Latter Love

66 3 2
                                    

Severus Snape byl zvyklí na samotu, ale čím více viděl na Valentýna šťastných párů ubíjel ho vnitřní pocit že je sám. Ano byla zde Lili Evansová, ale co zjistil že to bylo jen pobláznění, a že se mu vlastně líbí i kluci byl zdrcen. Už nechtěl být sám, ale věděl že ten kdo se mu líbí tak ten ho nesnáší. A jak to věděl? Jednoduše, on a jeho parta ho šikanovala každý den, nezajímalo je že prosil, a naříkal aby ho pustili, všichni se jen smáli, tomu jak vysel přede všemi vzhůru nohama a že mu byli vidět trenky. Probrečel kvůli nim několik nocí. Tedy už noci za jeden celí rok. Ještě se divil že nějaký slzy má. Nikdo mu nedokázal pomoci, před Lili schovával svůj smutek, před nimi nemusel. Kvůli šikaně mu bylo jedno že vidí slzy. A v noci pouštěl slzy z neopětované lásky. Je možné že mu jeho vyvolený jeho lásku bude opětovat?
James Potter vlastně nebyl tolik zlí, za šikanou schovával pocity, které cítil. Nevěděl jak vyjádřit lásku, jelikož mu jí nikdo nikdy neukázal. Lili Evansovou uháněl jen na oko a to kvůli jeho kamarádům aby si bůh ví co nemysleli. Ve skutečnosti Severuse miloval, a vadilo mu že mu musí ubližovat, ale bál se něco říct. Možná vypadal silně, ale uvnitř byl zlomený z toho co dělá. A proto ho napadl jen jediný způsob jak dát oné osobě vědět co cítí. Dokáže se zamilovat a vzepřít se ostattním?
Severus
Dnes jsem vstával s menší bolestí zad, od minulého dne. I když tišící lektvar zabral stejně jsem slyšel já sám sebe naříkat bolestí. Lektvary mi vždy šli, ale tentokrát jsem neměl dostatek ingrediencí na přípravu lektvaru proti bolesti. Vstal jsem a vydal se do koupelny, umyl jsem si vlasy a pak si vyčistil zuby a pleť. Oblékl jsem si hábit, a mohl jsem vyrazit do velké síně na snídani. Vzal jsem si do ruky jen toust který jsem pomazal medem a na to naskládal jahody. V tom přiletěla sova a směřovala ke mně. Vzal jsem si od ní dopis. Prohlédl jsem si ho, ale neotevřel jsem ho jelikož na něm bylo napsáno ,,otevři v soukromý'' bylo to krásné ozdobné písmo. Zajímalo mě co je uvnitř, a tak hned co jsem dojedl jsem se rozeběhl do zmijozelské společenské místnosti. Vyzvedl jsem si knihy a když jsem zjistil že mám čas začal jsem rozbalovat dopis.
Obsah dopisu
Ahoj Severusi
Možná si budeš říkat kdo ti tento dopis poslal, ale to není důležité. Jediné co je důležité je tento obsah. Bude to znít divně, ale miluji tě, nedokázal bych ti to říci osobně proto ti to píšu. Miluji tě už dva roky, ale pořád mám strach z okolí, co by na to řekli, a taky co by si řekl ty kdyby si zjistil kdo jsem. Vždy jsem si nalhával, že jsem na holky, ale pak jsem si víc začal všímat tebe. Už jen když jsem viděl co ti provádí a nedokázal jsem s tím nic udělat. Omlouvám se že je nedokáží zastavit. Pokud si budeš chtít nadále psát, víc se poznat, zjistit o mě víc. Stačí papír vždy jen zahodit, on se ke mě dostane.
Tvůj vyděšený pitomec.

