Theodor 45let
Udělal jsem velkou chybu že jsem se mu kdysi nevyznal. Teď mi můj život moc nedává. Jsem opuštěný, a pracuju jako učitel, ani nevím jak je na tom on. Se všemi jsem přetrhal kontakty a teď o nikom nic nevím. Je mi 45 a lituji toho že jsem nic neudělal.
Dnes jsem šel zkontrolovat poštu. V kaslíku byl dopis a tak jsem ho otevřel. Bylo v něm že jsem byl vybrán na jeden experiment a že se mám dostavit na danou adresu. A tak jsem i tak udělal. Vzal jsem si klíče od domu a auta a mohl jsem vyrazit.
Dorazil jsem do velkého skladiště. Tam se mě hned ujal jeden týpek, který mi vše začal vysvětlovat o co jde. Jak jsem zjistil je to něco jako stroj času, mám čas dva měsíce. Vrátím se do svého mládí a vše co jsem zkazil musím napravit. (já vím je to klišé) A tak jsem na to jen kývl.
Oni mě připásali k židli a začalo se odpočítávat. Jen jsem čekal co se stane.
Theodor 19 let
Probudil jsem se v neznámým pokoji. Však když jsem se rozhlédl kolem sebe, zjistil jsem že je to můj pokoj u rodičů. Vyšlo to, ono to vyšlo. A tak jsem rychle vstal a začal jsem se prohlížet v zrcadle. V tom mi do pokoje vtrhl táta. Jen na mně koukal jako na vola. ,,Hele za chvíli musíš do školy tak hejbni'' řekl mi a odešel z pokoje. Rychle jsem se tedy převlékl a běžel jsem si pro snídani. Pozdravil jsem mamku, snědl jsem rohlík a vypil kafe a mohl jsem vyrazit. Dorazil jsem ke škole a pozdravil svého bývalého kamaráda. Začali jsme se spolu bavit.
Vešli jsme do školy a kráčeli jsme si to ke skříňce. Začali jsme se přezouvat, jelikož učitelé na tom trvali. Když jsem se narovnal všiml jsem si jeho. Byl tak krásný, vlasy vyčesané nahoru a modré oči jen svítili. ,,Hele nekoukej tak na Sebu on je nad tvojí úroveň'' řekl mi můj kamarád a já se jen usmál.
Po týdnu
Vracel jsem se ze školy, když v tom jsem si všiml Seby jak něco hledá v křoví a já viděl příležitost. ,,Co tu děláš?'' zeptal jsem se ho opatrně. On se na mně jen podíval a smutně se usmál. ,,Utekl mi Štístko můj králík.'' řekl mi. ,,Já ti pomůžu.'' řekl jsem já a ze zad si sundal tašku. Každý jsme šli z jedný strany a vyháněli jsme králíka ze křoví. Když jsem viděl že na něj můžu, skočil jsem po něm. Chytl jsem ho, vstal jsem i s králíkem a usmíval jsem se jak měsíček na hnoji. Předal jsem králíka do rukou Seby a usmál se na něj. Dali jsme se do řeči. Povídali jsme si snad dvě hodiny, bylo to fajn.
Setkávali jsme se každý den, sbližovali jsme se. Bylo to fajn, měli jsme o čem mluvit. Řeč nikdy nestála. Jednou jsme se dostali i k maturitnímu plesu který se pořádá na naší počest. Shodli jsme se na tom že by jsme mohli jít spolu. Jelikož škola ví že jsem gay a jak mi prozradil on tak on je taky. Tak jsme se dohodli.
Po měsíci a půl Den Plesu
Chystal jsem se snad celí den. Byl jsem jako holka co si má najít svého prince. Až na to že já ho měl. Už se mu jen vyznat. Dnes je i den kdy mi končí termín. Zítra bych se měl probudit již v laboratoři. Jak mu to mám ale říci. No já něco vymyslím.
Jdu ho vyzvednout. Zaklepu na jejich dveře a otevře mi jeho sestra. Jen se na mně usměje stejně tak jako já na něj. Když sešel shody mohl jsem na něm oči nechat, byl tak krásný. ,,Sluší ti to'' pronesl jsem k němu a on mi kompliment oplatil. Nastavil jsem mu rámě a mohli jsme vyrazit k mému autu. Otevřel jsem mu dveře a mohli jsme vyrazit. Vyjel jsem směr škola. Hovor mezi námi nestál, stále jsme mluvily.
Dorazili jsme do školy, všichni na nás koukali překvapeně a někteří se usmívali a šeptali si že nám to spolu sluší. Musel jsem se nad tím usmívat i já i Seba. Tancovali jsme spolu snad celí večer. Do doby než přišlo vyhlášení krále a královny, to netancoval nikdy. Ředitel začal vyvolávat. Králem se stal samozřejmě Seba, tak kdo bude královnou. ,,A královnou se stává, no páni Theodor'' já na něj jen koukal, ale šel jsem na podiu. Jen jsme se na Sebe usmáli a mohli jsme si jít zatančit náš tanec.
Smáli jsme se na sebe do doby než jsem si uvědomil že mu to musím říct a tak jsem ho vyvedl ven. ,,Víš Sebe miluju tě, a vím že by jsi to do budoucna určitě dál nechtěl, ale nechci tě ztratit.'' řekl jsem. ,,Taky tě miluji Theodore a určitě to nechci ukončit ať se stane cokoliv vždy zůstanu s tebou. ,,A proto se tě chci zeptat Sebo'' řekl jsem a klekl vytáhl krabičku a otevřel jí ,,Vezmeš si mě'' on na mně jen vyjeveně hleděl ale řekl ano.
Noc byla u konce, mazlili jsme se spolu. Jelikož já věděl co přijde, ale on ne.
Když jsem se probudil seděl jsem zase na židli. ,,Když se stalo tohle, bude to stejné jako před tím, nebo se to změnilo'' zeptal jsem se jich. ,,To co jsi teď prožil a udělal, se přeneslo do naší doby, stále jste manželé a jste šťastný. Už nikdy nebudeš sám. Jen se jeď podívat domů'' A já tak tedy udělal. Nasedl jsem do auta a vyrazil domů. ,,Jsem doma'' zavolal jsem a v tom se ke mně přiřítil Sebastian i s malým klukem Aronem jak jsem nenápadně zjistil. Takže my máme dítě. Byl jsem tak šťastný.Omlouvám se jelikož jsem ve skluzu tak dávám tři dyn dohromady. Váš zpomalený Seba.
ČTEŠ
Oneshot
FanfictionOneshoty i na přání. Smuty mi moc nejdou ale i ty beru. Když budete chtít stačí napsat o kom a o čem. Ale spíše Gay páry. Moc děkuji.