Secret

40 3 3
                                    


                               Stiles
                    Tehdy mi bylo 8 let, když jsem šel sám u babičky domů z hřiště. Má babička žije mimo Beacon Hills a táta neměl čas, tak mě dal k ní, na prázdniny. Scott nemohl jelikož jeli někam pryč. A to mi bylo osudné.  Byla už tma, a já procházel temným parkem. Ale strach jsem neměl, nikdy jsem se nebál.  Když v tom mě někdo chytl za pusu, a zatáhl mě z cesty hloubš do parku. Ucítil jsem ostrou bolest na krku, a pak tekutinu tekoucí po mém krku, v malinkých potůčcích, ale zároveň jsem na tom místě cítil teplí dech. Co to je, proč to dělá? Cítil jsem jak ze mně vyprchává síla, podlomily se mi nohy, on mě však zachytil a dál ,,sál''? Pak už jsem nic necítil. Probudil jsem se na cestě v parku. Bylo ráno, má kůže mě pálila, a když jsem se na ní podíval divně zářila. V krku mě pálilo, a nic jsem nechápal. Vedle sebe jsem však našel papírek na kterém bylo něco nového napsáno. 
Jsi vzhůru?
Fajn, chceš vědět co jsem ti udělal? Stal si se upírem. Stvůrou prahnoucí po lidské krvi. Budeš zabíjet pro krev. Vem si prsten co byl k tomu přidán, a budeš moci chodit ven, mezi lidi, jinak budeš zářit. Dávej si bacha na lovce.
PS. Nikomu to neříkej, jinak tě najdu a zabiju. Nikdo se nesmí dozvědět co jsi zač. Rozumíš nikdo!!!