Konec dopisu
Bylo pěkné zjistit že mě má někdo rád. I když nevím kdo to je jeho slova mě zahřála u srdce. Dopis jsem složil a rozhodl se mu napsat později, přece jen musím na hodinu.
Jemes
Dopis jsem odeslal hned co jsem ho dopsal. Bylo něco kolem půl osmé. Takže čas vyhrabat se z postele. Oblékl jsem se, trochu zkrotil vrabčí hnízdo na hlavě. A i s kluky jsem vyrazil do jídelny. Kluci do mě něco pořád hustili o Severusovi. Vadilo mi jak o něm mluvili, ale nedokázal jsem je okřiknout. Šikanuji ho s nimi, vypadalo by to divně. Tak jsem jen přikyvoval a šel. Došli jsme do velké síně a já se rozhlédl jestli ho neuvidím. A viděl jsem ho, akorát si přebíral dopis od sovy. Musel jsem se nad tím pousmát, jelikož hned do sebe začal házet jídlo a pak utekl z velké síně. K jídlu jsem si vzal jen moučník a kávu.
První hodinu jsme měli přeměňování s Mrzimorem. Byla to hrozná nuda, stejně jako další následující hodiny. Nejvíc jsem se těšil na dvouhodinovku lektvarů se Zmijozelem. Zase ho uvidím. Musel jsem se nad tou představou uculit. Tu jsme měli ale až po jídle. Měl jsem hlad a to velký, takže jsem si nabral kuře s bramborem a hladově se do něj zakousl. V tom jsem na sobě ucítil pohled. Rozhlédl jsem se kdo po mě kouká a všiml jsem si jeho očí. Navázal jsem s ním oční kontakt, koukali jsme na sebe asi tak minutu dokud do mě nedrkl Sirius. Oční kontakt jsem roztrhl a dojídal svůj oběd.
Pak jsme se s kluky do učebny lektvarů. Kluci jen něco zlostně brblali, ale já se těšil jako dítě na vánoce. Sedl jsem si do lavice vedle Siriuse a čekal než začne hodina. Severus seděl v první lavici a tak jsem měl na něj dobrý výhled. Do třídy vešel učitel Křiklan a hodina započala. ,,Takže od dnešního dne budete pracovat ve dvojicích vždy jeden který umí a jeden co mu lektvary vůbec nejdou. Takže Terry s Blackem, Evansová s Longbotomem, Lupin se Láskorádovou, Lastrangová s Malfoyem, Potter s Snapem,(Omlouvám se víc jmen mě nenapadá, tak si je když tak domyslete, děkuji). Dnes budete vyrábět kostirost, vše je popsané v učebnici.'' A jak učitel pravil začali jsme. ,,Zapomněl jsem si učebnici'' řekl jsem Severusovi a on jen kývl. Začal pracovat, ale mě nic neřekl a ani se na mně nepodíval. ,,Víš budeme spolu pracovat asi dlouho, a nechci aby to mezi námi bylo tichý a asi bych měl taky něco dělat. Jedničky za nic mi nepřijdou vůči tobě spravedlivé.'' řekl jsem na jeden nádech a on se na mně jen překvapeně podíval ,,Do dobře. Tak nasekej prosím tyhle kořeny.'' řekl a podal mi ony kořeny. Jen jsem se usmál a na souhlas kývl. Vše co mi řekl jsem udělal ale samotný lektvar dělal on a za to jsem byl rád jelikož jsem mu to nechtěl pokazit. Vypadal roztomile když se soustředil. Když byl konec hodiny odnesli jsme podepsaný lektvar a začali si balit věci. Odešli jsme společně, za tu hodinu se mnou nepromluvil, trochu mě to mrzelo, ale to nevadí.
Dnes jsme naštěstí neměli famfrpál, takže jsem měl klid. Čekal jsem až mi přijde odpověď a doufal jsem že bude kladná.
Severus
Těšil jsem se na hodinu lektvarů, mám rád lektvary + bonus byl to že jsme je měli s Nebelvírem. Uvidím ho. Na obědě ,ě překvapilo že se mnou udržel oční kontakt, ale pak se kvůli Blackovi musel odpojit, měl jsem chuť ho praštit. Po obědě jsme měli ony lektvary a tak jsem se vydal do třídy. Sedl jsem si do přední lavice a čekal. Cítil jsem na sobě něčím pohled, ale nechtěl jsem se otáčet. Když přišel profesor jen pronesl ,,Takže od dnešního dne budete pracovat ve dvojicích vždy jeden který umí a jeden co mu lektvary vůbec nejdou. Takže Terry s Blackem, Evansová s Longbotomem, Lupin se Láskorádovou, Lastrangová s Malfoyem, Potter s Snapem,(Omlouvám se víc jmen mě nenapadá, tak si je když tak domyslete, děkuji). Dnes budete vyrábět kostirost, vše je popsané v učebnici.'' Byl jsem tak nadšený že mě dal zrovna s ním. On si sedl ke mně a pronesl ,,Zapomněl jsem si učebnici'' kývl jsem tedy na souhlas že chápu. No když jsem začal on ke mě řekl ,,Víš budeme spolu pracovat asi dlouho, a nechci aby to mezi námi bylo tichý a asi bych měl taky něco dělat. Jedničky za nic mi nepřijdou vůči tobě spravedlivé.'' Vlastně mě ani nenapadlo že bych ho měl zapojit, myslel sem že se bude chtít jen vést, ale on chtěl vážně pomoci. ,,Dobře tak nakrájej tyto kořeny.'' řekl jsem mu a on s radostí začal. On připravoval ingredience a já připravoval lektvar, oběma nám to vyhovovalo. Když jsme lektvar měli hotový, odnesli jsme ho učiteli a pak si začali balit. A opustili jsme třídu.
