Adam
Nechtělo se mi do postele i přes to že jsem, se tak moc těšil na vánoce, a chtěl jsem zůstat vzhůru celou noc. Ale mamka mě zahnala s tím že vánoce budou již brzy. Zalehl jsem tedy do postele a snažil se usnout.
Sirius
Měl jsem nějaký úkol, ale už si nevzpomínám jaký. Jako hvězda, jsem lítal celím světem, a užíval jsem si to. Viděl jsem stromy, psy i lidi z takové blízkosti, ne jako normálně. Když v tom jsem do někoho vrazil. Podíval jsem se kdo to je. Byl to anděl, starý, tlustý a uřízený anděl. Chtěl jsem rychle odletět, ale nestihl jsem to. Chytil mě. ,,T se mi snad zdá, co tu děláš, máš být dávno jinde, a ukazovat cestu třem králům do Betléma. '' vykřikoval na mně naštvaně. ,,Co Betlém, ale já nevím kde leží.'' řekl jsem mu na oplátku.
,,No to mi ani neříkej, vždyť je to jednoduché, prostě poletíš vzduchem, ty hloupá hvězdo.''
Anděl
To si ze mně ty hvězdy dělají již srandu? Tohle není možné, co je ve škole učí. ,,Počkat, počkat, já vlastně také nevím kde je ten Betlém. Co budeme dělat?'' vykřikl jsem celkem nahlas.
Sirius
,,Pane anděl nejsou to náhodou tři králové?'' ptal jsem se. A anděl jen přitakal že jsou to oni. ,,Tak se tedy ten Betlém vydáme hledat. Ale jakou cestu zvolíme?''
Adam
,,prosím, prosím já vám pomůžu?'' vykřikl jsem jejich směrem a oni se na mně podívali.
A: ,,Ty a ty umíš hledat.''
Ad: ,,Samozřejmě, když nenajdu při uklízení hračky, musím je hledat, a vždy najdu. Nebo když se ztratím, stačí zavolat,''
A: ,,Tak takového šikulu potřebujeme že Hvězdičko''
S: ,,Ano to potřebujeme''
A tak se Adam, anděl a Sirius vydali na cestu hledat ten známý Betlém. Šly dlouho, až jim byla zima, a kolem nich byl všude sníh.
Ad: ,,Brr to je mi ale zima, asi jsme se vydali špatným směrem. řekl jsem a všichni na souhlas kývli.''
S: ,,Heleďte támhle někdo jde, zeptáme se ho na cestu. A tak Sirius i udělal, zeptal se Eskymáka, zda zde najdou hliněné chýše, palmy, a to malé nebožátko.''
E: ,,Tady a hliněné chýše, tak ty tu určitě nenajdete, tady hliněné chýše nejsou ani žádné nebožátko, ale můžete jet do teplých krajin, myslím že do Afriky a pokud můžu rád se k vám přidám, taky chci to dítě vidět.''
A jak řekl tak taky udělali.
N:,, Nástupovat, nástupovat, zvedáme lodní kotvy, pokud se to povede, trefíme se do Afriky.'' křičel opilý námořník.
Pluly po moči a těšili se až dítě najdou. Dopluly až do Afriky.
N:,,Vystupovat, vystupovat, za chvíli zvedáme lodní můstek, a plujeme dál.'' vykřikl snad ještě víc opilí námořník.
Č: ,,Výtejte v Africe, chcete li jít kamkoliv udělám vám průvodce, znám to tu všude.''
S: ,,to je od vás milé rádi se tu rozhlídneme''
Č: ,,Tak čím začneme nejdřív vám představím opice, hady a potom slony. Joo?'' A on tak udělal, ukazoval na ona nádherná zvířata. Ke všem se přiblížili na tolik že se jich mohli dotknout, no kdo by nestál o to aby si pohladil opice, slony či hady.
Ad: ,,Promiňte omlouvám se, ale mi nehledáme Africké ZOO ', zvířata nás nezajímají i když jsou tak krásná, my hledáme Betlém.''
Č:, ,Betlém, Betlém to neznám. Neúplný já mám seznam. Teď se s lítostí přiznám, Betlém bohužel neznám. Ale mohu-li však být přibrán, s vámi já ho rád poznám.'' vykřikoval snad na celou Africkou džungli.
S:,, Kdo nás, ale povede když vy ho neznáte''
Vlaštovka: Čimčirym, čimčirym, co to slyším, co to slyším, někdo nevím kam má jít, já vám mohu poradit.
A: ,, Ty, ty vlaštovičko víš, kde leží Betlém a můžeš nám poradit''
V: Samozřejmě, ráda vás tam dovedu, co bych vám nepomohla.
A tak se vydali za vlaštovičkou, která je vedla k jejich cíly. Když v tom narazily zase na tři krále.
S: Pane anděl to jsou zase tři králové. Tři bloudící králové.
A: ano to jsou zase oni.
S: Halo prosím vás, vy jste ti tři králové, tři bloudící králové'' vykřikl na ně Sirius.
3 králové: Ano to jsme bohužel mi, bloudíme již mnoho dní a stále nemůžeme najít Betlém, měla nás tam dovést jedna hvězda, ale nejspíš se někde ztratila.
S: Prosím neztratila se, to já jsem ta hvězda. Jsem Sirius, a trochu jsem to popletl, omlouváme se, ale pojďte s námi a dorazíme tam společně teď když máme tak skvělého průvodce.
A tak šli všichni, za vlaštovkou. Když dorazily do Betléma všichni se nacpali do onoho malého seníku.
3 králové: Tak to je onen král králů, to je ten spasitel světa. A my se ti s pýchou klaníme, služ dobře svému jménu.
S: je krásný
Ad: Teď když vše končí nechci je opustit, bylo krásné potkat nové kamarády, a zažít takové dobrodružství. Rád bych si to zopakoval, ale zase až příští rok, teď již domů do postýlky.
A jak řekl tak se i ráno probudil, s tou nejkrásnější vzpomínkou, a se slovy že jsou vánoce.
Byl tak nadšený, ale na své dobrodružství a kamarády již nikdy nezapomene.
Dnes se mi ozvala osoba, kterou nenávidím. Říká si můj otec, ale nikdy jím nebyl, zkazil mi vánoce již teď. Pořád mi to běhá v hlavě, nedokážu na to přestat myslet. Prý mám navštívit dědu, kterého jsem viděl jen jednou. Myslel si že tam pojedu s ním, ale narovinu jsem mu řekl že s ním se nechci vidět už nikdy. Ale i přes tohle mě napadl tento šťastný příběh. Tento příběh je poctou mému učiteli panu Fellerovy.
Krásné vánoce všem, a děkuji za vaše hvězdičky a komentáře. Hezký nový rok hlavně ve zdravý.
Váš Seba
ČTEŠ
Oneshot
FanfictionOneshoty i na přání. Smuty mi moc nejdou ale i ty beru. Když budete chtít stačí napsat o kom a o čem. Ale spíše Gay páry. Moc děkuji.