v očích přikývl. Konečně bude můj. Svatba se konala o dva týdny později. Louis se už radši ani neukázal. Naše svatební noc byla ta nejlepší kterou jsem si mohl jen přát.
Po měsíci
Už je mi pár dní blbě, nevím proč, ale dnes je mi ještě hůř. A když jsem to řekl Zaynovi, hned mě vezl do nemocnice. Když se na mně doktor usmíval věděl jsem že můžu být šťastný . ,,Niall je těhotný pane Maliku.'' řekl doktor a Zayn se na mně překvapeně podíval. ,,Jak to vždyť v papírech stálo že nemůžeš otěhotnět.'' ,,to byli výsledky Louise ne moje přeci.'' řekl jsem a objal ho.Tím končí náš šťastný příběh.
Jinak mi někdo prozradil že @Tadeas_99 má dnes narozeniny. Tenhle příběh je pro tebe. Přeji hodně štěstí a síly. Přežij vše co se ti děje a buď šťastný. Máš kolem sebe víc dobrých lidí než zatím tušíš, a já ti přeju i přes to co se kdy stane, užívej života.
Váš Seba
ČTEŠ
Oneshot
FanfikceOneshoty i na přání. Smuty mi moc nejdou ale i ty beru. Když budete chtít stačí napsat o kom a o čem. Ale spíše Gay páry. Moc děkuji.