Stiles
Na ten den jsem čekal tak dlouho, se smečkou jsme se tak těšili, měla to být naše rozlučka před maturitou. Maturitní ples, všichni se těší i já. I když jsme se občas hádali, těšil jsem se. Tancovat jsem neuměl, nemusel jsem moc lidí, ale měl jsem tam být s nimi. A to bylo to co mě těšilo.
Přípravy trvali již od začátku, čtvrtého ročníku, občas to bylo únavné, ale dalo se to zvládnout. Ostatní třídy co ho měli s námi nám dělali akorát problémy, ale vždy jsme to nějak dokázali uhádat. Věci do tomboly, lístky, dárky, a další věci nám přišli jako fajn nápady. Nakonec však ale nedopadli, tak jako byla prvotní nápad. Ale i tak jsme si to nechtěli kazit. Je to přece oslava toho že jsme to dokázali až do konce no ne?
Derek
Na mojí bývalé střední se měl konat maturitní ples, jako bývalí student jsem se to dozvěděl ze školních stránek. Rozhodl jsem se že na něj půjdu, přeci jen se na střední neudáli jen špatné věci. A tak jsem si začal shánět oblek, abych tam nepřišel jako trhan. Nebylo to zase tak složitý, a ani drahý. Už jen čekat do onoho datumu. Třeba potkám noví lidi, ne že bych nikoho neznal, ale už mě nebaví scházet se jen se smečkou. (Derek zná smečku, ale ne Stilese jelikož nechtěli, aby se do toho zapletl.)
Stiles
Už delší dobu se mi zdálo že mi mí přátelé něco tají, jelikož vždy když jsem k nim přišel a oni se o něčem bavili, sklapli. Občas v některé dny se mi vyhýbali, a já se za to začínal nenávidět. Jsem tak patný že přede mnou musí mít tajemství? Co jsem jim udělal že to tají? Nejsem dost dobrý? Tyhle otázky mi běhali hlavou, ale nehodlal jsem je řešit, když mi to nechtěj říct tak ať to nedělají. Sice mě to mrzelo, ale co jsem měl dělat.
Shánění obleku nebylo tak těžký, taťka mi samozřejmě pomáhal, ale na ples nemohl jelikož měl práci. No být šerif má svojí povinnost. Sice mě to mrzelo, ale co se dá dělat, třeba si se mnou budou povídat oni no ne? Ne že by se mnou nemluvili, ale prostě mi neříkají všechno, a toho už si všímám déle. Ale co s tím nadělám nic, jak už jsem říkal.
Při maturitním plesu bude i šerpování, kdy nám náš třídní dá šerpy které mají barvu zlato černou. Pak taky musíme čekat na přípitek. Všichni mi řekli že si potom zajdeme na pití i mi. A na to se těším, jelikož mě nikdy ven moc netahají. Asi mě nepotřebují pořád, asi jsem moc otravný nebo já nevím? Co si mám myslet, když se se mnou pořádně baví jen ve škole?
Den maturitního plesu
V 8:00 ráno jsme byli nachystaní v tělocvičně aby jsme jí vyzdobili a připravily na večer. Když jsme skončili vypadalo to krásně. Pak jsme mohli jít domů se chystat, tedy ne že by u mě bylo co? Jen si nasadit oblek a hotovo. A tak jsem si udělal jídlo, a šel pařit hry a počítač. Když byl čas dal jsem si sprchu, navoněl se, oblékl se a mohl jsem vyrazit. Šel jsem pěšky, jelikož očekávám že při odchodu budu na mol.
Ve vnitř to žilo, spoustu lidí, od spolužáků, po učitele. Mí spolužáci se chystali, nebo si povídali s kamarády. Jak jsem si všiml tak Scott, Malia, Kira, Lydia, Liam, Allison se bavili s nějakým mužem. Byl sexy oblek mu slušel a jemné černé strniště vybízelo k pohlazení a zjištění jaké je na ohmat. Koukal jsem jejich směrem, ale nešel jsem k nim, stejně kdybych k nim šel zmlkli by nebo odešli, jako vždy. Cítil jsem zklamání a stesk. Ještě chvíli na něj koukal, ale když jsem si uvědomil že mi pohled opětuje odešel jsem. Došel jsem ke Scottově mamce, s kterou jsem se dal do řeči.
Pak už však nadešel čas, na náš nástup, byl krásný, i přes to že byl jednoduchý, oproti jiných tříd. Líbilo se mi to, když nastoupila druhá třída, začalo šerpování. Byla sranda poslouchat různé písničky, a tím zjistit co se komu líbí. Já jsem tam měl čínskou písničku z The untamed (viz média). Užil jsem si to, ale jakmile jsme skončili, zase jsem nevěděl kam jít, jelikož se mi ztratili. A prý že mě pozvou na panáka. Tak to vidím na osamělou noc. I chuť na alkohol mě přešla, a tak jsem si koupil ledový čaj a ten jsem tam srsal brčkem.
Občas kolem mě prošel Jackson který se mi vždy začal vysmívat za to že tam sedím sám. A já každou cítil jak to na mě dopadlo. Věděl jsem však že musím ale ještě přežít, aspoň do 23:15 kdy začínalo odšerpování. Mezitím jsem si ale pak šel pro přípitek, šampaňské moc ale nemusím. Taky tu byl samozřejmě zlatý déšť, ten mi pořezal ruce, takže taky fajn no ne? Už jen to odšerpování a domů. Každou chvíli jsem si myslel že sebou seknu, padala na mně úzkost, z množství lidí, a z toho že jsem tu úplně sám.
Derek
Když jsem sem přišel hned se ke mně rozešel Scott a zbytek smečky. Povídali jsme si, ale ucítil jsem na sobě pohled. Byl to pěkný kluk s vojenským střihem, bylo zněj cítit zklamání a stesk. Proč? Když si však ale všiml že ho pozoruji odešel. Poté jsem si ho všímal dál. Patřil do Scottovi třídy. A vážně mu to slušelo, ale přidal se k jeho vůni další pach a to úzkost. Nevapdal dobře. A mě ho bylo líto.
Vyšel jsem s tímto pocitem ven, když jsem si všiml že vyšel i on rozhodl jsem se a něj promluvit. ,,Není brzo odcházet'' ,,I popelka odcházela o půlnoci, ale ta se měla ke komu vrátit'' řekl a usmál se. ,,Jinak jsem Derek.'' řekl jsem mu a podal jeho směrem ruku. ,,Já Stiles.'' odvětil mi a já kývl. ,,Proč tu jsi Dereku?'' optal se mně. ,,Mám tu kamarády Scott a spol.'' jak jsem to řekl něco mu došlo. A já možná i věděl co, jelikož jeho pach prosycel smutek. A pak už odešel a já ho nepotkal.
Po týdnu jsem se od Scotta zjistil že spáchal sebevraždu. Prý kvůli tomu že se cítil bezcený, hlavně mezi nimi.
Úzkost je strašná, a já jsem rád, že jsem na svém maturitním plese nezkolaboval, jelikož jsem od toho neměl daleko. Odcházel jsem snad jako první, jen s šampaňským v sobě. Jelikož ti co řekli že mě pozvou to neudělali. Dá se říci až na konec je to můj zážitek z mého maturitního plesu.
ČTEŠ
Oneshot
FanfictionOneshoty i na přání. Smuty mi moc nejdou ale i ty beru. Když budete chtít stačí napsat o kom a o čem. Ale spíše Gay páry. Moc děkuji.