Nenáviděl jsem ho, sestra o něm furt žvanila, a mě už to lezlo na nervy. To bylo pořád dokola. Adam tohle Adam tamto. No aby jste rozuměli o kom mluvím, tak moje sestra zbožňuje Adama Lamberta. Ne že by neměl dobrou hudbu, ale poslouchat o něm pořád dokola už je otravné. A kdo že vlastně jsem mé jméno je Tommy Joe Ratliff.
Jsou prázdniny a mi máme jet za babičkou a dědou do Indianapolis. Dlouho jsme se neviděli, a tak to bude fajn. Jen je tu jediný háček. Z Indianapolis pochází i Lambert, a sestra se ho rozhodla ,,stalkovat'' má plány kde se má objevit a tak. A já jelikož jsem starší ji musím doprovázet. To bude otrava, no zajedeme na pláž a tam budu mít volno, a ona ať si dělá co chce.
Dojeli jsme k babi a dědovi, a oni už nás čekali, přivítali jsme se typickou babičkovskou pusou, a mohli jsme jít dovnitř. Uklidili jsme si věci, a měli jsme volno. A to by nebyla sestra aby nechtěla jít na pláž. A tak nám babička řekla že si máme vzít její auto. A tak se jelo na pláž, bylo tam celkem hodně lidí. No místo jsme ale našli, a tak jsem se natáhl na pláž, sestra šla hned do vody. Ležel jsem si v poklidu, když v tom jsem ucítil, stín nad sebou. Někdo na de mnou stál. Podíval jsem se nad sebe ale viděl jsem jen člověka s kšiltovkou do obličeje. Bylo mi jedno kdo to je a tak jsem ho ignoroval. To by si však nesměl lehnout přímo vedle mě.
To mě probralo, a tak jsem se na něj otočil. ,,Co si myslíte že děláte.'' vykřikl jsem na něj potichu, nechtěl jsem stahovat pozornost. On si jen nadzvedl čepici a podíval se na mně. Poznal jsem ho byl to sám Adam Lambert ale to mě nezastavilo. On na mně stále jen vyvoraně civěl. ,,No co koukáš, na něco jsem se ptal.'' přešel jsem již na tykání. ,,Hej, hej klid, potřebuji se schovat a ty jsi tu ležel sám. ,,Být tebou zmizím, má sestra tě zbožňuje a míří sem:'' on se tedy jen urychleně zvedl a utíkal pryč. Bylo to divný.
Když jsme dorazili domů, sestra řekla že chce jít dnes na nějakou párty, rodiče souhlasily, ale jen se mnou. Sakra chtěl jsem si jen číst, a teď tohle. Hmm a tak se tedy jelo. Jenže všude kde se dalo parkovat bylo plno, takže parkovala na místě kde se může jen zastavit. Takže ona se šla bavit a já musel zůstat v autě. Skvělé. No v autě jsem se udil, a tak jsem z něj vylezl, šel jsem se tu porozhlédnout. Když jsem dorazil k nějakým dveřím, prudce se otevřeli a já to schytal do obličeje. Krev se mi řinula po obličeji. Koukl jsem se na toho idiota, co to způsoby a samozřejmě, to byl Adam. Máme tedy na sebe štěstí. Hned se začal omlouvat. Naložil mě do auta a vezl mě do nemocnice. Doktor řekl že to bude v pohodě, takže aspoň něco.
Pak mě odvezl ještě domů, ale tam zjistil že nás sledují a tak zůstal v garáži. Ten kluk je tak otravnej. Půjčil jsem mu nějaký věci, a nechal jsem ho tam, s tím že ráno musí být pryč. Doufám že už ho nepotkám. Ráno už tam vážně nebyl, a co mě čekalo dnes? Jedeme zase na pláž. Lehl jsem si na léhátko, vedle něho? A jak jsem to poznal? Měl na sobě moje oblečení. ,,Ohh pane Lamberte, jste to vážně vy? To se mi snad jen zdá'' vypískl jsem hranou nadšeností. On se na mně jen překvapeně podíval a usmál se. ,,Co tu děláš?'' ptal se ,,Jsem tu se sestrou.'' odpověděl jsem mu a usmál se na něj. Čím víc ho potkávám tím více se mi líbí. Sakra.
Nakonec se stalo to že jsme spolu utíkali před paparaci. Bylo to vtipné, procházka městem, pak vyjížďka kde jsme dokonce spolu spadli do jezera, kde jsme se poprvé políbili. Cítil jsem se jako že by to mohl být kluk mého života, ale to co řekl na konci dne mě zranilo.
,,Nemohli bychom spolu být, bylo by to obtížné, paparaci by ti nedali pokoj, jsi skvělí kluk, a vážně jsem si to s tebou užil. Ale nešlo by to promiň '' jakmile to dořekl zmizel. Tak moc mě to ranilo. Pak už jsem od babičky nikam nešel. Ptali se mě co se stalo, ale já jim neodpovídal, a doma jsem byl až do konce prázdnin. Pak jsme jeli domů kde jsme měli maturitní ples, vše se chystalo.
Adam
Tak moc mě mrzelo co jsem Tommymu řekl. Nezasloužil si to, ale bůh ví co by se stalo kdyby to zjistili. Miluju ho, vidím ho všude kam jdu. A nejhorší byl ten rozhovor, když někdo zveřejnil naše fotky. Musel jsem lhát, ale neuvědomil jsem si že mu to může ublížit. Miloval jsem ho, a tak jsem se rozhodl to napravit. A tak jsem jel na Tommyho maturitní ples v Burbank.
Vystoupit tam nebylo problém, všichni pištěli. Tommyho jsem dlouho hledal, ale pak jsem ho našel, moc mu to slušelo. Všichni mi udělali uličku k němu. Kde jsem si ho přitiskl na rty. Bylo to tak úžasné.
Tommy
,,Copak už se nestydíš, a nebojíš že mi udělají peklo?'' musel jsem se ho optat. On se na mně jen usmál, a znovu mě políbil. Pak ještě dodal. ,,Spolu to přeci zvládneme, nebo ne?'' a já na souhlas jen kývl.
ČTEŠ
Oneshot
FanfictionOneshoty i na přání. Smuty mi moc nejdou ale i ty beru. Když budete chtít stačí napsat o kom a o čem. Ale spíše Gay páry. Moc děkuji.