Nine (ten s ,,blond'' vlasy více ve předu)
Ahoj jmenuji se Kornchid Boonsathitpakdee ale všichni mi říkají Nine nebo Gao Qingchen. Jsem thajský herec. Všichni by si mysleli že můj život je růžovoučký. Že jako herec si vydělávám hodně peněz. Ale ve skutečnosti to tak není. Má maminka vždy tvrdě pracovala aby nás uživila, ale i tak nás podporovala ve všem. Mě i mou sestru. Říkávala nám že pokud jsme šťastní ona taky. A já se rozhodl i s mým šéfem a kamarádem ze společnosti že by jsme mohli zkusit odjed do Číny jelikož se měl konat mezinárodní Chuang. Aby jste pochopili co to je, je to soutěž kde se 89 kluků, zúčastní třech vystoupení. Po každým vystoupení jich pár vyřadí, až se dostanou do konce kde z pár s nejvíce hlasy udělají skupiny. Počet a jméno se dozvídáme až tam.
A tak se i tak stalo já a můj kamarád Patrick jsme se připravovali 3 měsíce. 3 měsíce jsme se učili zpívat tancovat a taky jsme se 3 měsíce učili čínsky. Je to těžký jazyk oproti našemu ale určitě to zvládneme. A dnes tu byl čas aby jsme odletěli do Číny. Na letišti jsme se rozloučili s našimi příbuznými, a mohli jsme letět.
Vlastně než nás pustí do dormu kde budeme 4 měsíce cvičit, jíst a spát, tak nás ubytovali na hotelu. Nikoho krom Patricka jsme neznal. Ale byl tu ještě jeden sympatický čínský kluk. Jmenoval se Liu Yu a byl vážně hezký. (Ano jsem gay proto mě můžete znát i z BL thajskýho dramatu 2 Moons 2 kde jsem hrál Kita) Povídali jsme si spolu. Jelikož měl i knížku v Thajštině tak jsem mu různý věci i vysvětloval. Byla s ním sranda. Byl jsem rád že jsem ho potkal.
Byl tu den kdy nás čekalo uvítání a představení toho co v nás je. Podle oblíbenosti nás měli pak dát do tříd A=byli ti nejlepší B= ti lepší C=ti horší F= ti nejhorší. Byl jsem dosti nervózní, jelikož ostatní co byli před námi mi přišli hrozně ambiciózní, vypadali odhodlaně. Některým to sice moc nevyšlo, ale i tak byli dobří. Když jsme s Patrickem přišli na scénu, trochu jsem se uklidnil. Představili jsme se, a mohli jsme začít. Naše první vystoupení pro všechny bylo Me and my broken heart. Řekl bych že se nám to povedlo. Pak jsme měli vystoupit každý zvlášť. Patrick vystupoval první. Recitoval čínskou báseň, a šlo mu to. O to více to znervóznilo mě, byl jsem za něj rád, ale když jsem přišel na scénu já s písničkou 運氣 (štěstí). Snažil jsem se jí odzpívat co nejlépe. Ale i tak jsem od poroty nedostal hlas. Byl jsem rád ale za ten Liu Yueho. A i přes to že i porota nedala hlas jsem byl lepší než Patrick. Liu Yu vypadal kouzelně v tom oblečení a jejich představení i jeho samostatné bylo nádherné. Pak byl skoro konec, ale ještě 5 lidí které si porota vybrala si měli dát Battle s někým z A podle toho koho si vybrali. Jeden z porotců si vybral i Patricka. Držel jsem mu palce. A drtilo mě vidět ho plakat, ale co se dá dělat. On se však vyšvihne nahoru. Čekalo nás první vystoupení. Vybral jsem si tanec a to já moc tancovat neumím. Ale písnička Yammy mě moc lákala (upřímně já Biebera moc nemusím. Píše se to tak?) Santa to byl náš vůdce byl přísný a dřel nás. Byl jsem unavený jako ještě nikdy. Byli jsme rozděleni do dvojic podle barev. My jsme šli proti týmu s písničkou Girl. A taky jsme prohráli. Ale to nevadí. Každý musí někdy prohrát. Pak jsme taky museli trénovat naší píseň která nesla název Go together. Tu jsme trénovali všichni. A podle bodů nás řadily. Já se dostal do B. A taky jsme museli vybrat středovou pozici Vybírá se to vážně těžce když v A jsou všichni skvělí. Ale nakonec jsem volil Liu Yueho. A nejspíš se mnou suhlasilo více lidí jelikož se stal středovou pozicí. Na druhé vystoupení jsem měl zpívat vokálovou píseň a bavilo mě to. I když byla smutná, vžil jsem se do ní. Vyzpívával jsem tam vše co jsem chtěl říct Liu Yuemu jelikož i když to byla krátká doba zamiloval jsem se do něj. Měl jsem chuť plakat. I když jsme nevyhráli nad rappery já vyhrál. Dokázal jsem to vyzpívat. Přišlo druhé vyřazování a já se bál toho že bych mohl odejít ale nestalo se tak. A za to jsem byl já. Dokonce ani Patrick ani Liu Yu nevypadli a za to jsem byl nejraději. Čekalo nás třetí vystoupení, a mě další vokál tentokrát se k nám měla přidat i holka. Tak nepříjemné bylo se jí dotýkat, ale musel jsem se i tak usmívat a dělat že mi to nevadí. Byla to milostná píseň a já zase nemyslel na nikoho jiného než na něj. Byla tam skvělá atmosféra. Všem se to moc povedlo. Vše rychle letělo. A dnes se chystá poslední vyřazení před koncem, ale ještě ten den jsme se koukali na videa z domova. Tak moc mě mrzelo že mamka se ségrou nemůžou přijet, ale byl jsem rád že jsem je mohl vidět takhle. Poslední vyřazování bylo zde a já čekal že to tu budu muset opustit. Ale asi se stal zázrak a já byl sedmý. Poprvé co jsem byl v A skupině. Debut Night Dnes bylo tolik emocí. Dnes jsem poprvé vystupoval na pódiu s Liu Yuem a moc se nám to povedlo. Také jsem zpíval píseň 小九. Myslím že se to líbilo jelikož i porota mě pochválila. Byl to skvělí pocit. Pak se předvedli i ti co vypadli. Zpívali společná nejznámější písničky téhle série jako: Unbrekable love, Lover Boy 88, a upravenou verzi písničky Go together. Bylo to skvělé. Pak jsme všichni společně zazpívali Song of the wind od Zhou Shena. Bylo to skvělé. Skoro všichni plakali. A pak přišlo konečné vyhlášení. Byl jsem pátý. Já byl pátý dostal jsem se do skupiny. Liu Yu byl první. Pak jsme zpívali už jako skupina INTO1 písničku INTO1 která pro nás byla napsána.
Potom když jsme odešli do dormu. Jsem potřeboval mluvit s Liu Yuem. Nedokázal jse čekat a tak jsem ho políbil.
A tak začalo naše 2 roční chození, randění a společný vystupování.
ČTEŠ
Oneshot
FanfikceOneshoty i na přání. Smuty mi moc nejdou ale i ty beru. Když budete chtít stačí napsat o kom a o čem. Ale spíše Gay páry. Moc děkuji.