Potkali jsme se již jako malé děti, byli jsme nerozluční kamarádi. Matky nás dokonce museli ukládat do stejné postele, nehnuli jsme se od sebe. Chodily jsme i do stejné školky, bez sebe jsme prostě neudělali ani ránu. Hráli jsme si spolu a když se k nám někdo chtěl přidat, odbyli jsme ho s tím že si vystačíme jen sami dva, bylo nám jedno že ty děti utíkali s pláčem. Jen mi dva a nikdo jiný. Vyrůstali jsme spolu jako kamarádi, ale čím více jsem s tebou trávil čas a byl jsem starší jsem si začal uvědomovat, že k tobě necítím jen kamarádství.
Zamiloval jsem se do tebe, ale snažil jsem se to maskovat. Nejspíš se mi to však nedařilo moc dobře, jelikož se naše matky pohádali a vy jste se museli stěhovat. Když jsi odjížděl běžel jsem aspoň za autem, doufal jsem že to zastaví a nikam nepojedete. Ale tak se nestalo. Brečel jsem snad pořád, nemohl jsem spát, začal jsem se do sebe uzavírat a byl jsem sám. Každou noc co jsi tu nebyl přibyla jizva na mém zápěstí, a papír potřísnil inkoust v podobě dopisu mnou napsaným. Psal jsem ti dopisy, ale nikdy jsem ti je neposlal, jelikož jsem neznal tvou adresu. Snad si na mně taky nezapomněl.
Vyrostl jsem, ale stále jsem nezapomněl na svého kamaráda. Každou část mého těla zdobili jizvy, které jsem si působil kvůli stesku po tobě. Když jsem viděl stát mladého kluka u vašeho dobu, naštval jsem se. Nikdo nekoupí váš dm, pohlídám ho dokud se nevrátíš. A ta, jsem se za ním rozešel. Došel jsem k němu a když ses na mně otočil zůstal jsem překvapeně stát. Byl jsi to vážně ty. ,,Patriku co tu děláš?'' zeptal jsem se. ,,Stěhuju se sem zpátky za svým kamarádem.'' řekl a usmál se. Já ho samým nadšením objal. Ty si mě od sebe odtáhl, chvíli si na mně zíral, ale pak si mě objal. Byl jsem nadšený že tě zase vidím. Také jsi mi řekl že nastupuješ na stejnou vysokou. Konečně zase spolu.
Po nástupu na vysokou jsem si začal všímat že se také díváš po klucích. To znamenalo jediné a to to že jsi stejný jako já. Že jsi gay a tak jsem se rozhodl zjistit jestli mám u tebe šanci. A párty které se má konat u tebe mi hrála do karet.
Chystal jsem se snad půl dne, abych se ti líbil. Rozhodl jsem se ti vyznat a věřil jsem že trocha alkoholu mi přidá odvahu. Nevím co budu dělat pokud mě odmítneš, ale tím čím jsme si prošli určitě nezastaví naše přátelství i kdyby to mezi námi nevyšlo. Když jsem byl připravený rozešel jsem se k tvému domu. Hudba hrála hlasitě, vešel jsem dveřmi a hned mě ovanula vůně alkoholu a cigaret. Kolem jsem viděl motat se spoustu lidí ze školy. V jednom koutě se po sobě plazili dva kluci, ale nikdo to neřešil. Já jsem se rozešel do kuchyně. Chtěl jsem si nalít pití, ale jakmile si si mě všiml nalil si mi. Ťukli jsme si červenými plastovými kelímky a usmáli se na sebe. Pak jsme to do sebe kopli. Pil jsi celkem dost, já to jen předstíral.
Po nějaké době pro nás přišli kluci abychom si šli zahrát flašku. A my jsme samozřejmě šli, nejsme suchaři. Chvíli byli normální úkoly, ale když se kluci otrkali začali dávat i úchylárny. Nikdo to však neřešil jelikož měli již něco v sobě. Párkrát jsem někoho políbil, ale víc jsem nedělal. Čekal jsem až na tebe. Pak přišel ten úkol. ,,Tak Patriku polib toho koho miluješ.'' jakmile to řekl zbystřil jsem a koukal kam se Patrik vydá. Viděl jsem jak míří ke mně. A vážně políbil mě. Líbali jsme se celkem dlouho. On si mě pak vysadil do náruče a nesl mě do jeho pokoje. Tam mě hodil na postel a začal líbat mé tělo.
Čekal jsem kdy zajde dál, a když na to přišel čas, vnikl do mě s tichým miluji tě. Pak víme všichni co se dělo.
Probudil jsem se vedle něj. Byl roztomilí když spal, musel jsem se nad ním usmát. Ještě jsem si ho vyfotil, ale to se začal již mrvit. Otevřel oči a usmál se na mně. ,,Dobré ráno'' řekl jsem. On se na mně podíval a pronesl. ,,Víš to co jsem myslel a řekl včera je pravda'' a já byl tak šťastný že jsem ho hned objal. Dal jsem mu polibek.
Začali jsem spolu chodit. A bylo to fajn, dokud nezačal chodit pozdě. Nechápal jsem to. Jednou když jsem šel z práce domů dřív, slyšel jsem hluk z ložnice. Šel jsem se tam tedy podívat, a to co jsem tam viděl mě zničilo. Spal s někým jiným. V naší posteli šukal jiného kluka. Rozrazil jsem dveře a když mě viděl utekl jsem. Ještě cestou jsem si vzal v kůlně lano. Má psychika byla zase v háji. Minule řezání možná pomohlo, ale teď pomůže jen tohle.
Rozeběhl jsem se k našemu stromu a přehodil jsem provaz přes něj. Smyčku jsem si dal na krk, a pak jsem odkopl poleno na kterém jsem stál. Pak už nic tma.
Patrik
Miloval jsem ho, ale prostě sex s ním není nic moc. Vím člověk co miluje, nikdy nepodvede, ale sex je pro mě něco co potřebuji. Potřeboval jsem lepší a tak jsem chodil za jinými, nikdy by mě však nenapadlo že přijde dřív. Nikdy nechodil dřív domů, tak jak to že dnes ne. Tohle neměl vidět. Ještě jsem za ním volala ale on se nezastavil. A tak jsem na sebe hodil oblečení, noho kluka jsem vyhodil a šel ho hledat. Napadl mě náš strom. Když jsem tam přišel viděl jsem ho vyset, mrtvého. Tohle ne, ne ne.
Na strom jsem tedy vyryl jedno slovo. Hanging. A pak jsem se pověsil k němu.
ČTEŠ
Oneshot
FanfictionOneshoty i na přání. Smuty mi moc nejdou ale i ty beru. Když budete chtít stačí napsat o kom a o čem. Ale spíše Gay páry. Moc děkuji.