Když jsem dorazil na pokoj začal jsem uvažovat nad dopisem a nad panem tajemným. A tak jsem začal psát, bylo by fajn někoho mít. Milí neznámí rád se s tebou seznámím, neříkám že mě tvůj dopis nepřekvapil, ale jsem moc mile překvapen, nevadí že se mně nedokážeš zastat. Myslím že pokud si se mnou pokaždé budeš psát tak mě do dostatečně uklidní. Rád se s tebou poznám, a určitě se s tebou rád seznámí ať už tady nebo na živo.
Severus
Hned jak jsem to dopsal jsem dopis zmuchlal a odhodil a on vážně zmizel. Těšil jsem se na to až odpoví a tak jsem zalehl a usnul s myšlenkami u Pottra a mého neznámého. Musel jsem nad tím neustále přemýšlel takže jsem je viděl i vesnu. Byl to krásný sen.
James
Chvíli jsem čekal ale pak se mi na posteli objevil dopis. Rychle jsem ho rozbalil a začal jsem číst. Jeho odpověď mě příjemně překvapila. Nečekal jsem že vážně bude souhlasit, ale souhlasil. Myslel jsem že začnu snad i skákat do stropu, ale to jsem neudělal.
Po měsíci Únor 2 dny před Valentýnem
Severus
S neznámým jsme se sblížili. Šikana se zmírnila, už nebyla na denním pořádku, už byla jen občas. Potter mě dokonce už ani neurážel, spíš vypadal jako by byl rád že to už přestává. Vlastně se chová divně už delší dobu. S mým neznámý jsme se domluvili že se sejdeme na Valentýna. Tak moc se těším až zjistím kdo to je. I když mám z toho trochu strach. Snad to nebyla jen sranda. To bych nezvládl, ale podle těch dopisů bych řekl že to je opravdové.
James
Dohodli jsme se že se potkáme na Valentýna to je již za dva dny. Mám trochu strach. Co když nepřijme to že jsem to celou dobu já? Co když mě odmítne? Kolovali mi hlavou tyto otázky. Koupil jsem párové prstýnky i přes to že nevím jestli bude můj přítel. Ale doufal jsem že ano.
PO 2 Dnech
Severus
I přes to že je Valentýn škola je stále. A ještě k tomu dnes máme lektvary. Celkem se těším zase budu spolupracovat s Pottrem. Vešel jsem do třídy na lektvary a zasedl do lavice. Když už přišel i učitel pronesl ,,Dnes si uděláme Amorův šíp kdo ví co je to za lektvar. '' pronesl učitel a skoro nikdo až na mně a Pottra se nepřihlásil. ,,Ano Pane Pottre'' ,,Je to nejsilnější nápoj lásky, každý cítí něco jiného, podle toho co ho přitahuje.'' řekl jako z učebnice. ,,Správně pane Pottre. Nalistujte si stránku 168 a začněte'' pronesl ještě a pak jsme začali. Potter zase dělal ingredience a já připravoval lektvar. Když byl hotov odnesli jsme ho, ale v tom učitel pronesl. ,,Když mi ho sem přinesete každý si čichnete a řeknete mi co cítíte'' já jsem se hned lekl, ale co se dá dělat. ,,Cítím papír a inkoust a trochu vanilky.'' pronesl jsem v klidu. Po mě to zopakoval Potter ,,Já cítím byliny a pergamen.'' trochu jsem se zarazil ale neřešil jsem to. Po téhle hodině jsme měli již konec. Už se jen připravit na večer.
James
Když skončila hodina lektvarů cítil jsem se trochu rozpačitě, ale těšil jsem se na večer. A tak jsem se šel připravit. Připravil jsem i pokoj v komnatě nejvyšší potřeby. Připravil jsem tam krabičku s prstýnky a puget rudých růží. A už jsem jen čekal až přijde. Po hodině jsem slyšel klepání. Otevřel jsem tedy dveře. Ale ještě jsem pronesl. ,,Zavři oči prosím nechci aby si hned utekl.'' A on tak udělal. Zavedl jsem ho do pokoje a posadil na sedačku. ,,Můžeš otevřít Seve.'' hned co mě uviděl myslel jsem si že vážně uteče, ale neudělal tak. Místo toho mě objal. ,,Severusi Snape uděláš mě šťastným a budeš můj přítel'' řekl jsem a klekl si před něj s růžemi a prstýnky. ,,Ano ano'' vykřikl a já ho poprvé mohl políbit. Byl to tak krásný pocit. V ten večer se nic nestalo, tak jak by ostatní předpokládali. Jen jsme si lehli do postele a mazlili se. Bylo to krásné.
Od té doby nikdo Severuse nešikanuje, protože kdyby to někdo udělal ublížil bych mu.

@SethHor děkuji za každý komentář, každou hvězdičku, a za to že tě mé příběhy baví. Přeju ti aby se tvé přání splnilo, jelikož není sobecké.




OneshotKde žijí příběhy. Začni objevovat