Všichni se ho báli, všichni o něm vyprávěli nechutné příběhy. Nikdo se nikdy nebránil když nadešel den obřadu. Všichni ho měli za nechutného netvora, který když nedostane svou oběť zničí celou naší zem, jen já jsem věděli pravdu o tom jaký je. A kdo vlastně jsem? Čti...
Fluke (Natouch Siripongthon )
Byl jsem jediným dědicem našeho království, jediné co jsem měl za úkol nebylo vládnout, ale být obětován té stvůře. Kdybych to neudělal vše by tu zničil, a to jsem nemohl dopustit. Dnes se konal obřad. Obřad vypadá tak že se ozdobí loď zapálí se svíčky, a do pro střed si lehnu já. Oblékli mě do honosného hanfu a vedli mě k lodi. Tedy před ní mě nechtěli pustit. Vzduch se zvedal a já věděl co se stane pokud na loď nevlezu. Rychle jsem se jim vyvlékl a vlezl na loď, lehl jsem si a už jsem jen čekal. Loď se najednou zvedla a svíčky náhlím poryvem větru sfoukli. Nevěděl jsem jak dlouho jsme letěli, ale po nějakém čase jsem ucítil tvrdý náraz.
Vykoukl jsem z lodi, a zjistil jsem že jsem na nějakém ostrově, v polorozpadlém zámku.
Nic jsem nechápal. Trochu motavým krokem jsem vylezl z lodi. Rozhodl jsem se to tu porozhlédnout. Temný hrad vypadal strašidelně a tak jsem vylezl ven. Venku leželo pár koster, a nějaký ten vrak lodi tu byl taky. V tom jsem za sebou uslyšel odkašlání. Rychle jsem se otočil, jediné co bylo poznat z mích očích byl strach. Ale když jsem spatřil kdo to byl, zrudl jsem snad až na prdeli. Byl tak krásný. Ale co tu dělal? Jak se sem dostal? Je unesen stejně jako já?
Ohm (Thitiwat Ritprasert)
Když jsem ho viděl, byl jsem tak nadšený. Už v té vyzdobené lodi jsem věděl že tohohle si nechám. Odnesl jsem ho na svůj ostrov, kde jsem se proměnil a šel jsem se trochu prospat.
Probudil jsem se a nikoho jsem neviděl, snad neutekl. Vlastně odsud nemá jak utéci, ne jinak než s křídly. Vyšel jsem tedy ven a tam jsem ho viděl jak se rozhlíží po širém oceánu. Odkašlal jsem si a on se na mně podíval. Oči měl rozšířené strachem, ale když si mě lépe prohlédl tak zrudl. Byl tak roztomilí. ,,Jsem Ohm'' řekl jsem mu a on se na mně zase vyděšeně podíval. ,,Jjá jjsem Fluke'' řekl rozklepaně a já se nad tím musel jen usmát. Je roztomilé jak koktá. ,,Nemusíš se mě bát já ti neublížím'' řekl jsem i přes to že jsem věděl že to nemusí být tak úplně pravda. Protože občas dostávám záchvaty, u kterých se měním v draka. On se na mně jen usmál a já mu úsměv oplatil.
Fluke
Věřil jsem mu. Neublíží mí, ale i přes to že jsem tu tak měsíc se ho stále bojím a stýská se mi. Ale zároveň se mi od něj nechce pryč. Často si spolu povídáme, zpíváme si spolu a prostě různě blbneme. Je s ním zábava. A já cítím jak se do něj zamilovávám. Mohl by něco cítit i on? Zkusím to dnes to vyzkouším. Usmyslel jsem si. Byl krásný večer a koukali jsme spolu na hvězdy. Stočil jsem k němu pohled a on ho natočil ke mně. Cítil jsem jeho horký dech na mé tváři. Bylo to příjemné. A tak jsem se přiblížil ještě blíže. Své rty jsem otřel o ty jeho, ale když jsem se podíval do jeho očí, nebyli příjemné, byli krvelačné a ohnivé. Co se to děje? Zavrčel mým směrem a pak jsem ucítil ostrou bolest na své tváře a to jak jsem ztratil půdu pod nohama.
Ohm
Už je to měsíc co je tu se mnou. Co je tu se mnou nikdy jsem neměl záchvat. Asi k němu začínám něco cítit, mohl by něco cítit i on ke mně? Musel jsem to vyzkoušet.
Dnes večer bylo krásné nebe, hvězdy zářili. Otočil ke mně hlavu a já jí natočil k němu. Přiblížil se ke mně, a otřel své rty o ty mé. Bylo to příjemné, ale v tom se ve mně probudila ta bestie, vlepil jsem mu facku a on ztratil půdu pod nohama a padal do moře. Vyděšeně jsem se na to koukal a pak jsem pro něj skočil. Rychle jsem pro něj plaval a vytáhl ho na vzduch. Nedýchal. Nevěděl jsem co s tím, a tak jsem použil svou schopnost, a vrátil mu život. Nemůže tu se mnou být, ale nechci ho ani zabít to znamená jediné. Vrátím ho tam odkud jsem ho přinesl. Dal jsem ho na loď, pak jsem se přeměnil v draka a chytl loď do svých spárů. Přes oceán jsem ho nesl na ono místo. Loď jsem pustil, a jen sledoval jak se pro něj vydali. Pak jsem se vrátil na ostrov.
Fluke
Když jsem se nadechl, a mohl jsem otevřít oči, viděl jsem Ohm-a jak se změnil na draka. Ze strachu jsem omdlel. Když jsem se znovu probral v rukou mě svíral můj otec. Sakra co se tu stalo? Jak to že jsem zpět? Ne já chci zpátky. I přes to kým je, i přes to co mi udělal. Musím se vrátit, musím ho vidět, musím mu poděkovat. Miluji ho sakra. Rychle jsem utekl od otce. Vydal jsem se do přístavu. Vzal jsem si loď a vydal se na širé moře, i přes to že jsem nevěděl kam.
Byl jsem někde u pro střed oceánu, když se zvedl vítr. Věděl jsem co to znamená a byl jsem šťastný. V tom ale někdo po drakovi vystřelil. Otočil jsem se za sebe a tam byla celá otcova flotila. Co mám dělat, zranili ho. On mě rychle vzal do svých spárů a nesl mě na jeho ostrov. Když mě tam donesl vysíleně padl a změnil se na člověka.
Sakra má horečku co teď? Rychle jsem utrhl část z mích šatů, a namočil ho. Pak jsem ho začal otírat. Zchlazoval jsem ho. On položil jeho ruku na mou. Byl jsem tak šťastný, že je v pořádku, ránu jsem mu vyčistil. On chvíli nadával, a vrčel, ale pak to bylo v pořádku. ,,Miluju tě Ohm-e''. zašeptal jsem mu u ucha.
,,Taky tě miluji Fluke'' zašeptal mi nazpátek.Teď jsme šťastný.
ČTEŠ
Oneshot
FanfictionOneshoty i na přání. Smuty mi moc nejdou ale i ty beru. Když budete chtít stačí napsat o kom a o čem. Ale spíše Gay páry. Moc děkuji.