Seo ChangBin
Dnes jsem obdržel instrukce o dalším výkonu mé práce. Budu dělat bodyguarda nějakému slavnému děcku. Takže namyšlená popová hvězda co si myslí že mlže mít všechno. Nenávidím hlídání těchto fracků. No nějak to přežiju. Peníze jsou za to slušné tak musím.
Dnes mám jet k němu domů kde se mám dozvědět co a jak. A kde teď budu muset trávit všechen svůj čas. Přijel jsem svým autem před bránu. Když jsem chtěl zavolat kvůli otevření brány všiml jsem si že ,,telefon'' je rozbitý.(vážně nevím jak se říká takový té krabici kde nahlásíte kdo jste aby vám otevřeli). V tom si nejspíš někdo všiml mého auta a šel mi otevřít. Byl to nějaký chlap. Byl mladší než já ale zase to nebyl úplně kluk. Mohlo mu bát tak 24 víc ne. Autem sem dojel až k domu. Před domem byl štáb který mě poslal do nějaké místnosti. Bylo tam moc lidí. Všiml jsem si že něco točí. Všiml si mně nějaký chlap a přišel ke mně. ,,Kdo jste?'' zeptal se na plnou hubu. ,,Není slušnost se nejdřív představit? Jinak jsem Seo ChangBin jsem tu jako bodyguard pana Lee Felixe dnes mám nastoupit. ,,Ou jistě jsem Im ChangKyun jsem jeho manažer. Ale o vás nic nevím. S kým jste mluvil naposledy?'' zeptal se mně ,,S pane Son HyunWooem'' jediné co jsem zaslechl bylo šeptání slov ,,Ten bastard'' ,,Hned ho zavolám zavede vás do vašeho pokoje a ukáže vám dům.'' řekl a já tedy zůstal stát na místě. To bych však nesměl vidět toho anděla. Dobře možná jsem řekl že nemám rád tyhle fracky ale tenhle je krásný. Nemůžu od něj od trhnout pohled. Však díky příchozím sem musel. ,,Dobrý den pane Seo jsem Son HyunWoo.'' řekl ten chlap co přišel. ,,Prosím říkejte mi ChangBin'' řekl jsem a on jen s úsměvem kývl. Když jsem se snažil ještě naposledy kouknout na toho kluka neviděl jsem ho už na tom stejném místě. Woo jak mi dovolil mu říkat mě táhl do mého pokoje. Mezitím mi vysvětloval co a jak. Můj pokoj byl moderní a obrovský. Měl i vlastní koupelnu. Pak mě tu nechal. Po prohlídnutí pokoje a uložení mích věcí které jsem si přivezl jsem se šel podívat ven. Procházel jsem se po zahradě. Byla velká a krásná dokonce jsem objevil i rybník altánem. Bylo to nádherné místo. A kolem byli ještě světélka takže se sem určitě někdy večer přijdu podívat. V tom jsem si všiml jak mně z poza plotu někdo pozoruje. Rychle jsem se za tím člověkem rozeběhl. Ale jelikož v plotě nikde nebyli vrátka ani průchod nemohl jsem ho chytit. A tak jsem to pak vzdal. Ale určitě tu není poprvé zdálo se mi že to tu zná až moc dobře na to aby tu byl prvně. Ze zahrady jsem se potom vracel zpátky k domu. Všude se motalo moc lidí. Když jsem procházel kolem bazénu někdo mě do něj strčil. Vylezl jsem mokrý a nasraný. Ale nevím kdo to udělal tak nebudu dělat scény. Odešel jsem do pokoje kde jsem se usušil a šel jsem za pánem domu kterého jsem našel v kuchyni.
