Louis
Neptal jsi se, prostě jsi to rozhodl, a bylo ti jedno jaký máme my všichni názor. Tak moc jsem tě za tvé rozhodnutí nenáviděl, nechápal jsem ho. Jak jsi mi to mohl udělat? Myslel jsem že jsme šťastný spolu, ale ne ona prostě musela přijít. Musela přijít s tím že je s tebou těhotná. Copak jsem ti nebyl dost dobrý? Dokonce si musel jít i za holkou? Myslel jsem že jsi gay, a ono nejspíš ne. Tak moc mě to zlomilo, kluci se mi snažili pomoc, ale moc se jim to nedařilo, jelikož jediný koho jsem tu potřeboval jsi byl ty.
A teď se ještě k tomu musela nastěhovat k nám. Prý pro ochranu, aby se jí nic nestalo. Musel jsem se koukat na to jak se líbáte, poslouchat jak se muchlujete. A ten její otravný smích, myslel jsem že snad ohluchnu. Kluci se mi snažili pomáhat, ale vidět vás, my ubližovalo ještě víc. Na tolik že jsem nevycházel z pokoje, jen když jsme měli koncert, či rozhovor. Pořádně jsem nejedl, nebyla chuť. Kluci mi nosili jídlo, ale já se ho skoro ani nedotkl. Mé břicho se propadalo, svaly mizeli, a úsměv se vytrácel. Stávala se ze mně troska, až do onoho dne.
Stál jsem u sebe v pokoji, před zrcadlem. Prohlížel jsem si mé zubožené tělo, dořezané ruce, a uplakané oči, které již neměli co pouštět. Když v tom se něco v odraze změnilo. Už jsem na něm nebyl já jako troska, ale byl v něm mračící se kluk, s podivný úsměvem. Vyděsilo mě to. ,,Kdo, kdo jsi?'' vykoktal jsem ze sebe zhrublým hlasem. On se jen zasmál. Pak na sebe ukázal ,,Já, já jsem ty, tedy tvé zlejší já, co jsi v sobě uzamkl, ale teď přebírám velení já.'' děsivě se zasmál, a já pak spadl v bezvědomí na zem. Nic jsem již nevnímal.
Niall
Slyšel jsem ránu z Louisova pokoje, rychle jsem se tam rozeběhl, a začal klepat na dveře. Nikdo neotvíral, zaběhl jsem tedy pro Liama aby mi pomohl. Vyrazil dveře, a když viděl Louise ležet na zemi přemístil ho na postel. Ležel jako hromádka neštěstí, propadlé tváře, mokré od slz. Věděli jsme že to co Harry udělal ho moc ranilo, ale nevěděli jsme jak mu pomoci. Drtilo nás vidět ho takhle, ale on se do sebe uzavíral. Vycházel jen pokud byl rozhovor, či koncert. Vypadal stále hůř a hůř, ale mi nevěděli co dělat, jelikož nás neposlouchal. Bál jsem se o něj.
Uběhlo pár hodin, co tu sedíme u Louise, dokonce sem přišel Harry. Vypadal vyděšeně, když ho viděl. Dlouho se neviděli, jelikož se mu Louis vyhýbal a já se mu nedivil. Harry mu hodně ublížil, on ho doopravdy miloval, a on si udělá dítě. Jak nechutné od někoho, u koho si myslíte že vás miluje. V tom se Louis začal probouzet. ,,Co se stalo.'' optal se. A mi na něj jen zírali, takhle chraplavý hlas, má poslední dobou pořád. ,Nevíme jen jsme slyšeli ránu, a tak Liam vyrazil dveře, a našli jsme tě ležet na zemi.'' on se na nás jen překvapeně podíval. Ale když viděl Harryho jeho obličej se změnil na nenávistný.
Louis
Když jsem ho tu viděl, nasral jsem se. Už vím proč se má zlá strana projevila, chce se mu pomstít a ukázat mu jakou bolest jsem prožíval já, ale aniž bych někomu udělal dítě. ,,Vypadni Harolde, nechci tě tu'' vykřikl jsem po něm nasraně. On se na mně jen překvapeně podíval. ,,No co na mně tak čumíš, myslíš si že když se mi něco stane, a ty se ukážeš, že ti hned všechno prominu. Nezapomeň že to ty jsi vše posral, udělal sis dítě, a mě odkopl jako hadr.'' vrčel jsem a něj tato slova. Jelikož jako mé staré já bych to nikdy neřekl. Ale mé zlé já se o to postará. Kluci na mně čuměli jak vyvorané myši. Harold se pak zvedl a odešel. Už nebudu ten co brečí už ne.