             Vyděšeně jsem si četl vzkaz pořád dokola. Proč já? Co jsem komu udělal? A pak jsem si uvědomil že jsem vlastně nedorazil domů, že o mě budou mít strach. Co nejrychleji jsem se zvedl a vyrazil jsem domů. ,,Kde jsi byl Stilesi?'' ptala se mě okamžitě babička. ,,Skamarádil jsem se s jedním klukem tak jsem u něj i přespal.'' řekl jsem onu lež.  Celé prázdniny jsem se snažil zjistit co jsem vlastně teď zač. Zjistil jsem že nemusím pít lidskou krev, ale můžu i zvířecí. Sice nebudu tak silný, ale i ta stačí. Také že jsem rychlí, silný a na dotek lidí studený. Mé oči jsou rudé když mám hlad, nebo ucítím lidskou krev, někde hodně blízko. A proto nemůžu nechat Scotta aby se mě dotýkal. Budu mu to muset tajit.
                Je konec prázdnin a já jedu domů.  Těším se na Scotta, i když to nejspíš už nebude jako dřív. Scott můj kamarád od dětství a já mu tohle musím tajit, budu si muset dát pozor, abych se dokázal ovládat, i když teď sedím v autě s taťkou tak je to v pohodě. Myslím že to zvládnu. 
                Už je to 8 let co se mi to stalo, řekl bych že se solidně ovládám, dokážu žít ze zvířecí krve, nikomu jsem neublížil, a nikomu sem to neřekl + také jsem zjistil že dokážu čít a měnit lidské myšlenky. To je dobré ne. Je den před začátkem školy, a já od táty slyšel že se v lese našla mrtvola, a tak jsem se rozhodl to říci Scottovi a jít hledat taky. Scott šel samozřejmě taky. Hledali jsme dlouho, ale já idiot špatně šlápl a našel mě táta, který mě strčil do auta, s tím že jedem domů. Scotta jsem neprozradil samozřejmě. Ale po tom co táta opustil dům jsem mu volala abych zjistil kde je. Abych pro něj přijel. Tak jsem ho nabral a vyhodil u něj doma. 
                Druhý den ve škole, říkal že ho v lese něco kouslo a že to byl vlk. A jak jsem dle jeho myšlenek zjistil bál se že mu neuvěřím, a tím jsem si potvrdil že si to nevymyslel, ale když mi ukázal to místo nic tam nebylo. A tak hned co jsem dorazil jsem začal zjišťovat co to mohlo být. Objevil jsem něco o Lykáónovi, a o vlkodlacích. Jo to je možné no ne? A tak jsem o vlkodlacích zjišťoval co se dalo. Asi kolem 4 přišel Scott a když jsem mu to řekl, dělal jako že mi nevěří, ale v myšlenkách přemýšlel zda je to pravda. Musel jsem se nad tím pousmát. 
               No pak mě vytáhl hledat jeho inhalátor, který prý ztratil na tom místě, a tak jsme tedy šli na ono místo. Hledali jsme, ale nic jsme nenašli dokud se tam neobjevil on. Starší týpek v kožené bundě. Byl moc pěkný, a já cítil podivný pocit. Ale on po Scottovi  jen hodil inhalátor a odešel.  ,,Víš kdo to byl Scotte?'' řekl jsem mu. On na mně jen hloupě hleděl. ,,To byl Derek, Derek Hale jak mu uhořela rodina.'' řekl jsem lítostivě, tak hezký chlap a tolik toho zažil.  
                Po  měsíci
              Scott mi po měsíci/ po prvním jeho úplňku uvěřil, a dokonce se nechal přemluvit, aby šel k Derekovi pro pomoc. A on ho prý začal učit, prý se zvládal ovládat, jelikož si našel svou kotvu/ Allison. Derek si mezitím jako alfa tvořil smečku, jelikož jsme zjistili že Scotta nekousl, a naší pomocí jsme chytili alfu, kterého Derek zabil. Ale já se ho nebál, mě akorát víc přitahoval, ale co jsem zjistil tak má nějakou holku. 
               Dnes jsme zjistili, že nějaká smečka unesla dva lidi on nás. A oni je mermomocí chtěli zachránit. Ale já prý s nimi nejdu, jelikož nejsem dost silný. Tohle mě už začíná štvát, pořád jen to že nejsem dost silný. Já jim to ukážu. 
             Byl večer, a já mířil na místo podle toho jejich plánu, jen s tím že o mě nikdo nevěděl. Blížili se, slyšel jsem je. A tak když byli kousek ode mně skočil jsem po tom klukovi. Ubalil jsem mu takovou že padl v bezvědomí. Na tu holku jsem síly taky moc nešetřil. V tom jsem za sebou slyšel hluk, měl jsem kapuci takže by mě neměli poznat. Otočil jsem se rychle a utíkal jsem. Neběželi za mnou, a za to jsem byl rád. 
              Druhý den, mi povídal Scott a ostatní o tom jak jim někdo vyknokautoval ty dva. Nemohl jsem mu říct že jsem to byl já. A tak jsem to držel v sobě. Dokud nic neví je v bezpečí. Dnes máme jít všichni k Derekovi. Už se nemůžu dočkat až ho uvidím. A tak jsme po škole vyrazily. Jakmile jsme došli do loftu, všichni tam byli. Dokonce i Peter, Cora, a ten černoch. Nechápal jsem co chtějí řešit, ale ok. ,,Hele nevymýšlím si, byl studený, mrštný a silný.'' říkal ten černoch. Sakra mluví snad o mě. Mé srdce se rozbušilo, ale nic jsem neříkal. Derek se však na mě podíval.  Nic moc jsme po tomhle nerozebírali.  Ale Derek mě poprosil, bych tu zůstal. Nemohl jsem odolat a tak jsem kývl. On se ke mně začal pomalu přibližovat. Sáhl mi na tvář, a já mohl poprvé cítit jeho teplo. On se na mně však překvapeně podíval. ,,Jsi tak ledoví, co jsi sakra zač?'' vykřikl na mně. ,,Nemůžu ti to říct'' řekl jsem. ,,Ale Stilesi prosím, já nechci tajemství, chci ti věřit, poznat tě, milovat tě,'' řekl a já se na něj překvapeně podíval. ,,Milovat, ale Dereku neříkej nesmysli, nemůžeš mě milovat'' řekl jsem. ,,Ale můžu a miluju Stilesi'' řekl a já ho políbil. ,,Proč si tak ledoví'' ptal se znovu. ,,Jsem upír Dereku.'' řekl jsem šeptem a on se na mně překvapeně podíval. Ale i tak si mně k sobě přitáhl a políbil mě. 
Od té doby jsme zvládli vše spolu, nikdy rozděleně.

OneshotKde žijí příběhy. Začni objevovat