Charming Man

43 2 0
                                    

          Connor
           Má rodina nikdy nebyla bohatá, dalo by se říct že jsme na pokraji chudoby, ale my jsme si nikdy nestěžovali i přes to že jsem na bráchovi viděl jak se k němu chovají a že si nikdy kvůli tomu že nemá peníze asi nenajde holku. Byl to skvělí kluk ale peníze dělají divy. Měli jsme sebe a to stačilo, víc jsme nepotřebovali. Rodiče přijali i to že jsem gay. Nikdy jim to nevadilo, jelikož v této době to bylo v pořádku. Vystudoval jsem pouze střední jelikož na vysokou nebyli peníze, ale práce jsem se nebál. Pracoval jsem v kanceláři, jako poslíček. Ale mě to nevadilo, byli to peníze které pomáhali mé rodině. Nestěžoval jsem si, ale věděl jsem že bych si už měl hledat taky partnera. Ale kdo by mě chtěl když nemám věno, za srdce si nic nekoupím.  
         Vydal jsem se ráno do práce. Všichni jsme se přivítali, pracuji v celkem dobrém kolektivu. Pobíhal jsem celí den po patrech a roznášel jsem papíry. Je to sice únavná práce, ale peníze jsou peníze, rozhodně lepší než někde šlapat.  Po směně jsem se vydal domů. Rodiče na mně koukali, se smutnými ale i jemně radostnými úsměvy. ,,Co se děje?'' zeptal jsem se na rovinu. ,,Víš dnes sem přišel postarší pán. Řekl že nám pomůže, když si ho vezmeš. Prý tě viděl v práci a zalíbil ses mu.'' řekla mi máma a já na ní jen překvapeně zíral.  Pak jsem se jen usmál. ,,O kolik let starší?'' zeptal jsem se. A máma se na mně podivně podívala. Slova se ujal táta. ,,No je  mu 54.''  ,,Co'' vyjekl jsem hlasitě. Věděl jsem že pomůžu rodině a tak jsem na to kývl, ale zadarmo mu to nedám. ,,Jinak přijde zítra na návštěvu a aby tě poznal'' řekla mi ještě mamka a já pak odešel do svého pokoje. 
      Tyler
    Viděl jsem v práci mladého kluka. Už asi po několikáté. Vždy mu to sluší i když nenosí značkové věci, ale občas vypadá dost strhaně. ,,Kdo je ten mladý kluk co tu pobíhá.'' zeptal jsem se u šéfa této pobočky od mé firmy. ,,To je Connor. Je to moc milý kluk, ale jeho rodina nemá moc peněz.'' řekl a já se musel jen pousmát. Byl vážně pěkný, nebyl jako ostatní. A proto jsem se rozhodl udělat malí podvod jak ho získat. 
           Všichni s kterými jsem měl vztah šli jen po mích penězích, takže jsem se rozhodl převléci za starého muže. Chci vědět jestli mě bude chtít pro to jaký jsem a ne jen za pěknou tvář a peníze.
          Hned další den jsem se rozešel na jejich adresu. Samozřejmě jsem věděl že on bude v práci. Chtěl jsem nejdřív vidět situaci a poznat jeho rodiče, abych věděl jak na tom doopravdy je. Nechtěl jsem abych zjistil že je lhář, i přes to že tak krásný kluk by určitě o původu nelhal. S jeho rodiči jsem se domluvil že přijdu další den, jelikož by Connor neměl být v práci. 
       Druhý den jsem se vydal zase k nim. Tentokrát mě vítali. Vešel jsem do obýváku  a už tam čekali všichni čtyři. Connor nevypadal moc šťastně, to mě trochu zamrzelo, ale chápal jsem to. Ale myslím že si budeme rozumět. Jelikož jak jsem podle jeho slovníku a vyjadřování zjistil máme podobné zájmy. I jeho bratr byl fajn kluk.  Na další den jsme se domluvily že ho vyzvednu a pojedeme spolu na rande se více poznat. Nechtěl jsem ho brát na takové ta klišé rande. Chtěl jsem aby viděl jaké mám zájmy. A tak jsem se rozhodl vzít na pláž, kde vždy rád pozoruji západ slunce.
               A tak jsem po obědě začal chystat piknik. A pak mě začalo hodně lidí maskovat na starého muže kterého zná. Vím že by mě potom za to mohl nenávidět, ale to jsem hned zavrhl, jelikož pochybuji že tahle krásná osobnost může někoho nenávidět. Byl čas abych pro něj vyrazil. Nasedl jsem tedy do auta a vyjel. Čekal na mně již před domem. Vypadal krásně a to měl na sobě jen košili a džíny. Vlasy měl upravené, byl prostě kouzelný. Vylezl jsem, a otevřel jsem mu dveře, on jen něco odsekl a nasedl. 
           Connor
      Ve skutečnosti na to kolik mu bylo, byl dosti pozorný a milí. Nevydržel jsem na něj být zlí příliš dlouho. První rande na které  mě vzal bylo skvělé. Takhle to trvalo celí měsíc, co mě bral ven. I přes to jaký byl náš věkoví rozdíl jsem se do něj zamiloval. Ne do jeho peněz, ale do jeho osobnosti. Byl to skvělí muž, a peníze byl jen nepodstatný bonus. 
          Přípravy na svatbu byli již u konce. Dnes jsem s ním měl poslední rande před svatbou. Jak jsem zjistil, šli jsme do planetária. Jak jsem již dávno pochopil miluje hvězdy. Jednou mi to vysvětlil slovy. ,,Hvězdy jsou sice daleko ale září až k nám a dávají naději že se přání plní. Ty jsi byl mé velké přání Connore.'' myslel jsem že se rozbrečí, když tuto větu pronesl. Bylo to tak upřímně. Planetáriu bylo skvělé.
           Ve svatební den jsem plakal. Nevěděl jsem jestli štěstím, nebo tím že si beru o tolik let staršího muže. Ale ten muž mi ukázal že nemá soudit kolik lidem je na venek, ale kolik jim je uvnitř. Mamka mě utěšila, stála u mě. Když byl čas táta mě chytl za ruku a vedl na dané místo. Zastavil jsem se přímo před ním. On se na mně usmíval, a já mu úsměv oplatil. Farář dořekl poslední slova, a mi si vyměnili prstýnky a dali si náš první polibek. 
            Celí šál potom na hostině jedl a pil. Byla to skvělá atmosféra, ale jediné čeho jsem se bál byla svatební noc. Věděl jsem že to musí jednou přijít, ale nevěděl jsem jestli jsem připravený tak brzo. Nikdy jsem vztah neměl a najednou jsem ženat. Myšlenky mi vířily hlavou. Pak jsem se probral až v okamžiku kdy mi Tyler položil ruku na rameno. Odváděl mě do pokoje se slovy že už všichni stejně odcházejí. 
         Lehl jsem si nahý na postel a čekal jsem až přijde i on. Těšil jsem se a zároveň jsem se bál. Čekal jsem asi dvacet minut, než se otevřeli dveře, a do pokoje vešel nádherný mladý muž. Vyjekl jsem hlasitě. Nevěděl jsem kdo to je a jak se sem dostal. Ale nikdo nepřicházel. On se ke mně akorát přibližoval. ,,Neboj se Connore to jsem já Tyler. Vysvětlím ti to dobře?'' řekl tím mě známým hlasem, a já tedy jen na souhlas kývl. Vysvětlil mi všechno. Proč to udělal, a já si uvědomil že ho konečně začínám chápat. 

OneshotKde žijí příběhy. Začni objevovat