Utekli již dva měsíce, co se vše změnilo. Začal jsem zase posilovat, nechal jsem si udělat spoustu tetování. Svaly se vrátili, na mé tělo. Byl jsem to zase já. Jen mé chování se změnilo, už jsem nebyl ten milí usměvaví kluk. Teda aspoň ne na Harolda. On už si to nezaslouží. Kluci byli rádi za mou změnu, ani ty tetování jim nevadila, dokonce Liam šel na jedno se mnou.
Dnes jdeme na jednu snobskou párty. Moc se mi tam nechce, jediný pozitivum je alkohol, takže tak. Přípravy nezabrali dlouho, a tak jsem mohli vyrazit. Náš řidič nás tam hodil, Liam s Niallem mě opustily, a já si šel pro skleničku. Holky se na mně lepily, ale já je ignoroval. Nechci být takový jako Harold. Pil jsem celkem dost, když v tom mě někdo čapl za ruku a táhl ven. Když jsem se podíval kdo to je, byl jsem nasraný ještě víc. Co si o sobě ten Harold myslí.
,,Co to sakra děláš Louisi.'' vykřikl po mě nasraně. Vždyť jsem nic neudělal nebo jo? ,,Co tím myslíš?'' optal jsem se ho nasraně já. ,,Tak ty nevíš, na mě jsi nepříjemnej, ignoruješ mě, nebo po mě řveš'' vykřikl na mně. ,,A ty se mi divíš? Nejdřív říkáš jak mě miluješ, a pak si uděláš dítě, s nějakou děvkou? Tak promiň že nedokážu skousnout když mě můj ,,přítel'' podvádí.'' vy vzduchu nad slovem přítel jsem udělal uvozovky. On na mně jen vyvoraně čuměl. ,,Víš Harolde, já tě miloval, a ty jsi mi ublížil, a tohle já nepřejdu. Možná ta tvá coura, ale já ne. Milovat a nenávidět je pro mě teď to stejné, takže si naser Harolde.'' vykřikl jsem a začal utíkat, ale když jsem chtěl přebíhat silnici nerozhlédl jsem se. A jediné co jsem slyšel bylo troubení auta a řev mého jména. Pak už nic.
Objevil jsem se v bílé místnosti, byl tam se mnou ještě někdo. Když se ke mně ten někdo otočil viděl jsem svou mamku. ,,Louisi, Louisi co jsi to provedl synáčku.'' řekl plačtivě. ,,Miloval jsem ho mami, to o ublížil mě.'' ,,Louisi, teď máš na výběr, buď se vrátíš, a budeš žít tenhle život dál, a nebo tu se mnou zůstaneš.'' řekl a já znal odpověď. ,,Zůstanu tu, nechci už trpět.'' řekl jsem rozhodnutě.
Niall, Harry, Liam a Zayn POV
Viděli jsme jak tam ležel, sanitka přijela hned, a mi jsme jeli hned za ní. V nemocnici nám řekli že máme počkat. Utekli již 4 hodiny, když doktor vyšel ze sálu. ,,Jak je na tom'' vykřikl Zayn kterýmu jsme volali ještě v autě. ,,Je mi to líto pánové upřímnou soustrast.'' řekl doktor sklesle. Ne to ne to nemůže být pravda, říkali jsme si. Sakra a kdo za to může. Jasně víme že za to emůže, ale je to i jeho vina. Kdyby tu kurvu nezbouchl, nic se nestane
Dnes je koncert na Louisovu počest, spíváme všichni společně. Každý řekne pár slov, ale je to divné, když už tu není.
Po 10 letech
One Direction, se spolu nadále scházejí, možná už nevystupují tak často, ale scházejí se. Harry po porodu zjistil že dítě, nebylo jeho, takže Louis zemřel zbytečně. Vyčítal si to, ale měl kluky, kteří ho drželi aby neudělal blbost.
Na Louise spomínají stále v dobrém, a nikdy na něj nezapomenou.Nevím kdy vyjde další díl, ale tady máte tento.
Váš Seba
ČTEŠ
Oneshot
FanfictionOneshoty i na přání. Smuty mi moc nejdou ale i ty beru. Když budete chtít stačí napsat o kom a o čem. Ale spíše Gay páry. Moc děkuji.