Ren
Chodil jsem na střední školu na hudební obor. Bavilo mně to ale všichni říkali že jsem divný a různě mě šikanovali. Mlátili mě, kopali a nadávali mi a to jen kvůli mé orientaci nebo kvůli tomu že jsem vypadal trochu jako holka? Nechápal jsem je, co jim na tom tak moc vadí? No nevšímal jsem si jich. Teda do té doby než poprvé přišel do třídy on.
Příchod Minhyuna
Bylo pondělí asi 12.listopadu když někdo zaklepal na dveře. Do třídy vešel ředitel a něco pošeptal učiteli. ,,Tak žáci tohle je váš noví spolužák'' řekl a do třídy vešel krásný vyšší brunet. Jiskřičky v jeho očích jen tančili. Vlasy měl upravené. ,,Ahoj jsem Hwang Minhyun Mám rád zpěv a tanec doufám že spolu budeme vycházet.'' hned co to řekli některé holky na hlas vzdychly. Musel jsem se zasmát, ale abych pravdu řekl hezký byl. A jak jsem později zjistil byl i talentovaný jak na hudbu tak i na tanec.
Ale od té doby co přišel utekl už rok a už nás čeká třetí roční. Nevím proč ale na škole je tradice že vždy třetí ročník dělá vánoční vystoupení. Naším úkolem bylo zatancovat a zahrát pár písniček z muzikálu The gratest showman(film doporučuji je úžasný). Těšil jsem se na to až na to že tam byla zařazená písnička i Rewrite the stars.
Konkurzy
Jediné na co jsem chtěl zpívat bylo rewrite the stars a bylo mi jedno s kým. Na konkurz jsem trénoval. Přišel jsem si v dnech konkurz nejlepší, ale jak jsem zjistil nebyl jsem. Nedostal jsem tu písničku. Ale dostal jsem písničku This is me hlavní hlas. No lepší než nic.
Minhyun byl samozřejmě nejlepší jako zpěvák v rewrite the stars. Sním bych si klidně zazpíval. Trénovali jsme celí půl rok. Těšil jsem se i když jsem nemohl zpívat co jsem chtěl. Ale pomocí tréninků jsem si všiml že jen co zpívám výšky ve své písničce vždy se na mě Minhyun koukne. Je to roztomilé když si myslí že o tom nevím. Dnes jsem ale měl náladu zůstat déle ve zkušebně a tak jsem se domluvil s učitelem a ten mi to dovolil. Nejdříve jsem si zkoušel moje vystoupení i když bez sboru. Pak jsem si zkusil jednou písničku kterou z tohohle filmu nejvíce miluji a to Rewrite the stars. Miluju jak dokážou vyjádřit jak lásku tak odloučení. Když jsem dozpíval uslyšel jsem tleskání.. Rychle jsem se otočil a za mnou stál učitel. ,,Rene kdyby Lalisa náhodou nemohla zastoupíš jí. Bez urážky ale holku stejně trochu připomínáš. Nevadilo by ti to že ne''. Zeptal se učitel. Já jen na souhlas oněměle zakýval hlavou. Když odešel začal jsem zpívat ještě jednou. Tentokrát se ke mně přidal i druhý hlas. Neotáčel jsem se jelikož jsem věděl komu patří tomu do koho jsem se dokázal zamilovat během jednoho pohledu. Člověk který ukradl mé srdce a ani o tom neví. Pak jsem jen ucítil jeho ruce jak se dotýkají mích ramenou. Otočil jsem se na něj a koukal mu do očí. Jen svím hlasem jsem se snažil vyjádřit. Snažil jsem se vyjádřit pocity které vyjadřoval i Zac se Zendayou ve filmu.Den vystoupení
Dnes bylo vystoupení byl jsem sakra nervní. Ale věděl jsem že tam nebudu sám. Tedy dokud za mnou nepřišel učitel že Lalisa nedorazí. To jsem si uvědomil že na podiu budu jen já a Minhyun. První šli na řadu kluci s jejich from now on. Pak vystupovala Jennie s Never enough, a pak nadešla naše chvíle stoupl jsem si zády k publiku a zároveň zády k Minhyunovi. Tiše jsem vydech a čekal až začne hrát hudba a on začne zpívat tím jeho krásným hlasem který mám tak rád. Když přišel můj čas chytl mě za ruku a otočil mě k sobě jak bylo naplánované. A já mohl začít zpívat. Užíval jsem si jak jsme spolu tancovali nacvičený tanec který jsem cvičil sice jen jednou ale uměl jsem ho protože jsem ho trénoval s ním. bylo to kouzelné. užíval jsem si to. A když přišel konec. Písnička utichla a já zazpíval poslední slovo udělal něco co bych nikdy nečekal. Jeho rty barvy jahod přitiskl na ty mé. Lidi začali pištět. Někteří zhnusením někteří překvapení a někteří ženám to přáli. Ale já byl vyděšený, překvapený ale zamilovaný. Do polibku jsem se zapojil. Pak už jsme museli se jít obléct jelikož nás čekala poslední písnička a to The gratest show. A tím jsme zakončili půl rok třetího ročníku.
A já a Minhyun jsme spolu do dnes. Utvořili jsme spolu skupinu ještě s našima kamarádama a vystupujeme v Korei pod jménem NU'EST.Vím není to nic moc. Respektujte chyby. Moc děkuji.
ČTEŠ
Oneshot
FanfictionOneshoty i na přání. Smuty mi moc nejdou ale i ty beru. Když budete chtít stačí napsat o kom a o čem. Ale spíše Gay páry. Moc děkuji.