,,Dobrý den pane jsem Seo ChangBin budu váš bodyguard'' řekl jsem mu a viděl jsem tu nechuť. ,,Jsem Lee Felix a žádného bodyguarda nechci nechápu na co mi budeš'' řekl to z odporem a pak odešel. Trochu mě zamrazilo. Čekal jsem že bude rozmazlený ale že bude až tak nepříjemný to ne. V tom za mnou do kuchyně přišel Woo. ,,Vidím že jsi už poznal Felixe'' řekl a usmál se.,, No je tu věc o které Felix neví. A to jsou výhružné dopisy které chodí už asi měsíc.'' řekl a práskl ruce. ,,Proč o tom neví. Jsou přeci adresované jemu.'' řekl jsem a on se na mně jen zahleděl. Pak mi podal pár těch dopisů do ruky. Přečetl jsem si je a sám jsem byl vyděšený. Ale nenechal jsem to na sobě znát. Teď už jsem chápal jak musí být těžké to držet v tajnosti. Bylo to vážně děsivé. V tom jsme však uslyšeli křik ze shora. Nejspíš od Felixe jelikož se tam Woo hned rozeběhl. První co jsem viděl byla krev po zdech. Na jedné ze zdí bylo napsané :chcípni. V Felixovích očí byl vidět strach. Chápal jsem to. ,,Bine, Felix dnes bude u tebe v pokoji.'' řekl Woo a já přikývl. Felix nevypadal že by protestoval. Vzal jsem ho do náruče jelikož nevypadal že by se chtěl pohnout. Odnesl jsem ho k sobě a položil ho na postel. Chtěl jsem odejít když jsem ucítil na ruce dotyk otočil jsem se na Felixe který mě držel za ruku. ,,Neodcházej prosím'' řekl a já si k němu tedy sedl. Jeho vůně mě byla do nosu. Voněl tak hezky. Abych ho uklidnil pustil jsem pomalou písničku zvednul ho a začal s ním tancovat do pomalého rytmu. Byla to krása. Když byl konec písně zaklonil jsem ho. Byli jsme k sobě tak blízko že jsem ho musel políbit. A on spolupracovat, bylo to skvělé i když jsem ho znal teprve den.
Po měsíci
Náš vztah se prohluboval. Doprovázel jsem ho na jeho koncerty a dnes večer nás čekal další. Ale včera přišel další výhružný dopis a já ho nechtěl pustit ale on mě neposlouchal. I pan Im říkal že to zvládne. A tak jsme se vydali černou limuzínou k zadnímu vchodu baru. Když Felix vešel dovnitř šel jsem s ještě porozhlédnout po okolí. Ale nic podezřelého jsem nenašel. Felix tedy vylezl na podiu a začal zpívat jednu ze svých písniček. Když byl koncert asi tak v polovině uslyšel jsem výstřel. Rychle jsem vběhl před Felixe a kulka zasáhla mně. Do hrudníku. Hned volali sanitku která mě za asistence Felixe odvezla do nemocnice. Já byl umělém spánku ale pořád jsem slyšel jeho pláč a nářky. Vyčítal si že mně neposlechl. Když jsem byl na sále všichni se snažili dělat co mohli ale poslední slova které jsem slyšel byli ,,ztrácíme ho'' pak už jsem se neprobral.
Lee Felix
Nechtěl jsem žádného bodyguarda nechápal jsem proč bych ho měl mít ale když jsem ChangBina poznal zamiloval jsem se do něj. Když jsem měl jeden z koncertů v klubu a on mi říkal že nemám chodit že se něco stane neposlouchal jsem ho. A vážně stalo se něco strašného. Slyšel jsem výstřel a viděl ChangBina jak si stoupá přede mně a pak padá na zem. Rychle někdo zavolal sanitku. Vyčítal jsem si že jsem ho neposlechl je to moje vina. A teď je mrtví a já stojím nad jeho hrobem a pokládám mu sem bílé růže. Byl tak nevinný ale zároveň tak silný a kvůli mě zemřel. Zemřel aby mě zachránil.
ČTEŠ
Oneshot
FanfictionOneshoty i na přání. Smuty mi moc nejdou ale i ty beru. Když budete chtít stačí napsat o kom a o čem. Ale spíše Gay páry. Moc děkuji.